eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa fizycznej ochrony osób i mienia w Archiwum Akt Nowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Warszawa: Usługa fizycznej ochrony osób i mienia w Archiwum Akt Nowych.
Numer ogłoszenia: 144458 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Archiwum Akt Nowych , ul. Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 58 93 000, faks 0-22 58 93 001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aan.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: archiwum państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa fizycznej ochrony osób i mienia w Archiwum Akt Nowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa fizycznej ochrony osób i mienia w obiekcie Archiwum Akt Nowych, ul. Hankiewicza 1 w Warszawie, składającym się z dwóch budynków: biurowego i magazynowego połączonych łącznikiem, zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005r Nr 145 poz. 1221 z późn. zm). Ochrona będzie wykonywana w systemie całodobowym, we wszystkie dni w roku, wg następującego schematu: - dni robocze: w godz. 7.00 - 19.00 przez dwóch pracowników ochrony, w tym jeden z licencją pracownika ochrony II stopnia i jeden z licencją I stopnia, w godz. 19.00 - 7.00 przez jednego pracownika ochrony z licencją II stopnia; - w dni świąteczne, oraz ustawowo wolne od pracy przez jednego pracownika ochrony z licencją II stopnia. Wykaz ilości godzin obejmujący całość zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1 W ramach ochrony obiektów Wykonawca będzie postępował z należytą starannością, a w szczególności przyjmie na siebie obowiązki w zakresie: 1.1. strzeżenia mienia znajdującego się w obiektach podlegających ochronie celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, bądź kradzieży- włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianych budynków, 1.2. ochrony w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie ochranianych obiektów, 1.3. powiadamiania odpowiednich służb ratunkowych oraz osób wyznaczonych przez Zamawiającego w przypadku zaistniałych zagrożeń. 1.4. utrzymanie stałego posterunku przez cały okres obowiązywania umowy, 1.5. okresowe patrolowanie wnętrza budynków i ich otoczenia, 1.6. dozorowanie sygnałów przekazywanych przez elektroniczny system przejść kontrolowanych, system telewizji użytkowej, system ochrony p.poż, itp., 1.7. natychmiastowe reagowanie na wszelkie (również telefoniczne) zgłoszenia zagrożenia obiektu i osób w nim przebywających, 1.8. zapewnienie wsparcia grupy interwencyjnej w przypadku działań wymagających wzmocnienia ochrony stacjonarnej w czasie nie dłuższym niż 10 minut od zgłoszenia, 1.9. obsługę urządzeń systemu włamania i napadu, elektronicznego systemu przejść kontrolowanych, systemu telewizji użytkowej, systemu ochrony p.poż. 2 Główne obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia: 2.1. skierowanie stałych zespołów pracowników ochrony przewidzianych do realizacji zamówienia posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005r Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) 2.2. planowanie zadań dla podległych pracowników ochrony, 2.3. sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją zadań służby ochrony, 2.4. zadbanie o to, aby personel ochrony w czasie pracy był wyposażony w jednolite stroje oraz elementy identyfikujące firmę, jak również identyfikatory osobiste, 2.5. wyposażenie pracowników w niezbędny sprzęt przymusu bezpośredniego oraz środki łączności (radiotelefony, telefony komórkowe) - do wyszczególnienia w załączniku nr 4 do SIWZ, 2.6. dbanie o dyscyplinę pracy i schludny wygląd zewnętrzny podległych pracowników ochrony, 2.7. codzienne kontrolowanie pracowników ochrony przez patrol/załogę interwencyjną w godzinach pomiędzy 19.00 a 6.00, z wpisem osób kontrolujących do książki dyżuru. 2.8. codzienne całodobowe okresowe kontrole telefoniczne gotowości posterunku. 2.9. w terminie 30 dni od daty podpisania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu Ochrony obiektów Archiwum Akt Nowych. 3 Główne obowiązki pracownika ochrony: 3.1. niedopuszczenie do wejścia na teren chronionego obiektu osób nieuprawnionych i będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, 3.2. informowanie interesantów odnośnie osoby i miejsca załatwienia spraw i ich pokierowanie, 3.3. podejmowanie niezbędnych interwencji w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad bezpieczeństwa ochranianych osób i mienia, 3.4. przeciwdziałanie zaistnieniu potencjalnych zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych, 3.5. sprawne działanie w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowych, 3.6. kontrola ruchu osobowego, 3.7. wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń służbowych oraz ich ochrona, 3.8. wydawanie i przyjmowanie kart kontroli dostępu, kluczy do szafek interesantom korzystającym z pracowni i czytelni, 3.9. sprawdzanie stanu bezpieczeństwa obiektu i pomieszczeń pod kątem nienaruszalności zamknięć i plomb, 3.10. czytelne prowadzenie dokumentacji służby ochrony: książki dyżuru, książki ewidencji wydawanych kluczy, książki ewidencji wejść i wyjść interesantów, 3.11. przestrzeganie dyscypliny pracy oraz właściwej prezencji, 3.12. przestrzeganie zasad etyki w stosunku do osób obsługiwanych, 3.13. egzekwowanie od osób przebywających na terenie obiektu przepisów porządkowych p.poż itp., 3.14. niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochranianych obiektów materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży i rozpowszechniania, 3.15. sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z chronionych budynków sprzętu elektronicznego, informatycznego i innych składników majątku Archiwum Akt Nowych, 3.16. udostępnianie pracownikom pomieszczeń Archiwum Akt Nowych po godzinach pracy i w dni wolne od pracy na podstawie zgłoszenia przez odpowiednie komórki organizacyjne Zamawiającego lub na podstawie legitymacji służbowej, 3.17. obchód obiektów i sprawdzanie, czy po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy: pozamykane są okna, zakręcone kurki od wody, pogaszone światła, na terenie Archiwum nie przebywają osoby, które nie mają do tego uprawnień, 3.18. reagowanie na zgłoszenia elektronicznych systemów wizualizacji - w szczególności p.poż. oraz na zauważone zdarzenia mogące mieć wpływ na wystąpienie strat w mieniu (zalanie pomieszczeń, uszkodzenia oświetlenia, uszkodzenia zamków, drzwi). 3.19. znajomość topografii chronionych budynków (rozkład pomieszczeń, drogi ewakuacyjne itp.), 3.20. znajomość rozmieszczenia głównych wyłączników prądu, zaworów wodnych i centralnego ogrzewania, instalacji ppoż, 3.21. obsługa w chronionych budynkach systemów alarmowych i monitoringu, 3.22. powiadamianie wskazanego pracownika Archiwum Akt Nowych oraz właściwych służb w przypadku stwierdzenia awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających, 3.23. prowadzenie książki pełnienia służby, w której odnotowuje się jej przebieg. 3.24. Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji pracowników ochrony wskazanych przez Wykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku niezbędne jest posiadanie koncesji na działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia wydanej zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005r Nr 145 poz. 1221 z późn. zm);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku niezbędne jest wykonanie przynajmniej trzech usług ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów użyteczności publicznej w tym biurowych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 350.00,00 zł (trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie osobami posiadającymi wymagane uprawnienia, w tym minimum 3 osoby z licencją pracownika ochrony I stopnia oraz minimum 4 osoby z licencją pracownika ochrony II stopnia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku niezbędne jest posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu ochrony osób i mienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    referencje

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ap.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Archiwum Akt Nowych ul. Hankiewicza 1 02-103 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Archiwum Akt Nowych ul. Hankiewicza 1 02-103 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.