eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kcynia › KOMPLEKSOWE PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA pn. BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIASTA KCYNIA - ETAP III, IV, IVa, VII i VIII

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Kcynia: KOMPLEKSOWE PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA pn. BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIASTA KCYNIA - ETAP III, IV, IVa, VII i VIII
Numer ogłoszenia: 149463 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 275436 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kcyni, ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5893720, faks 052 5893722.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA pn. BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIASTA KCYNIA - ETAP III, IV, IVa, VII i VIII.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w mieście Kcynia - etap III, IV, IVa, VII i VIII 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Do obowiązków Wykonawcy, zwanym dalej Inspektorem Nadzoru należy: a) koordynacja i pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z obowiązkami określonymi w art. ustawy - Prawo budowlane (Dz. U. Nr ), z obowiązującymi przepisami prawnymi, zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy b) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z Zamawiającym c) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego d) na etapie prowadzenia robót budowlanych Inspektor Nadzoru jest upoważniony i zobowiązany do: - protokólarnego przekazania Wykonawcy robót terenu budowy - nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru -Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do wstawienia się na budowie najpóźniej w ciągu 18 godzin od powzięcia informacji o zaistniałej sytuacji - podczas każdorazowego pobytu na budowie Inspektor Nadzoru ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy i dokonania stosownego zapisu, potwierdzającego jednocześnie jego pobyt na budowie - kontrolowania, przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy - wstrzymania robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami zawartej umowy z Wykonawcą robót, z wpisem do dziennika budowy oraz niezwłocznym pisemnym powiadomieniu Zamawiającego - prowadzenie regularnych inspekcji/ kontroli/ na budowie i sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz posiadaną wiedzą techniczną - zatwierdzania stosowanych materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania, kontroli dokumentów jakości deklaracji zgodności , aprobat, atestów, instrukcji obsługi celem wyeliminowania zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie - nadzorowania przeprowadzonych prób i rozruchów oraz weryfikacji i zatwierdzenia opracowanych przez Wykonawcę robót instrukcji eksploatacyjnych - dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz dokumentowania tych czynności - przeprowadzenia odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót -poświadczenia terminu zakończenia robót - sprawdzenia i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej i przekazanie Zamawiającemu - sprawdzenia ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy robót - prowadzenie dokumentacji fotograficznej budowy i załączanie jej po zakończeniu poszczególnych etapów 3. Przedmiot nadzoru inwestorskiego będzie obejmował następujący zakres robót: 3.1. ETAP III - obejmujący zlewnie ulic: Poznańska i Cmentarna z przepompownią PS-3 a/ rurociąg grawitacyjny z rur PVC O 200 mm - długości 897,5 mb b/ rurociąg tłoczny z rur PE O 160 mm - długości 382,50 mb 3.2. ETAP IV - obejmujący wykonanie zlewnie ulic: Witosa, Poznańska, Szewska /kanalizacja piętrowa/ z przepompownią PS - 4 a/ rurociąg grawitacyjny O 200 mm - długości 1526,00 mb b/ kanalizacja piętrowa - długości 358,00 mb c/ rurociąg tłoczny z rur PE O 160 mm - długości 664,50 mb 3.3. ETAP IVa - obejmujący zlewnie ulicy Witosa z przepompownią PS-4a a/ rurociąg grawitacyjny z rur PVC O 200 - długości 754,5 mb b/ rurociąg tłoczny z rur PE O 160 mm - długości 824,00 mb 3.4. ETAP VII - obejmujący zlewnie w ulicach: Nakielska / była Świerczewskiego/, 22 Stycznia, Dworcowa, Nowa z przepompownią PS-7 a/ rurociąg grawitacyjny z rur PVC O 200 - długości 2 324,50 mb b/ rurociąg tłoczny z rur PE O 160 mm - długości 807,50 mb 3.5. ETAP VIII - obejmujący zlewnię ulicy Szubińskiej z przepompownią PS-8 a/rurociąg grawitacyjny z rur PVC O 200 - długości 1 057,00 mb b/ rurociąg tłoczny z rur PE O 160 mm - długości 944,50 mm/ 3.6. Wszystkie etapy obejmują: - roboty przygotowawcze - roboty ziemne - roboty zabezpieczające - organizację ruchu - odtworzenie nawierzchni po robotach - przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - wykonanie przepompowni wraz z robotami elektrycznymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 59900.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego woj. Kujawsko-Pomorskiego.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inwestprojekt Spółka z o.o., ul. Glinki 92, 85-861 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 59900.00
  • Oferta z najniższą ceną: 59900.00 oferta z najwyższą ceną: 59900.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.