Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00249281/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00255347/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00263128/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż pięciu wiat fotowoltaicznych wraz z magazynami energii elektrycznej dla potrzeb jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9010791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż pięciu wiat fotowoltaicznych wraz z magazynami energii elektrycznej dla potrzeb jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3994fc2-e523-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239634/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kompleksowa dostawa wiat z instalacją fotowoltaiczną i magazynami energii do jednostek podległych KWP w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249281
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/9/24/RK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pięciu wiat fotowoltaicznych wraz z magazynami energii elektrycznej dla potrzeb jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi.
Zakup współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
ADRES LOKALIZACJI:
1) Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Szkolna 30/38, 97-300 Piotrków Trybunalski
2) Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu, ul. gen. Władysława Sikorskiego 2, 98-200 Sieradz
3) Komenda Powiatowa Policji w Pabianicach, ul. Żeromskiego 18, 95-200 Pabianice
4) Komenda Miejska Policji w Skierniewicach, ul. Jana III Sobieskiego 69, 96-100 Skierniewice
5) Komenda Powiatowa Policji Łódź – Wschód w Koluszkach, ul. 11-go Listopada 62 F, 95-040 Koluszki
1 Zamawiający wymaga aby przed przystąpieniem do składania ofert Wykonawca odbył obowiązkową wizję lokalną dla wszystkich lokalizacji.
Wyznacza się terminy wizji lokalnej dla wykonawców na poszczególne obiekty:
1) Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim w dniu 21.03.2024 r. o godz. 11:00 – 12:00
2) Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu w dniu 21.03.2024 r. o godz. 9:00 – 10:00
3) Komenda Powiatowa Policji w Pabianicach w dniu 21.03.2024 r. o godz. 13:00 – 14:00
4) Komenda Miejska Policji w Skierniewicach w dniu 22.03.2024 r. O godz. 09:00 – 10:00
5) Komenda Powiatowa Policji Łódź – Wschód w Koluszkach w dniu 22.03.2024 r. o godz. 11:00 – 12:00
Osobą do kontaktu pod wskazanymi adresami w pkt. 5.1 będzie p. Paweł Sikora tel. 47 8413963 lub 723655879
2 Oferty Wykonawców, którzy nie wezmą udziału w obowiązkowej wizji lokalnej dla wszystkich lokalizacji nie będą brane pod uwagę.
3 Przedmiot zamówienia obejmuje m.in..:
4 dostawę pięciu wiat fotowoltaicznych wraz z magazynami energii elektrycznej niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w OPZ, stanowiącym integralną część SWZ;
5 montaż pięciu wiat fotowoltaicznych wraz z magazynami energii, celem odbioru przedmiotu zamówienia.
6 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do realizacji przedmiotu zamówienia wykwalifikowaną kadrę pracowniczą ze stosowną wiedzą, praktyką i uprawnieniami.
7 Montaż wiaty będzie prowadzony na obiekcie czynnym, w związku z tym Wykonawca powinien tak przewidzieć etapy dostawy i montażu wiat, aby nie powodowało to zakłócenia w funkcjonowaniu jednostki i dezorganizacji pracy. Należy zachować wszelkie warunki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p-poż. wymagane obowiązującymi przepisami. Po zakończeniu w danym dniu danego etapu zamówienia, należy dokonać prac porządkowych. Nie należy zostawiać elementów wiaty oraz sprzętu w sposób mogący ograniczać swobodne poruszanie się pracowników po terenie obiektu.
8 Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 10 do SWZ.
9 Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy.
10 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz wymogi jakościowe, zostały określone w OPZ stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ, a także w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Załączniki te oraz pozostałe zapisy SWZ stanowią podstawę niezbędną do wyceny i określenia technologii przedmiotu zamówienia oraz standardu zastosowanych elementów.
11 Rozwiązania materiałowe zostały opisane w OPZ stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający informuje, że wszędzie tam gdzie w treści OPZ , zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w Opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie mają spełniać. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu. W ofercie można przyjąć inne marki i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom opisanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Przed montażem elementów / materiałów
i urządzeń Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu do akceptacji karty katalogowe dla przedstawionych rozwiązań.
12 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z fabrycznie nowych materiałów, urządzeń i innych elementów wolnych od wad fizycznych i prawnych.
13 Do dostarczonych elementów zamówienia Wykonawca winien załączyć stosowne świadectwa/certyfikaty wymagane obowiązującymi przepisami.
14 Miejsca lokalizacji przedmiotu zamówienia na poszczególnych obiektach zostaną wskazane podczas obowiązkowych wizji lokalnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
22473000-6 - Instrukcje techniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1308105,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBEDOR ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952103013
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-24INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa przeprowadzenia kursu językowego dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- ZP/13/2025 - SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW
- ZSS.DRIVER-C.2.2025 Dostawa samochodu ciężarowego dostosowanego do nauki jazdy w ramach projektu "Driver C"
- 108/TP/ZP/D/2025 Dostawy materiałów elektrycznych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji, dla młodzieży zrekrutowanej w projekcie "Kompetentni na start" RUNDA I część 1
- Dostawa oraz instalacja interferometru do pomiarów na biowarstwach dla Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w 4 obiektach SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektów
- Budowa budynku wielofunkcyjnego - etap I (sala widowiskowa)
- Zakup, dostawa i montaż UPS centralnego z agregatem w budynku Starostwa Powiatowego w Wołominie w ramach zadania pn. "Bezpieczne Dane, Bezpieczny Samorząd: Modernizacja infrastruktury IT (...)
- Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 2 części
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na cele prowadzenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Rojkowie
- Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Głodowo, gmina Pułtusk.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.