eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-05

Giżycko: DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU.
Numer ogłoszenia: 190846 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144966 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz środków czystości na rzecz Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycku. Zamówienie zostało podzielone na niżej wymienione dwa zadania, części: ZADANIE nr 1 Dostawa materiałów jednorazowego użytku. ZADANIE nr 2 Dostawa środków czystości i higieny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2, 3 do siwz. Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: ZADANIE nr 1 -Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów jednorazowego użytku według opisu, asortymentu i ilości podanych w tabeli w załączniku nr 2 do siwz od lp. nr 1 do lp. nr 55. -Warunki gwarancji: produkt powinien posiadać minimum 12 miesięczną gwarancją jakości od daty dostawy do magazynu odbiorcy wojskowego. -Zamawiany towar musi odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym. -Towar będzie zamawiany: a) sukcesywnie - 2 razy w ciągu trwania umowy, zgodnie ze złożonym zamówieniem nie później niż do dnia 31.10.2014r. b) zamówienie zostanie złożone pisemnie, fax-em lub telefonicznie - na 10 dni przed dostawą z określeniem daty dostawy, c) zamówiony towar będzie stanowił przybliżone ilości, które zostaną dokładnie określone telefonicznie lub fax-em na jeden dzień przed planowaną dostawą danego towaru, do godz. 12.00. -Dostawca dowozi towar do magazynu zamawiającego na swój koszt od poniedziałku do czwartku zgodnie z zamówieniem, w godz.: 7.30 - 13.00. ZADANIE nr 2 -Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, według opisu, asortymentu i ilości podanych w tabeli, załącznik nr 3 do siwz, od lp. nr 1 do lp. nr 44. -Warunki gwarancji: produkt powinien posiadać minimum 12 -miesięczny termin przydatności do użycia od daty dostawy do magazynu odbiorcy wojskowego. -Zamawiany towar musi być dostarczany do zamawiającego w początkowym terminie jego przydatności do użycia i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym. -Towar będzie zamawiany: sukcesywnie - 2 razy w ciągu trwania umowy, zgodnie ze złożonym zamówieniem nie później niż do dnia 31.10.2014r. zamówienie zostanie złożone pisemnie, fax-em lub telefonicznie - na 10 dni przed dostawą z określeniem daty dostawy, zamówiony towar będzie stanowił przybliżone ilości, które zostaną dokładnie określone telefonicznie lub fax-em na jeden dzień przed planowaną dostawą danego towaru, do godz. 12.00. -Wykonawca dowozi towar do magazynu zamawiającego na swój koszt od poniedziałku do czwartku zgodnie z zamówieniem, w godz.: 7.30 - 13.00. -Obrót opakowaniami następuje w drodze wymiany z zamawiającym, bez prawa wystawiania rachunków obciążających zamawiającego. Informacje dodatkowe: - W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów asortymentu określonego w załączniku nr 2,3, do siwz należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; Zaoferowany przez Wykonawcę, asortyment winien posiadać właściwości, cechy i parametry nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. - Zamawiający za równoważne rozumie fakt, iż oferowany produkt posiada równą taką samą lub wyższą wartość użytkową czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe, - W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez zamawiającego. - Przy dostawie Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany dopuszczony przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. - W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły: są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w Załącznikach Nr 2, 3 do siwz lub dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez zamawiającego, wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. - Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. Nr 114 poz. 740 z póź. zm w zakresie działania Wewnętrznych Służb Dyżurnych oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zm., przyjętych w jednostce wojskowej w czasie dostarczania towaru do Odbiorcy. W związku z powyższym obowiązkiem wybranego Wykonawcy, będzie dostarczenie, przed rozpoczęciem wykonywania dostaw, do Pełnomocnika Dowódcy właściwej jednostki, listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numerami rejestracyjnymi i markami pojazdów zabezpieczających dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 33.74.00.00 - Produkty do pielęgnacji rąk i paznokci 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.76.40.00 - Serwetki papierowe 39.52.51.00 - Ściereczki do kurzu 39.52.56.00 - Ścierki do naczyń 18.93.00.00 - Worki i torby 44.17.40.00 - Folia 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 39.51.43.00 - Ręczniki kuchenne 33.76.10.00 - Papier toaletowy 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe 39.24.11.20 - Noże kuchenne 39.22.12.10 - Talerze 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.81.22.00 - Pasty do butów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów jednorazowego użytku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROIMPEX POLSKA Sp. z o.o., ul. Spacerowa 4, Legionowo, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 223116,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 367283,42

  • Oferta z najniższą ceną: 305701,36 / Oferta z najwyższą ceną: 461355,17

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa środków czystości i higieny.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe BARLON Bartłomiej Osiński, Miszewo Wielkie 3, Nowe Miasto, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214996,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 178655,40

  • Oferta z najniższą ceną: 178655,40 / Oferta z najwyższą ceną: 259743,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.