eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/49/2013 Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Łódź: ZP/49/2013 Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 147990 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/49/2013 Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZP/49/2013 Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP
PAKIET 1 - Papier utajniony i składanki komputerowe
1.Papier utajniony - 3 składnikowy z perforacją, w kształcie kopert 210x 12/6(1+2) - 96 000 szt.
2.Składanka komputerowa 240x12 (1+2) - 72 op.
3.Składanka komputerowa 240x12 (1+3) - 88 op.
4.Składanka komputerowa 250x12 (1+0) - 10 op.
5.Składanka komputerowa 390x12 (1+0) - 12 op.
6.Składanka komputerowa 390x12 (1+1) - 12 op.
7.Składanka komputerowa 390x12 (1+2) - 6 op.
8.Składanka komputerowa 390x12 (1+3) - 2 op.
PAKIET 2 - Torby papierowe z atestem
1.Torba papierowa, biała, krzyżowa 0,25 kg - 40 kg
2.Torba papierowa, biała, krzyżowa 0,50 kg - 20 kg
PAKIET 3 - Papier ksero
1.Papier ksero format A-4; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ - 7 200 ryz
2.Papier ksero format A-4; gramatura 80g/m2, kolor /1 ryza - 500 arkuszy/ - 40 ryz
3.Papier ksero format A-3; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ - 200 ryz
4.Papier ksero format A-5; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ - 1 440 ryz
PAKIET 4 - Rolki do faksu i kas
1.Rolki fax 216x30 - 160 szt.
2.Rolki fax 210x30 - 220 szt.
3.Rolki kasowe 57x25 - 160 szt.
PAKIET 5 - Etykiety uniwersalne do drukarek
1.Etykiety uniwersalne do drukarek 88,9x35,7; jednorzędowe /op.-1 000 naklejek/ - 4op.
2.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 70x 42,3 /op.-100 arkuszy/ - 2 op.
3.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 105 mm x 148,5 mm /op. - 100 arkuszy/ - 2 op.
4.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 105 mm x 74,2 mm /op. - 100 arkuszy/ - 2 op.
5.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 66 mm x 33,8 mm /op. - 100 arkuszy/ - 2 op.
6.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 105 mm x 37 mm /op. - 100 arkuszy/ - 4 op.
7.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 210 mm x297 mm /op. - 100 arkuszy/ - 4 op.
8.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 105 mm x 48 mm /op. 100 arkuszy/-4 op.
PAKIET 6 - Koperty białe
1.Koperty białe C-6 samoprzylepne - 24 000 szt.
2.Koperty białe C-5 samoprzylepne - 24 000 szt.
3.Koperty białe C-4 samoprzylepne - 40 000 szt.
4.Koperty białe B-5 samoprzylepne - 48 000 szt.
5.Koperty białe B-4 samoprzylepne - 6 000 szt.
6.Koperty białe DL samoprzylepne z okienkiem /prawym lub lewym wg.zapotrzebowania - 2 000 szt.
7.Koperty białe DL samoprzylepne - 2 000 szt.
PAKIET 7 - Blok makulaturowy, zeszyty, papier podaniowy, kostki klejone, skorowidz
1.Blok makulaturowy A-4 - 96 kart. (kratka) - 400 szt.
2.Blok makulaturowy A-5 - 96 kart (kratka) - 200 szt.
3.Zeszyt A-5 16 kartkowy szyty (kratka) - 300 szt.
4.Zeszyt A-5 32 kartkowy szyty (kratka) - 500 szt.
5.Zeszyt A-5 60 kartkowy szyty (kratka) - 700 szt.
6.Zeszyt A-5 96 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka) - 500 szt.
7.Zeszyt A-4 96 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka) - 600 szt.
8.Zeszyt A-4 192 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka) - 200szt
9.Papier pakowy szary 125 cm x 100 cm - 40 kg
10.Kostki klejone 92 x 77 x 60/1op.-500 kartek klejonych/ - 100 op.
11.Bloczki samoprzylepne 75 x 75 /1bl. - 100 kartek/ - 100 bl.
12.Skorowidz A-4 - 20 szt.
13.Skorowidz 1/2 A-4 - 10 szt.
14.Zestaw zakładek samoprzylepnych indeksujących foliowych, w zestawie min. 100 zakładek w różnych kolorach, min trzy kolory - 400 zest.
15.Zestaw zakładek samoprzylepnych indeksujących z oznaczeniem na podpis, wymiary 20x50 mm, w zetawie min.100 zakładek w różnych kolorach, min trzy kolory - 20 zest.
16.Przekładki do segregatora kartonowe 240x105 mm / op. 100 szt/ - 6 op.
17.Wąsy do skoroszytów - 200 szt.
PAKIET 8 - Długopisy, mazaki, markery, foliopis, cienkopisy, ołówki, rysiki,wkłady do długopisów i cienkopisów, zakreślacze
1.Długopis typu Zenith - 200 szt.
2.Długopis na przylepce - leżące - 6 szt.
3.Mazaki wodoodporne czarne z końcówką stożkową - pernamentne, spirytusowe - 2 400 szt
4.Markery zdobnicze, olejowe do pisania na metalu, szkle, plastiku i gumie - grubość pisania 0,4 mm - 0,2 mm /kolor: czarny, biały, srebny, złoty/ - 60 szt.
5.Cienkopis permanentny, wodoodporny do pisania na szkle o grub. 0,4mm, czarny - 100 szt
6.Marker wodoodporny szybkoschnący, do pisania na metalu, szkle, plastiku, folii, standardowy 0,4 mm - 60 szt.
7.Marker wodoodporny szybkoschnący, nadający się do pisania na metalu, szkle, plastiki, folii, cienkopiszący 0,2 mm - 60 szt.
8.Foliopis do pisania na płytach CD - 200 szt.
9.Mazaki zwykłe/kolory wg. zamówienia/-300 szt.
10.Cienkopis żelowy z wkładem wymiennym 0,5 mm - 200 szt.
11.Ołówki HB z gumką - 1000 szt
12.Ołówek automatyczny 0,5 mm HB -10 szt.
13.Rysiki - grafity do ołówków automatycznych 0,5 mm HB - 10 op.
14.Wkład typu Zenith/kolory wg. zamówienia/ - 1 200 szt.
15.Wkład zwykły /kolory wg. zamówienia/ - 1 200 szt.
16.Wkłady do posiadanych przez Zamawiającego piór kulkowych Parker Roller Ball - 05 mm, kolor niebieski - 20 szt.
17.Naboje do posiadanych przez Zamawiającego piór Waterman - niebieskie (op. 8szt) - 10 op.
18.Wkłady do cienkopisów żelowych 0,5 mm (kolory wg zamówienia) - 200 szt.
19.Zakreślacze /kolory wg. zamówienia/ - 200 szt.
PAKIET 9 - Korektory
1.Korektor w płynie z gąbką 20 ml - 300 szt.
2.Korektor w taśmie 4.2 mm x 6 m - 60 szt
PAKIET 10 - Poduszki i tusz do stempli, tusz do numeratora, wkład do numeratora automatycznego, maczałka.
1.Poduszka do stempli duża /160 mm x 90 mm/ - 40 szt.
2.Poduszka do stempli samotuszująca mała /90 mm x 50 mm/ - 40 szt.
3.Tusz do stempli 50ml automat /kolory wg. zamówienia/ - 360 szt.
4.Tusz do numeratora /kolory wg. zamówienia/ - 8 szt.
5.Wkład do posiadanego przez Zamawiajacego numeratora automatycznego REINER B6K - 10 szt.
6.Zwilżacz do palców - 10 szt.
PAKIET 11 - Pinezki, spinacze metalowe
1.Pinezki /op 100 szt./ - 10 op.
2.Spinacze metalowe duże /op -100 szt./ - 200 op.
3.Spinacze metalowe trójkątne małe /op.-100 szt./ - 2 400 op.
4.Spinacze typu klip 7 mm - 48 szt.
5.Spinacze typu klip 15 mm - 48 szt.
PAKIET 12 - Temperówki, nożyczki, gumki, linijki, klej biurowy
1.Temperówka - 100 szt.
2.Nożyczki 19 cm - 100 szt.
3.Gumka - 300 szt.
4.Linijka 30 cm - 100 szt.
5.Linijka 50 cm - 20 szt.
6.Klej biurowy w płynie 40 ml - 600 szt.
PAKIET 13 - Dziurkacze, zszywacze, zszywki
1.Dziurkacz - 60 szt
2.Dziurkacz duży, żeliwny - 10 szt
3.Zszywacz - 200 szt.
4.Zszywacz mini - 20 szt.
5.Zszywacz do 100 kartek - 2 szt.
6.Zszywki specjalistyczne do zszywacza zszywającego 100 kartek (op-1000 szt.)-24 op.
7.Zszywki 24/6 (op-1000 szt) - 2 000 op.
8.Zszywki mini No 10 (op - 1000 szt) - 100 op.
PAKIET 14 - Datownik automatyczny, numerator automatyczny
1.Datownik automatyczny - 80 szt.
2.Numerator automatyczny, obudowa plastikowa, metalowa czcionka, na 5 ostatnich pierścieniach opcja powtarzania numeru 0,1-6,12 i 20 razy, na każdym pierścieniu opcje 10 cyfr i puste pole, wysokość cyfr 4,5 mm - 4 szt
PAKIET 15 - Kalka maszynowa, taśmy różne
1.Kalka maszynowa A-4 -czarna/op.-100 szt./ - 14op.
2.Wałek barwiący do posiadanego przez Zamawiającego kalkulatora Casio FR -520 B - 20 szt
3.Taśma /13 mm x 6m/ czerwono-czarna - 40 szt.
4.Taśma do posiadanych przez Zamawiającego metkownic typu Biltz C-20 /2 wierszowa/ - 2 400 szt
5.Taśma klejąca przezroczysta 18mm/20m - 1 000 szt.
6.Taśma klejąca przezroczysta 25mm/20m - 40 szt.
7.Taśma pakowa plastikowa szer. 48 mm x 66 m - 600 szt.
8.Taśma dwustronnie klejąca 18 mm x 5 m - 40 szt.
9.Taśma dwustronnie klejąca 24 mm x 5 m - 40 szt.
PAKIET 16 - Koszulki foliowe, segregatory, skoroszyty, teczki
1.Koszulki foliowe A-4 /op.-100 szt./ przezroczyste z grzbietem do wpinania - 800 op.
2.Koszulki foliowe A-5 /op.-100 szt./przezroczyste z grzbietem do wpinania - 200 op.
3.Segregator A-4 - szeroki, pokryty PCV - 2 000 szt.
4.Segregator A-4 - wąski, pokryty PCV - 400 szt.
5.Segregatory A-5 - szeroki, pokryty PCV - 300 szt.
6.Skoroszyt plastikowy z przezroczystą okładką z grzbietem do wpinania - 4 000 szt.
7.Teczka tekturowa A-4 biała - bigowany grzbiet, wiązana - 80 000 szt.
8.Teczka do podpisu harmonijkowa - 60 szt.
9.Teczka plastikowa A-4, wiązana - 1200 szt
PAKIET 17 - Tuby na rysunki
1.Tuby na rysunki regulowane z polipropylenu, kolor niebieski, format A-3-A-1, od 35-62 cm - 100 szt
PAKIET 18 - Koperty z rozszerzonym dnem
1.Koperty białe C4 HK z rozszerzonym dnem - 200 szt.
PAKIET 19 - Koperty szare, podkładki, okładki skoroszytowe
1.Podkładka pod kartę gorączkową A 3, wykonana za sztywnej tektury pokrytej laminatem, zakończona na rogach zakładkami utrzymującymi kartkę. Podkładka o wymiarach 41 cm/30cm/ grubość ok. 3 mm - wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ - 600 szt.
2.Okładka skoroszytowa, kartonowa,do archiwizacji 50 cm x 32 cm, grzbiet harmonijka 7 cm - 600 szt
3.Koperty szare bez nadruku rozm. 37 cm x 47 cm - 10000 szt.
4.Koperty szare RTG bez nadruku rozm. 29 cm x 34 cm - 2000 szt.
5.Koperty szare senologiczne z nadrukiem, rozm.30,5 x 22 /boki koperty wzmocnione oprawą introligatorską - wg. wzoru stanowiącego załącznik SIWZ - 4000 szt
6.Koperty szare ortopedyczne z nadrukiem, rozm. 45,5 x 37,5 - wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ - 2 000 szt.
PAKIET 20. - Identyfikator
1.Identyfikator z przezroczystego, sztywnego tworzywa, wyposażony w klips sprężynujący i niewielką agrafkę, (w kpl. kartonik z wydrukowaną ramką) - 200 szt
PAKIET 21 - Papiery, kartony ozdobne
1.Karton ozdobny A4 gramatura 200 g/m2 marmurek - kolor w.g zamówień - 200 ark.
2.Papier biały satynowy A3 o gramaturze 220-300 gładki / op. 250 arkuszy / - 2 op.
3.Papier biały satynowy A4 o gramaturze 250 gładki / op. 250 arkuszy / - 4 op.
4.Przezroczysta folia A4 do wydruków atramentowych - 20 szt.
5.Karton ozdobny A4 gramatura 25-280 g/m2 biały, tłoczony - kolor w.g zamówień - 400 ark.
PAKIET 22 - Podkładki pergaminowe
1.Podkładki pergaminowe o średnicy 48 mm /op.100 szt./-10 op.
2.Podkładki pergaminowe o średnicy 75 mm /op. 100 szt./-10 op.
3.Podkładki pergaminowe o średnicy 112 mm /op.100 szt./-10 op.
PAKIET 23 - Grzbiety do bindowania
1.Grzbiety do bindowania plastikowe 19 mm - 400 szt.
2.Grzbiety nasuwane do bindowania plastikowe 3 - 60 kartek - 100 szt
3.Listwa wsuwana do bindowania /z okładką/ - 40 szt
4.Folia do laminowania 100 mic. 65x95 - 30 op
PAKIET 24 - Szuflady na dokumenty
1.Szuflada na dokumenty plastikowe, schodkowe - 100 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Dla Pakietu Nr 1 -789,82 PLN (słownie: siedemset osiemdziesiąt dziewięć PLN 82/100);
Dla Pakietu Nr 2 - 11,40 PLN (słownie: jedenaście PLN 40/100);
Dla Pakietu Nr 3 - 2.429,52 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta dwadzieścia dziewięć PLN 52/100);
Dla Pakietu Nr 4 - 41,92 PLN (słownie: czterdzieści jeden PLN 92/100);
Dla Pakietu Nr 5 - 22,86 PLN (słownie: dwadzieścia dwa PLN 86/100)
Dla Pakietu Nr 6 - 372,00 PLN (słownie: trzysta siedemdziesiąt dwa PLN 00/100)
Dla Pakietu Nr 7 - 393,72 PLN (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt trzy PLN 72/100)
Dla Pakietu Nr 8 - 113,52 PLN (słownie: sto trzynaście PLN 52/100)
Dla Pakietu Nr 9 - 31,50 PLN (słownie: trzydzieści jeden PLN 50/100)
Dla Pakietu Nr 10 - 97,86 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt siedem PLN 86/100)
Dla Pakietu Nr 11- 33,84 PLN (słownie: trzydzieści trzy PLN 84/100)
Dla Pakietu Nr 12- 35,55 PLN (słownie: trzydzieści pięć PLN 55/100)
Dla Pakietu Nr 13- 77,49 PLN (słownie: siedemdziesiąt siedem PLN 49/100)
Dla Pakietu Nr 14- 45,12 PLN (słownie czterdzieści pięć PLN 12/100)
Dla Pakietu Nr 15- 132,49 PLN (słownie: sto trzydzieści dwa PLN 49/100)
Dla Pakietu Nr 16- 1.322,40 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta dwadzieścia dwa PLN 40/100)
Dla Pakietu Nr 17- 60,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt PLN 00/100)
Dla Pakietu Nr 18- 5,28 PLN (słownie: pięć PLN 28/100)
Dla Pakietu Nr 19- 758,40 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt osiem PLN 40/100)
Dla Pakietu Nr 20- 3,30 PLN (słownie: trzy PLN 30/100)
Dla Pakietu Nr 21- 27,00 PLN (słownie: dwadzieścia siedem PLN 00/100)
Dla Pakietu Nr 22- 2,88 (słownie: dwa PLN 88/100)
Dla Pakietu Nr 23- 18,60 PLN (słownie: osiemnaście PLN 60/100)
Dla Pakietu Nr 24- 24,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery PLN 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany nazwy lub numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
4.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
6.zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
7.zmiany przedmiotu umowy poprzez zmianę producenta przy zachowaniu dotychczasowych parametrów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.