To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-20
Wrocław: Zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego pod nazwą: Wykonanie remontu kapitalnego z wykorzystaniem silników zamiennych, usługi serwisowej oraz usuwania awarii dwóch agregatów kogeneracyjnych ME3042 L1 (wraz z noclegami, dojazdem)
Numer ogłoszenia: 146211 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132359 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Park Wodny S.A., ul. Borowska 99, 50-558 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7711500, faks 71 7711510.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego pod nazwą: Wykonanie remontu kapitalnego z wykorzystaniem silników zamiennych, usługi serwisowej oraz usuwania awarii dwóch agregatów kogeneracyjnych ME3042 L1 (wraz z noclegami, dojazdem).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego zamówienia dodatkowego, to jest wymiany innych części niż standardowo przewidziane dla wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego, to jest remontu kapitalnego agregatów kogeneracyjnych. Ewentualna potrzeba wymiany innych części niż standardowo przewidziane dla wykonania przedmiotu zamówienia, została przewidziana w § 3. ust. 3. oraz § 11 ust.3. a. umowy zawartej w celu wykonanie zamówienia podstawowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów 50.53.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Doroshenko-Deker Sp. z o. o., ul. Mostowa 6, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13024,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16020,50
Oferta z najniższą ceną: 16020,50 / Oferta z najwyższą ceną: 16020,50
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1.1.Uzasadnienie faktyczne: Z powodu wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy na zamówienie podstawowe pod nazwą: Wykonanie remontu kapitalnego z wykorzystaniem silników zamiennych, usługi serwisowej oraz usuwania awarii dwóch agregatów kogeneracyjnych ME3042 L1 (wraz z noclegami, dojazdem) o numerze ZP/17/15/PN/WPW oraz które nie były zależne od działania jakiejkolwiek ze Stron umowy, w szczególności ujawnienia się konieczności wymiany innych części niż standardowo przewidziane dla wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający zamierza udzielić zamówienia dodatkowego dotychczasowemu wykonawcy usług, którego zakres jest nieobjęty przez zamówienie podstawowe. Warunki konieczności wymiany innych części niż standardowo przewidziane dla wykonania przedmiotu umowy zostały określone w § 3. ust. 3. oraz § 11 ust.3. a. umowy na zamówienie podstawowe pod nazwą: Wykonanie remontu kapitalnego z wykorzystaniem silników zamiennych, usługi serwisowej oraz usuwania awarii dwóch agregatów kogeneracyjnych ME3042 L1 (wraz z noclegami, dojazdem) o numerze ZP/17/15/PN/WPW. Wykaz innych części niż standardowo przewidziane dla wykonania przedmiotu umowy zawierają oferty Wykonawcy, które są załącznikami do wniosku o udzielenie zamówienia i wzoru umowy. Zamówienie dodatkowe stanowi 2,55% to jest nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i jest niezbędne do jego prawidłowego wykonania, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a)z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów oraz b)wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 1.2.Uzasadnienie prawne: Zgodnie z brzmieniem art. 67 ust 1 pkt 5) Ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: c) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub d)wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- BZP.2710.24.2024.MR Dostawa samochodu osobowego dla Uwr
- Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych dla uczniów przygotowujących do zdobycia kwalifikacji zawodowych - w podziale na 6 części
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon II do żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stabłowickiej 78 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Dostawa inkubatorów dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.