Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-12
Wrocław: Zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego pod nazwą: Wykonanie remontu kapitalnego z wykorzystaniem silników zamiennych, usługi serwisowej oraz usuwania awarii dwóch agregatów kogeneracyjnych ME3042 L1 (wraz z noclegami, dojazdem)
Numer ogłoszenia: 132359 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Park Wodny S.A., ul. Borowska 99, 50-558 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7711500, faks 71 7711510 , strona internetowa www.aquapark.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego pod nazwą: Wykonanie remontu kapitalnego z wykorzystaniem silników zamiennych, usługi serwisowej oraz usuwania awarii dwóch agregatów kogeneracyjnych ME3042 L1 (wraz z noclegami, dojazdem).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego zamówienia dodatkowego, to jest wymiany innych części niż standardowo przewidziane dla wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego, to jest remontu kapitalnego agregatów kogeneracyjnych. Ewentualna potrzeba wymiany innych części niż standardowo przewidziane dla wykonania przedmiotu zamówienia, została przewidziana w § 3. ust. 3. oraz § 11 ust.3. a. umowy zawartej w celu wykonanie zamówienia podstawowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów 50.53.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
1.1.Uzasadnienie faktyczne: Z powodu wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy na zamówienie podstawowe pod nazwą:Wykonanie remontu kapitalnego z wykorzystaniem silników zamiennych, usługi serwisowej oraz usuwania awarii dwóch agregatów kogeneracyjnych ME3042 L1 (wraz z noclegami, dojazdem) o numerze ZP/17/15/PN/WPW oraz które nie były zależne od działania jakiejkolwiek ze Stron umowy, w szczególności ujawnienia się konieczności wymiany innych części niż standardowo przewidziane dla wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający zamierza udzielić zamówienia dodatkowego dotychczasowemu wykonawcy usług, którego zakres jest nieobjęty przez zamówienie podstawowe. Warunki konieczności wymiany innych części niż standardowo przewidziane dla wykonania przedmiotu umowy zostały określone w § 3. ust. 3. oraz § 11 ust.3. a. umowy na zamówienie podstawowe pod nazwą: Wykonanie remontu kapitalnego z wykorzystaniem silników zamiennych, usługi serwisowej oraz usuwania awarii dwóch agregatów kogeneracyjnych ME3042 L1 (wraz z noclegami, dojazdem) o numerze ZP/17/15/PN/WPW. Wykaz innych części niż standardowo przewidziane dla wykonania przedmiotu umowy zawierają oferty Wykonawcy, które są załącznikami do wniosku o udzielenie zamówienia i wzoru umowy. Zamówienie dodatkowe stanowi 2,55% to jest nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i jest niezbędne do jego prawidłowego wykonania, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a)z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów oraz b)wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 1.2.Uzasadnienie prawne: Zgodnie z brzmieniem art. 67 ust 1 pkt 5) Ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: c) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub d)wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Doroshenko-Deker Sp. z o. o., ul. Mostowa 6, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, kraj/woj. lubuskie.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli
- Remont budynku przy ul. Otwartej 12A we Wrocławiu.
- Media społecznościowe - komunikacja uczestników dolnośląskiego systemu innowacji w ramach projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk"
- BZP.2710.30.2024.MR Dostawa samochodu osobowego dla UWr.
- Sukcesywna dostawa napojów alkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Budowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 340 pomiędzy miejscowościami Trzebnica i Cerekwica
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.