eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/49/2013 Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-16

Łódź:
ZP/49/2013 Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP

Numer ogłoszenia: 78277 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147990 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/49/2013 Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
ZP/49/2013 Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP
PAKIET 1 - Papier utajniony i składanki komputerowe
1.Papier utajniony - 3 składnikowy z perforacją, w kształcie kopert 210x 12/6(1+2) - 96 000 szt.
2.Składanka komputerowa 240x12 (1+2) - 72 op.
3.Składanka komputerowa 240x12 (1+3) - 88 op.
4.Składanka komputerowa 250x12 (1+0) - 10 op.
5.Składanka komputerowa 390x12 (1+0) - 12 op.
6.Składanka komputerowa 390x12 (1+1) - 12 op.
7.Składanka komputerowa 390x12 (1+2) - 6 op.
8.Składanka komputerowa 390x12 (1+3) - 2 op.
PAKIET 2 - Torby papierowe z atestem
1.Torba papierowa, biała, krzyżowa 0,25 kg - 40 kg
2.Torba papierowa, biała, krzyżowa 0,50 kg - 20 kg
PAKIET 3 - Papier ksero
1.Papier ksero format A-4; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ - 7 200 ryz
2.Papier ksero format A-4; gramatura 80g/m2, kolor /1 ryza - 500 arkuszy/ - 40 ryz
3.Papier ksero format A-3; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ - 200 ryz
4.Papier ksero format A-5; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ - 1 440 ryz
PAKIET 4 - Rolki do faksu i kas
1.Rolki fax 216x30 - 160 szt.
2.Rolki fax 210x30 - 220 szt.
3.Rolki kasowe 57x25 - 160 szt.
PAKIET 5 - Etykiety uniwersalne do drukarek
1.Etykiety uniwersalne do drukarek 88,9x35,7; jednorzędowe /op.-1 000 naklejek/ - 4op.
2.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 70x 42,3 /op.-100 arkuszy/ - 2 op.
3.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 105 mm x 148,5 mm /op. - 100 arkuszy/ - 2 op.
4.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 105 mm x 74,2 mm /op. - 100 arkuszy/ - 2 op.
5.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 66 mm x 33,8 mm /op. - 100 arkuszy/ - 2 op.
6.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 105 mm x 37 mm /op. - 100 arkuszy/ - 4 op.
7.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 210 mm x297 mm /op. - 100 arkuszy/ - 4 op.
8.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 105 mm x 48 mm /op. 100 arkuszy/-4 op.
PAKIET 6 - Koperty białe
1.Koperty białe C-6 samoprzylepne - 24 000 szt.
2.Koperty białe C-5 samoprzylepne - 24 000 szt.
3.Koperty białe C-4 samoprzylepne - 40 000 szt.
4.Koperty białe B-5 samoprzylepne - 48 000 szt.
5.Koperty białe B-4 samoprzylepne - 6 000 szt.
6.Koperty białe DL samoprzylepne z okienkiem /prawym lub lewym wg.zapotrzebowania - 2 000 szt.
7.Koperty białe DL samoprzylepne - 2 000 szt.
PAKIET 7 - Blok makulaturowy, zeszyty, papier podaniowy, kostki klejone, skorowidz
1.Blok makulaturowy A-4 - 96 kart. (kratka) - 400 szt.
2.Blok makulaturowy A-5 - 96 kart (kratka) - 200 szt.
3.Zeszyt A-5 16 kartkowy szyty (kratka) - 300 szt.
4.Zeszyt A-5 32 kartkowy szyty (kratka) - 500 szt.
5.Zeszyt A-5 60 kartkowy szyty (kratka) - 700 szt.
6.Zeszyt A-5 96 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka) - 500 szt.
7.Zeszyt A-4 96 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka) - 600 szt.
8.Zeszyt A-4 192 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka) - 200szt
9.Papier pakowy szary 125 cm x 100 cm - 40 kg
10.Kostki klejone 92 x 77 x 60/1op.-500 kartek klejonych/ - 100 op.
11.Bloczki samoprzylepne 75 x 75 /1bl. - 100 kartek/ - 100 bl.
12.Skorowidz A-4 - 20 szt.
13.Skorowidz 1/2 A-4 - 10 szt.
14.Zestaw zakładek samoprzylepnych indeksujących foliowych, w zestawie min. 100 zakładek w różnych kolorach, min trzy kolory - 400 zest.
15.Zestaw zakładek samoprzylepnych indeksujących z oznaczeniem na podpis, wymiary 20x50 mm, w zetawie min.100 zakładek w różnych kolorach, min trzy kolory - 20 zest.
16.Przekładki do segregatora kartonowe 240x105 mm / op. 100 szt/ - 6 op.
17.Wąsy do skoroszytów - 200 szt.
PAKIET 8 - Długopisy, mazaki, markery, foliopis, cienkopisy, ołówki, rysiki,wkłady do długopisów i cienkopisów, zakreślacze
1.Długopis typu Zenith - 200 szt.
2.Długopis na przylepce - leżące - 6 szt.
3.Mazaki wodoodporne czarne z końcówką stożkową - pernamentne, spirytusowe - 2 400 szt
4.Markery zdobnicze, olejowe do pisania na metalu, szkle, plastiku i gumie - grubość pisania 0,4 mm - 0,2 mm /kolor: czarny, biały, srebny, złoty/ - 60 szt.
5.Cienkopis permanentny, wodoodporny do pisania na szkle o grub. 0,4mm, czarny - 100 szt
6.Marker wodoodporny szybkoschnący, do pisania na metalu, szkle, plastiku, folii, standardowy 0,4 mm - 60 szt.
7.Marker wodoodporny szybkoschnący, nadający się do pisania na metalu, szkle, plastiki, folii, cienkopiszący 0,2 mm - 60 szt.
8.Foliopis do pisania na płytach CD - 200 szt.
9.Mazaki zwykłe/kolory wg. zamówienia/-300 szt.
10.Cienkopis żelowy z wkładem wymiennym 0,5 mm - 200 szt.
11.Ołówki HB z gumką - 1000 szt
12.Ołówek automatyczny 0,5 mm HB -10 szt.
13.Rysiki - grafity do ołówków automatycznych 0,5 mm HB - 10 op.
14.Wkład typu Zenith/kolory wg. zamówienia/ - 1 200 szt.
15.Wkład zwykły /kolory wg. zamówienia/ - 1 200 szt.
16.Wkłady do posiadanych przez Zamawiającego piór kulkowych Parker Roller Ball - 05 mm, kolor niebieski - 20 szt.
17.Naboje do posiadanych przez Zamawiającego piór Waterman - niebieskie (op. 8szt) - 10 op.
18.Wkłady do cienkopisów żelowych 0,5 mm (kolory wg zamówienia) - 200 szt.
19.Zakreślacze /kolory wg. zamówienia/ - 200 szt.
PAKIET 9 - Korektory
1.Korektor w płynie z gąbką 20 ml - 300 szt.
2.Korektor w taśmie 4.2 mm x 6 m - 60 szt
PAKIET 10 - Poduszki i tusz do stempli, tusz do numeratora, wkład do numeratora automatycznego, maczałka.
1.Poduszka do stempli duża /160 mm x 90 mm/ - 40 szt.
2.Poduszka do stempli samotuszująca mała /90 mm x 50 mm/ - 40 szt.
3.Tusz do stempli 50ml automat /kolory wg. zamówienia/ - 360 szt.
4.Tusz do numeratora /kolory wg. zamówienia/ - 8 szt.
5.Wkład do posiadanego przez Zamawiajacego numeratora automatycznego REINER B6K - 10 szt.
6.Zwilżacz do palców - 10 szt.
PAKIET 11 - Pinezki, spinacze metalowe
1.Pinezki /op 100 szt./ - 10 op.
2.Spinacze metalowe duże /op -100 szt./ - 200 op.
3.Spinacze metalowe trójkątne małe /op.-100 szt./ - 2 400 op.
4.Spinacze typu klip 7 mm - 48 szt.
5.Spinacze typu klip 15 mm - 48 szt.
PAKIET 12 - Temperówki, nożyczki, gumki, linijki, klej biurowy
1.Temperówka - 100 szt.
2.Nożyczki 19 cm - 100 szt.
3.Gumka - 300 szt.
4.Linijka 30 cm - 100 szt.
5.Linijka 50 cm - 20 szt.
6.Klej biurowy w płynie 40 ml - 600 szt.
PAKIET 13 - Dziurkacze, zszywacze, zszywki
1.Dziurkacz - 60 szt
2.Dziurkacz duży, żeliwny - 10 szt
3.Zszywacz - 200 szt.
4.Zszywacz mini - 20 szt.
5.Zszywacz do 100 kartek - 2 szt.
6.Zszywki specjalistyczne do zszywacza zszywającego 100 kartek (op-1000 szt.)-24 op.
7.Zszywki 24/6 (op-1000 szt) - 2 000 op.
8.Zszywki mini No 10 (op - 1000 szt) - 100 op.
PAKIET 14 - Datownik automatyczny, numerator automatyczny
1.Datownik automatyczny - 80 szt.
2.Numerator automatyczny, obudowa plastikowa, metalowa czcionka, na 5 ostatnich pierścieniach opcja powtarzania numeru 0,1-6,12 i 20 razy, na każdym pierścieniu opcje 10 cyfr i puste pole, wysokość cyfr 4,5 mm - 4 szt
PAKIET 15 - Kalka maszynowa, taśmy różne
1.Kalka maszynowa A-4 -czarna/op.-100 szt./ - 14op.
2.Wałek barwiący do posiadanego przez Zamawiającego kalkulatora Casio FR -520 B - 20 szt
3.Taśma /13 mm x 6m/ czerwono-czarna - 40 szt.
4.Taśma do posiadanych przez Zamawiającego metkownic typu Biltz C-20 /2 wierszowa/ - 2 400 szt
5.Taśma klejąca przezroczysta 18mm/20m - 1 000 szt.
6.Taśma klejąca przezroczysta 25mm/20m - 40 szt.
7.Taśma pakowa plastikowa szer. 48 mm x 66 m - 600 szt.
8.Taśma dwustronnie klejąca 18 mm x 5 m - 40 szt.
9.Taśma dwustronnie klejąca 24 mm x 5 m - 40 szt.
PAKIET 16 - Koszulki foliowe, segregatory, skoroszyty, teczki
1.Koszulki foliowe A-4 /op.-100 szt./ przezroczyste z grzbietem do wpinania - 800 op.
2.Koszulki foliowe A-5 /op.-100 szt./przezroczyste z grzbietem do wpinania - 200 op.
3.Segregator A-4 - szeroki, pokryty PCV - 2 000 szt.
4.Segregator A-4 - wąski, pokryty PCV - 400 szt.
5.Segregatory A-5 - szeroki, pokryty PCV - 300 szt.
6.Skoroszyt plastikowy z przezroczystą okładką z grzbietem do wpinania - 4 000 szt.
7.Teczka tekturowa A-4 biała - bigowany grzbiet, wiązana - 80 000 szt.
8.Teczka do podpisu harmonijkowa - 60 szt.
9.Teczka plastikowa A-4, wiązana - 1200 szt
PAKIET 17 - Tuby na rysunki
1.Tuby na rysunki regulowane z polipropylenu, kolor niebieski, format A-3-A-1, od 35-62 cm - 100 szt
PAKIET 18 - Koperty z rozszerzonym dnem
1.Koperty białe C4 HK z rozszerzonym dnem - 200 szt.
PAKIET 19 - Koperty szare, podkładki, okładki skoroszytowe
1.Podkładka pod kartę gorączkową A 3, wykonana za sztywnej tektury pokrytej laminatem, zakończona na rogach zakładkami utrzymującymi kartkę. Podkładka o wymiarach 41 cm/30cm/ grubość ok. 3 mm - wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ - 600 szt.
2.Okładka skoroszytowa, kartonowa,do archiwizacji 50 cm x 32 cm, grzbiet harmonijka 7 cm - 600 szt
3.Koperty szare bez nadruku rozm. 37 cm x 47 cm - 10000 szt.
4.Koperty szare RTG bez nadruku rozm. 29 cm x 34 cm - 2000 szt.
5.Koperty szare senologiczne z nadrukiem, rozm.30,5 x 22 /boki koperty wzmocnione oprawą introligatorską - wg. wzoru stanowiącego załącznik SIWZ - 4000 szt
6.Koperty szare ortopedyczne z nadrukiem, rozm. 45,5 x 37,5 - wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ - 2 000 szt.
PAKIET 20. - Identyfikator
1.Identyfikator z przezroczystego, sztywnego tworzywa, wyposażony w klips sprężynujący i niewielką agrafkę, (w kpl. kartonik z wydrukowaną ramką) - 200 szt
PAKIET 21 - Papiery, kartony ozdobne
1.Karton ozdobny A4 gramatura 200 g/m2 marmurek - kolor w.g zamówień - 200 ark.
2.Papier biały satynowy A3 o gramaturze 220-300 gładki / op. 250 arkuszy / - 2 op.
3.Papier biały satynowy A4 o gramaturze 250 gładki / op. 250 arkuszy / - 4 op.
4.Przezroczysta folia A4 do wydruków atramentowych - 20 szt.
5.Karton ozdobny A4 gramatura 25-280 g/m2 biały, tłoczony - kolor w.g zamówień - 400 ark.
PAKIET 22 - Podkładki pergaminowe
1.Podkładki pergaminowe o średnicy 48 mm /op.100 szt./-10 op.
2.Podkładki pergaminowe o średnicy 75 mm /op. 100 szt./-10 op.
3.Podkładki pergaminowe o średnicy 112 mm /op.100 szt./-10 op.
PAKIET 23 - Grzbiety do bindowania
1.Grzbiety do bindowania plastikowe 19 mm - 400 szt.
2.Grzbiety nasuwane do bindowania plastikowe 3 - 60 kartek - 100 szt
3.Listwa wsuwana do bindowania /z okładką/ - 40 szt
4.Folia do laminowania 100 mic. 65x95 - 30 op
PAKIET 24 - Szuflady na dokumenty
1.Szuflada na dokumenty plastikowe, schodkowe - 100 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j, ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26327,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30420,36

  • Oferta z najniższą ceną: 30420,36 / Oferta z najwyższą ceną: 32835,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: pakiet 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j, ul. Starorudzka 10 E, 90-348 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80984,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90075,36

  • Oferta z najniższą ceną: 90075,36 / Oferta z najwyższą ceną: 90075,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: pakiet 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j, ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1397,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1600,23

  • Oferta z najniższą ceną: 1600,23 / Oferta z najwyższą ceną: 1600,23

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: pakiet 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j, ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 762,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 664,20

  • Oferta z najniższą ceną: 664,20 / Oferta z najwyższą ceną: 664,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: pakiet 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13013,40

  • Oferta z najniższą ceną: 13013,40 / Oferta z najwyższą ceną: 13013,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: pakiet 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13124,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9074,94

  • Oferta z najniższą ceną: 9074,94 / Oferta z najwyższą ceną: 9074,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: PAKIET 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3784,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3850,02

  • Oferta z najniższą ceną: 3850,02 / Oferta z najwyższą ceną: 3850,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: PAKIET 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1050,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 642,06

  • Oferta z najniższą ceną: 642,06 / Oferta z najwyższą ceną: 642,06

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: PAKIET 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3262,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1765,05

  • Oferta z najniższą ceną: 1765,05 / Oferta z najwyższą ceną: 1765,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: PAKIET 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1128,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1296,91

  • Oferta z najniższą ceną: 1296,91 / Oferta z najwyższą ceną: 1296,91

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: PAKIET 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1185,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 774,90

  • Oferta z najniższą ceną: 774,90 / Oferta z najwyższą ceną: 774,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: PAKIET 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2583,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2439,09

  • Oferta z najniższą ceną: 2439,09 / Oferta z najwyższą ceną: 2439,09

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: pakiet 14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1504,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1441,56

  • Oferta z najniższą ceną: 1441,56 / Oferta z najwyższą ceną: 1441,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: pakiet 15

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4416,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4628,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4628,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4628,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: pakiet 16

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52464,42

  • Oferta z najniższą ceną: 52464,42 / Oferta z najwyższą ceną: 52464,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 18   

Nazwa: pakiet 18

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147,60

  • Oferta z najniższą ceną: 147,60 / Oferta z najwyższą ceną: 147,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 20   

Nazwa: pakiet 20

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61,50

  • Oferta z najniższą ceną: 61,50 / Oferta z najwyższą ceną: 61,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 21   

Nazwa: pakiet 21

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 718,32

  • Oferta z najniższą ceną: 718,32 / Oferta z najwyższą ceną: 718,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 23   

Nazwa: pakiet 23

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 620,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 579,33

  • Oferta z najniższą ceną: 579,33 / Oferta z najwyższą ceną: 579,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 24   

Nazwa: pakiet 24

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10 E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 430,50

  • Oferta z najniższą ceną: 430,50 / Oferta z najwyższą ceną: 430,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.