eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › REWITALIZACJA STARÓWKI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU - ETAP I. RYNEK 11.



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Żagań: REWITALIZACJA STARÓWKI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU - ETAP I. RYNEK 11.
Numer ogłoszenia: 146845 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Żagańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z Żaganiu, ul. Miodowa 23, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4782211, faks 068 4782211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA STARÓWKI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU - ETAP I. RYNEK 11..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla budynku położonego przy ul. Rynek 11 w Żaganiu, na działce ewidencyjnej 835/6, w ramach Rewitalizacji Starówki Miejskiej w Żaganiu - etap I. Obiekt jest częścią pierzei północnej Rynku, usytuowany w zabudowie zwartej. Jest to obiekt III-kondygnacyjny, o funkcji usługowej, podpiwniczony, przekryty dachem drewnianym spadzistym krytym dachówką i częściowo papą. Budynek wzniesiony w technologii tradycyjnej, z cegły pełnej. Parametry charakterystyczne budynku: szerokość - 13,20 m, długość - 11,50 m, wysokość - 18,70 m, powierzchnia zabudowy - 151,80 m2, kubatura części nadziemnej - 2110,00 m3. 1. Zakres robót obejmuje tynkowanie powierzchni kominów na poddaszu, montaż rur deszczowych, naprawy i malowanie tynków zewnętrznych, badania konserwatorskie i konserwację zabytkowego portalu z piaskowca i obramowań okiennych, konserwację bramy wjazdowej, wykonanie instalacji odgromowej, naprawy tynków i malowanie ścian szczytowych i tylnej budynku. 2. Uwaga! Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót, w związku z czym część prac wskazanych w projekcie budowlanym należy pominąć (zostały wykonane we wcześniejszym etapie). 3. Budynek położony jest w ścisłej strefie ochrony konserwatorskiej miasta, wpisanej do rejestru zabytków pod nr 70. Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 1158. 4. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez PHU Biuro Projektowe PROBUD oraz aneksem do projektu budowlanego opracowanym przez Nadzory Budowlane i Projektowanie mgr inż. Ewa Milewska-Mrożek wraz z załączonymi do nich decyzjami o pozwoleniu na roboty budowlane, uzupełnieniami, uwagami do zakresu robót oraz decyzjami właściwego dla nieruchomości konserwatora zabytków. 5. Roboty wykonywane na obiektach wpisanych do rejestru zabytków oraz znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej prowadzone są pod nadzorem właściwego dla nieruchomości konserwatora zabytków. 6. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia (wykonywania prac) Wykonawca zobowiązany jest stosować fabrycznie nowe materiały i wyroby. Wszelkie stosowane technologie, materiały i wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również posiadać aktualne aprobaty i świadectwa dopuszczenia, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2004, Nr 92, poz. 881 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi. 7. Szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji technicznej, załączonej do niniejszej specyfikacji, w szczególności zawierającej: 1. Projekt budowlany i aneks do projektu budowlanego, 2. Informację BIOZ, 3. Specyfikację techniczną, 4. Przedmiar robót, 5. Decyzję Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z 26.05.2014r. 8. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie, w szczególności do: 1. uczestniczenia na wezwanie Zamawiającego w spotkaniach w celu omówienia spraw związanych z realizacją prac; 2. utrzymywania miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od zbędnych przeszkód; 3. gromadzenia, zabezpieczenia i usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, wszelkich odpadów, śmieci i opakowań oraz innych pozostałości; 4. zorganizowania oraz należytego zabezpieczenia miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie, w tym ogrodzenia terenu robót oraz jego zabezpieczenia przed dostępem osób postronnych; 5. skoordynowania wszelkich działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia; 6. zapewnienia osób spełniających wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Wykonawca wykona i zamontuje tablice zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej w zakresie informacji i promocji dla beneficjentów: a) tablicę informacyjną w trakcie trwania robót budowlanych, iż przedmiot zamówienia został dofinansowany przez Unię Europejską oraz budżet państwa w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, b) tablicę pamiątkową po zakończeniu robót budowlanych. 10. Na tablicach winny znaleźć się: logo programu - odniesienie do EFRR - Informacja dotycząca programu, priorytet IV Rozwój modernizacja infrastruktury społecznej, Działanie 4.3.Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i wiejskich. Tablica informacyjna powinna zawierać elementy: emblemat Unii Europejskiej, spełniający normy graficzne określone w Załączniku I do Rozporządzenia nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r., logo Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 11. Mając na uwadze zasady ustawy Pzp, przedstawione w dokumentacji technicznej wskazania na technologie, materiały i wyroby z podaniem nazw producentów należy traktować jako przykładowe. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Poprzez rozwiązania równoważne, Zamawiający rozumie rozwiązania, materiały i/lub wyroby o nie niższych parametrach technicznych i nie gorszych funkcjach aniżeli wyszczególniono w dokumentacji technicznej (załączniki do siwz). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów potwierdzających taką równoważność na żądanie Zamawiającego w określonym terminie. W przypadku wyboru rozwiązań równoważnych, Wykonawca odpowiedzialny będzie względem Zamawiającego i jego następców prawnych za wszelkie szkody związane z wprowadzeniem takich wyrobów równoważnych do obrotu i stosowania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Priorytet IV. Rozwój i modernizacja infrastruktury społecznej. Działanie 4.3. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i wiejskich.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany Roman Borowski, Miodowa 10, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89705,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 149800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149800,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wyczerpano przesłanki wskazane w art. 67. ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych: przeprowadzono kolejno dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, w których nie została złożona żadna oferta. Ponadto warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.