To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-23
Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH ORAZ OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 148698 - 2016; data zamieszczenia: 23.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166209 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej, ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 621, faks 022 42 10 633.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH ORAZ OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa na koszt własny fabrycznie nowego, nie będącego przedmiotem ekspozycji, sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania komputerowego dla potrzeb Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie oraz jego przedstawicielstw rozlokowanych na terenie kraju. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania komputerowego, których rodzaj i ilości zostały opisane w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według podziału: 1) Część I: - Drukarka - 5 szt., - Drukarka przenośna wraz z baterią - 1 szt., - Urządzenie wielofunkcyjne - 5 szt., - Laptop - 4 szt., - Pendrive - 27 szt., - Klawiatura - 5 szt., - Dysk zewnętrzny - 3 szt., - Switch - 4 szt., - Mysz bezprzewodowa - 15 szt., - Podkładka pod mysz - 1 szt., - Oprogramowanie - pakiet biurowy Microsoft Office 2016 Pro - 84 szt., - Oprogramowanie - rozpoznawanie tekstów OCR - 10 szt., - Zasilacz do DELL VOSTRO 3550 - 1 szt., - Bateria do DELL VOSTRO 3550 - 1 szt., - Bateria do HP PRO BOOK 4330 - 1 szt., - Rozdzielacz sygnału VGA - 2 szt., - Klawiatura do laptopa HP 650 - 1 szt., 2) Część II: - Urządzenie UNIFIED THREAT MANAGEMENT (UTM) - 1 szt., - Zestaw komputerowy - 6 szt., - Laptop - 1 szt. 2. Oferowane urządzenia i materiały muszą być: 1) fabrycznie nowe, 2) zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach oznakowanych logo i nazwą producenta/importera oraz opisem zawartości, 3. Warunki dostawy: 1) Termin realizacji zamówienia - do 40 dni od momentu podpisania umowy (planowany termin podpisania umowy - 25.08.2016 roku). Ostateczny termin realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 2) Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i złożony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wykaz lokalizacji do których będzie dostarczany przedmiot zamówienia: - siedziba Zamawiającego - ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa; - Bursa Szkolnictwa Artystycznego, ul. Miodowa 24, 00-246 Warszawa; - Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia, ul. Kościuszki 39, 10-503 Olsztyn; - Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia, ul. Teatralna 16, 40-003 Katowice; - Urząd Wojewódzki, ul. Grunwaldzka 15, 35-068 Rzeszów. c) Wykonawca we własnym zakresie dostarczy, rozładuje, wniesie i ułoży przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że około 90% przedmiotu zamówienia będzie dostarczone do jego siedziby - ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa. 4. Kody CPV: a) 30.20.00.00-1 - Urządzenia komputerowe, b) 30.21.31.00-6 - Komputery przenośne, c) 30.23.20.00-4 - Sprzęt peryferyjny, d) 30.23.60.00-2 - Różny sprzęt komputerowy, e) 30.23.72.00-1 - Akcesoria komputerowe, f) 48.00.00.00-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji nie mniejszej niż gwarancja rekomendowana przez producenta i/lub importera. W okresie gwarancji w przypadku wykrycia wad w przedmiocie umowy Zamawiający złoży pisemną (faks lub e-mail) reklamację z krótkim opisem wad. Wykonawca w terminie 14 dni Zamawiającego rozpatrzy złożoną reklamację. 6. Warunki realizacji i rozliczeń finansowych: a) Zamawiający w trakcie trwania umowy nie dopuszcza zmiany zaproponowanych poszczególnych cen jednostkowych. b) Wszystkie koszty i ryzyka związane z dostawami przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. c) Rozliczenia będą odbywały się wieloetapowo, po każdorazowej dostawie. d) Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia - zamówienia cząstkowego. Dopuszcza się aby formę protokołu, o którym jest mowa w zdaniu pierwszym pełnił dokument Wz. e) W przypadku, gdy przy odbiorze dostawy Zamawiający stwierdzi: - niezgodności ilościowe lub jakościowe, - uszkodzenie lub zniszczenie opakowań lub znajdującej się w nich zawartości, dostarczonych urządzeń i materiałów, Zamawiający ma prawo do zwrotu całej partii niezgodnego lub uszkodzonego asortymentu na koszt Wykonawcy. Zamawiający o zaistniałym fakcie powiadomi Wykonawcę pisemnie [faks lub e-mail]. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych Zamawiającego od daty otrzymania faksu lub e-mail do dostarczenia na własny koszt właściwego przedmiotu zamówienia. f) Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.20.00-4, 30.23.60.00-2, 30.23.72.00-1, 48.00.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALLTECH Spółka Jawna, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66537,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65187,54
Oferta z najniższą ceną: 65187,54 / Oferta z najwyższą ceną: 190250,25
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STINET Sebastian Dzierżęcki, ul. Reymonta 67A, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57810,00
Oferta z najniższą ceną: 57810,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57810,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.