Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Sosnowiec: Dostawa sprzętu medcznego
Numer ogłoszenia: 149391 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu, Ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, fax 0-32 2964219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medcznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego. Zamówienie składa się z 7 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet 1 - Wirówka do podwodnego masażu kończyn górnych - 1szt; Pakiet 2 - Fotel do ćwiczeń oporowych - 1szt; Pakiet 3 - Lampa bakteriobójcza - 1 szt; Pakiet 4 - Waga osobowa - 1 szt; Pakiet 5 - System zasłon Supertrak; Pakiet 6 - Stolik zabiegowy - 3 szt; Pakiet 7 a Krzesło pacjenta - 1 szt; b Kozetka do badań - 1 szt; c Parawan - 1 szt; d Stolik pod aparaturę - 7 szt; e Leżanka - 7 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. - Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy: - przedłożyć Katalog producenta lub inny dokument potwierdzający spełnienie warunków granicznych i proponowanych w ofercie, - dostarczyć Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym ( zgodnie z wymaganiami dotyczącymi poszczególnych pakietów, określonymi w załącznikach 4.1 ÷ 4.3). 5. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z Wykonawców lub Wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. 6. Pełnomocnictwo - jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy : - formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. - formularz asortymentowo - cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1 ÷ 4.7 do SIWZ, - formularz warunków gwarancji i serwisu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5.1 ÷ 5.3 do SIWZ (dotyczy Pakietu 1 ÷ 3), Dokumenty o których mowa w pkt. 1, 4 i 5 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone pieczęcią imienną. Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 7 sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników nr 1, 2, 4.1 ÷ 4.7 oraz 5.1 ÷ 5.3 (dotyczy Pakietu 1 ÷ 3) na drukach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital1.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 (Dział zamówień publicznych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wirówka do podwodnego masażu kończyn górnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wirówki do podwodnego masażu kończyn górnych w ilości 1 szt o parametrach szczególowy wyspecyfikowanych w załączniku nr 4.1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fotel do ćwiczeń oporowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fotela do ćwiczeń oporowych w ilości 1 szt o parametrach szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4.1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lampa bakteriobójcza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa lampy bakteriobójczej w ilości 1 szt. o parametrach szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4.3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Waga osobowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wagi osobowej w ilości 1 szt o parametrach szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4.4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.23.11-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: System zasłon SUPERTRAK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu zasłon SUPERTRAK o parametrach szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4.5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stolik zabiegowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stolików zabiegowych w ilości 3 szt o parametrach szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4.6 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt różny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu różnego: - krzesło dla pacjenta - 1 szt, - kozetka do badań - 1 szt, - parawan - 1 szt, - stolik pod aparaturę - 7 szt, - leżanka - 7 szt o parametrach szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4.7 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH, STAPLERÓW, HEMOSTATYKÓW, JEDNORAZOWYCH WSZCZEPIALNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Modernizacja lądowiska Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu w celu dostosowania do aktualnie obowiązujących wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Zdrow(...)
- "Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby wyposażenia budynku Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu przy ul. Czarnej 14 w Sosnowcu"
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Staropogońskiej 87 i Malczewskiego 6-8 w Sosnowcu"
- DOSTAWA 10-CIO PARAMETROWYCH PASKÓW DO ANALIZY MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ CZYTNIKA PASKÓW ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ OB (z dostawą materiałów kontrolnych i części zużywalnych)
- Wykonanie robót budowlanych dla Przychodni MILOWICE Sp.z o o w ramach zadania pn.: Remont pomieszczeń przychodni wraz z dostosowaniem ich do potrzeb punktu stacjonowania jednostki ratunkowej pogotowia
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy implantów stomatologicznych
- dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa myjni dezynfektorów oraz maceratora dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie.
- "Dostawa urządzeń medycznych",
- Dostawa ambulansu drogowego typu B oraz ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym, znak ZP/11/2024
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.