eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kcynia › KOMPLEKSOWE PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA pn. BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIASTA KCYNIA -ETAP III, IV, IVa, VII i VIII

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-12

Kcynia: KOMPLEKSOWE PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA pn. BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIASTA KCYNIA -ETAP III, IV, IVa, VII i VIII
Numer ogłoszenia: 275436 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kcyni , ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5893720, faks 052 5893722.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA pn. BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIASTA KCYNIA -ETAP III, IV, IVa, VII i VIII.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w mieście Kcynia - etap III, IV, IVa, VII i VIII 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Do obowiązków Wykonawcy, zwanym dalej Inspektorem Nadzoru należy: a) koordynacja i pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z obowiązkami określonymi w art. ustawy - Prawo budowlane (Dz. U. Nr ), z obowiązującymi przepisami prawnymi, zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy b) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z Zamawiającym c) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego d) na etapie prowadzenia robót budowlanych Inspektor Nadzoru jest upoważniony i zobowiązany do: - protokólarnego przekazania Wykonawcy robót terenu budowy - nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru -Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do wstawienia się na budowie najpóźniej w ciągu 18 godzin od powzięcia informacji o zaistniałej sytuacji - podczas każdorazowego pobytu na budowie Inspektor Nadzoru ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy i dokonania stosownego zapisu, potwierdzającego jednocześnie jego pobyt na budowie - kontrolowania, przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy - wstrzymania robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami zawartej umowy z Wykonawcą robót, z wpisem do dziennika budowy oraz niezwłocznym pisemnym powiadomieniu Zamawiającego - prowadzenie regularnych inspekcji/ kontroli/ na budowie i sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz posiadaną wiedzą techniczną - zatwierdzania stosowanych materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania, kontroli dokumentów jakości deklaracji zgodności , aprobat, atestów, instrukcji obsługi celem wyeliminowania zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie - nadzorowania przeprowadzonych prób i rozruchów oraz weryfikacji i zatwierdzenia opracowanych przez Wykonawcę robót instrukcji eksploatacyjnych - dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz dokumentowania tych czynności - przeprowadzenia odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót -poświadczenia terminu zakończenia robót - sprawdzenia i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej i przekazanie Zamawiającemu - sprawdzenia ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy robót - prowadzenie dokumentacji fotograficznej budowy i załączanie jej po zakończeniu poszczególnych etapów 3. Przedmiot nadzoru inwestorskiego będzie obejmował następujący zakres robót: 3.1. ETAP III - obejmujący zlewnie ulic: Poznańska i Cmentarna z przepompownią PS-3 a/ rurociąg grawitacyjny z rur PVC O 200 mm - długości 897,5 mb b/ rurociąg tłoczny z rur PE O 160 mm - długości 382,50 mb 3.2. ETAP IV - obejmujący wykonanie zlewnie ulic: Witosa, Poznańska, Szewska /kanalizacja piętrowa/ z przepompownią PS - 4 a/ rurociąg grawitacyjny O 200 mm - długości 1526,00 mb b/ kanalizacja piętrowa - długości 358,00 mb c/ rurociąg tłoczny z rur PE O 160 mm - długości 664,50 mb 3.3. ETAP IVa - obejmujący zlewnie ulicy Witosa z przepompownią PS-4a a/ rurociąg grawitacyjny z rur PVC O 200 - długości 754,5 mb b/ rurociąg tłoczny z rur PE O 160 mm - długości 824,00 mb 3.4. ETAP VII - obejmujący zlewnie w ulicach: Nakielska / była Świerczewskiego/, 22 Stycznia, Dworcowa, Nowa z przepompownią PS-7 a/ rurociąg grawitacyjny z rur PVC O 200 - długości 2 324,50 mb b/ rurociąg tłoczny z rur PE O 160 mm - długości 807,50 mb 3.5. ETAP VIII - obejmujący zlewnię ulicy Szubińskiej z przepompownią PS-8 a/rurociąg grawitacyjny z rur PVC O 200 - długości 1 057,00 mb b/ rurociąg tłoczny z rur PE O 160 mm - długości 944,50 mm/ 3.6. Wszystkie etapy obejmują: - roboty przygotowawcze - roboty ziemne - roboty zabezpieczające - organizację ruchu - odtworzenie nawierzchni po robotach - przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - wykonanie przepompowni wraz z robotami elektrycznymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1, A.2 Wzór umowy - zaparafowany przez wykonawcę - załącznik nr 3, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, B.3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (Wykonawca winien wykazać wykonanie przynajmniej dwóch zadań - nadzorowania budowy sieci kanalizacji sanitarnej o wartości robót minimum 1.000.000,00 PLN, na potwierdzenie złoży oświadczenie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 4 C.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym Wykonawca wskazał osobę, którymi będzie dysponował - załącznik nr 5 C.3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień. Wykonawca winien wykazać wykonanie przynajmniej dwóch zadań - nadzorowania budowy sieci kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 1.000.000,00 zł ( wartość wykonanych robót minimum 1.000.000,00 PLN ). Na potwierdzenie złoży referencje lub oświadczenie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1 Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - oferta winna zawierać oświadczenie i dokumenty opisane w pkt B,C i D dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kcynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kcyni ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia pokój nr 13 /Ipiętro/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kcyni ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia sekretariat - pokój nr 11 /I piętro/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.