eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-29

Giżycko: DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU.
Numer ogłoszenia: 144966 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz środków czystości na rzecz Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycku. Zamówienie zostało podzielone na niżej wymienione dwa zadania, części: ZADANIE nr 1 Dostawa materiałów jednorazowego użytku. ZADANIE nr 2 Dostawa środków czystości i higieny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2, 3 do siwz. Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: ZADANIE nr 1 -Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów jednorazowego użytku według opisu, asortymentu i ilości podanych w tabeli w załączniku nr 2 do siwz od lp. nr 1 do lp. nr 55. -Warunki gwarancji: produkt powinien posiadać minimum 12 miesięczną gwarancją jakości od daty dostawy do magazynu odbiorcy wojskowego. -Zamawiany towar musi odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym. -Towar będzie zamawiany: a) sukcesywnie - 2 razy w ciągu trwania umowy, zgodnie ze złożonym zamówieniem nie później niż do dnia 31.10.2014r. b) zamówienie zostanie złożone pisemnie, fax-em lub telefonicznie - na 10 dni przed dostawą z określeniem daty dostawy, c) zamówiony towar będzie stanowił przybliżone ilości, które zostaną dokładnie określone telefonicznie lub fax-em na jeden dzień przed planowaną dostawą danego towaru, do godz. 12.00. -Dostawca dowozi towar do magazynu zamawiającego na swój koszt od poniedziałku do czwartku zgodnie z zamówieniem, w godz.: 7.30 - 13.00. ZADANIE nr 2 -Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, według opisu, asortymentu i ilości podanych w tabeli, załącznik nr 3 do siwz, od lp. nr 1 do lp. nr 44. -Warunki gwarancji: produkt powinien posiadać minimum 12 -miesięczny termin przydatności do użycia od daty dostawy do magazynu odbiorcy wojskowego. -Zamawiany towar musi być dostarczany do zamawiającego w początkowym terminie jego przydatności do użycia i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym. -Towar będzie zamawiany: sukcesywnie - 2 razy w ciągu trwania umowy, zgodnie ze złożonym zamówieniem nie później niż do dnia 31.10.2014r. zamówienie zostanie złożone pisemnie, fax-em lub telefonicznie - na 10 dni przed dostawą z określeniem daty dostawy, zamówiony towar będzie stanowił przybliżone ilości, które zostaną dokładnie określone telefonicznie lub fax-em na jeden dzień przed planowaną dostawą danego towaru, do godz. 12.00. -Wykonawca dowozi towar do magazynu zamawiającego na swój koszt od poniedziałku do czwartku zgodnie z zamówieniem, w godz.: 7.30 - 13.00. -Obrót opakowaniami następuje w drodze wymiany z zamawiającym, bez prawa wystawiania rachunków obciążających zamawiającego. Informacje dodatkowe: - W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów asortymentu określonego w załączniku nr 2,3, do siwz należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; Zaoferowany przez Wykonawcę, asortyment winien posiadać właściwości, cechy i parametry nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. - Zamawiający za równoważne rozumie fakt, iż oferowany produkt posiada równą taką samą lub wyższą wartość użytkową czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe, - W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez zamawiającego. - Przy dostawie Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany dopuszczony przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. - W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły: są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w Załącznikach Nr 2, 3 do siwz lub dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez zamawiającego, wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. - Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. Nr 114 poz. 740 z póź. zm w zakresie działania Wewnętrznych Służb Dyżurnych oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zm., przyjętych w jednostce wojskowej w czasie dostarczania towaru do Odbiorcy. W związku z powyższym obowiązkiem wybranego Wykonawcy, będzie dostarczenie, przed rozpoczęciem wykonywania dostaw, do Pełnomocnika Dowódcy właściwej jednostki, listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numerami rejestracyjnymi i markami pojazdów zabezpieczających dostawy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.20.00-3, 33.74.00.00-9, 44.41.00.00-7, 39.83.00.00-9, 39.22.21.10-8, 39.22.43.00-1, 33.76.30.00-6, 33.76.40.00-3, 39.52.51.00-9, 39.52.56.00-4, 18.93.00.00-7, 44.17.40.00-0, 18.42.43.00-0, 39.51.43.00-1, 33.76.10.00-2, 39.22.21.20-1, 39.24.11.20-0, 39.22.12.10-2, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.81.22.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane w niniejszym przetargu nieograniczonym.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

FORMULARZ OFERTOWY - wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego załącznik nr 1 do SIWZ. PEŁNOMOCNICTWO złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne w oryginale zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 8 umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2014 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotowego umowy, a co za tym idzie, zmniejszenia zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy, przy czym wartość niewykorzystanego zobowiązania nie może być większa niż 30% wartości, określonej w § 6 ust. 1. umowy. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4352 Giżycko ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko kancelaria nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2014 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4352 Giżycko ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów jednorazowego użytku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów jednorazowego użytku według opisu, asortymentu i ilości podanych w tabeli w załączniku nr 2 do siwz od lp. nr 1 do lp. nr 55. Warunki gwarancji: produkt powinien posiadać minimum 12 miesięczną gwarancją jakości od daty dostawy do magazynu odbiorcy wojskowego. Zamawiany towar musi odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym. Towar będzie zamawiany: a) sukcesywnie - 2 razy w ciągu trwania umowy, zgodnie ze złożonym zamówieniem nie później niż do dnia 31.10.2014r. b) zamówienie zostanie złożone pisemnie, fax-em lub telefonicznie - na 10 dni przed dostawą z określeniem daty dostawy, c) zamówiony towar będzie stanowił przybliżone ilości, które zostaną dokładnie określone (telefonicznie lub fax-em) na jeden dzień przed planowaną dostawą danego towaru, do godz. 12.00. Dostawca dowozi towar do magazynu zamawiającego na swój koszt od poniedziałku do czwartku zgodnie z zamówieniem, w godz.: 7.30 - 13.00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.10-8, 39.22.21.20-1, 39.22.12.10-2, 39.24.11.20-0, 33.76.30.00-6, 18.42.43.00-0, 33.76.40.00-3, 39.52.56.00-4, 18.93.00.00-7, 44.17.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków czystości i higieny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, według opisu, asortymentu i ilości podanych w tabeli, załącznik nr 3 do siwz, od lp. nr 1 do lp. nr 44. Warunki gwarancji: produkt powinien posiadać minimum 12 -miesięczny termin przydatności do użycia od daty dostawy do magazynu odbiorcy wojskowego. Zamawiany towar musi być dostarczany do zamawiającego w początkowym terminie jego przydatności do użycia i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym. Towar będzie zamawiany: a) sukcesywnie - 2 razy w ciągu trwania umowy, zgodnie ze złożonym zamówieniem nie później niż do dnia 31.10.2014r. b) zamówienie zostanie złożone pisemnie, fax-em lub telefonicznie - na 10 dni przed dostawą z określeniem daty dostawy, c) zamówiony towar będzie stanowił przybliżone ilości, które zostaną dokładnie określone (telefonicznie lub fax-em) na jeden dzień przed planowaną dostawą danego towaru, do godz. 12.00. Wykonawca dowozi towar do magazynu zamawiającego na swój koszt od poniedziałku do czwartku zgodnie z zamówieniem, w godz.: 7.30 - 13.00. Obrót opakowaniami następuje w drodze wymiany z zamawiającym, bez prawa wystawiania rachunków obciążających zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.20.00-3, 33.74.00.00-9, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.81.22.00-9, 39.81.11.00-1, 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.