eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa fizycznej ochrony osób i mienia w Archiwum Akt Nowych..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-24

Warszawa: Usługa fizycznej ochrony osób i mienia w Archiwum Akt Nowych..
Numer ogłoszenia: 171962 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144458 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Archiwum Akt Nowych, ul. Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 58 93 000, faks 0-22 58 93 001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: archiwum państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa fizycznej ochrony osób i mienia w Archiwum Akt Nowych...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa fizycznej ochrony osób i mienia w obiekcie Archiwum Akt Nowych, ul. Hankiewicza 1 w Warszawie, składającym się z dwóch budynków: biurowego i magazynowego połączonych łącznikiem, zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005r Nr 145 poz. 1221 z późn. zm). Ochrona będzie wykonywana w systemie całodobowym, we wszystkie dni w roku, wg następującego schematu: - dni robocze: w godz. 7.00 - 19.00 przez dwóch pracowników ochrony, w tym jeden z licencją pracownika ochrony II stopnia i jeden z licencją I stopnia, w godz. 19.00 - 7.00 przez jednego pracownika ochrony z licencją II stopnia; - w dni świąteczne, oraz ustawowo wolne od pracy przez jednego pracownika ochrony z licencją II stopnia. Wykaz ilości godzin obejmujący całość zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1 W ramach ochrony obiektów Wykonawca będzie postępował z należytą starannością, a w szczególności przyjmie na siebie obowiązki w zakresie: 1.1. strzeżenia mienia znajdującego się w obiektach podlegających ochronie celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, bądź kradzieży- włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianych budynków, 1.2. ochrony w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie ochranianych obiektów, 1.3. powiadamiania odpowiednich służb ratunkowych oraz osób wyznaczonych przez Zamawiającego w przypadku zaistniałych zagrożeń. 1.4. utrzymanie stałego posterunku przez cały okres obowiązywania umowy, 1.5. okresowe patrolowanie wnętrza budynków i ich otoczenia, 1.6. dozorowanie sygnałów przekazywanych przez elektroniczny system przejść kontrolowanych, system telewizji użytkowej, system ochrony p.poż, itp., 1.7. natychmiastowe reagowanie na wszelkie (również telefoniczne) zgłoszenia zagrożenia obiektu i osób w nim przebywających, 1.8. zapewnienie wsparcia grupy interwencyjnej w przypadku działań wymagających wzmocnienia ochrony stacjonarnej w czasie nie dłuższym niż 10 minut od zgłoszenia, 1.9. obsługę urządzeń systemu włamania i napadu, elektronicznego systemu przejść kontrolowanych, systemu telewizji użytkowej, systemu ochrony p.poż. 2 Główne obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia: 2.1. skierowanie stałych zespołów pracowników ochrony przewidzianych do realizacji zamówienia posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005r Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) 2.2. planowanie zadań dla podległych pracowników ochrony, 2.3. sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją zadań służby ochrony, 2.4. zadbanie o to, aby personel ochrony w czasie pracy był wyposażony w jednolite stroje oraz elementy identyfikujące firmę, jak również identyfikatory osobiste, 2.5. wyposażenie pracowników w niezbędny sprzęt przymusu bezpośredniego oraz środki łączności (radiotelefony, telefony komórkowe) - do wyszczególnienia w załączniku nr 4 do SIWZ, 2.6. dbanie o dyscyplinę pracy i schludny wygląd zewnętrzny podległych pracowników ochrony, 2.7. codzienne kontrolowanie pracowników ochrony przez patrol/załogę interwencyjną w godzinach pomiędzy 19.00 a 6.00, z wpisem osób kontrolujących do książki dyżuru. 2.8. codzienne całodobowe okresowe kontrole telefoniczne gotowości posterunku. 2.9. w terminie 30 dni od daty podpisania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu Ochrony obiektów Archiwum Akt Nowych. 3 Główne obowiązki pracownika ochrony: 3.1. niedopuszczenie do wejścia na teren chronionego obiektu osób nieuprawnionych i będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, 3.2. informowanie interesantów odnośnie osoby i miejsca załatwienia spraw i ich pokierowanie, 3.3. podejmowanie niezbędnych interwencji w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad bezpieczeństwa ochranianych osób i mienia, 3.4. przeciwdziałanie zaistnieniu potencjalnych zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych, 3.5. sprawne działanie w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowych, 3.6. kontrola ruchu osobowego, 3.7. wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń służbowych oraz ich ochrona, 3.8. wydawanie i przyjmowanie kart kontroli dostępu, kluczy do szafek interesantom korzystającym z pracowni i czytelni, 3.9. sprawdzanie stanu bezpieczeństwa obiektu i pomieszczeń pod kątem nienaruszalności zamknięć i plomb, 3.10. czytelne prowadzenie dokumentacji służby ochrony: książki dyżuru, książki ewidencji wydawanych kluczy, książki ewidencji wejść i wyjść interesantów, 3.11. przestrzeganie dyscypliny pracy oraz właściwej prezencji, 3.12. przestrzeganie zasad etyki w stosunku do osób obsługiwanych, 3.13. egzekwowanie od osób przebywających na terenie obiektu przepisów porządkowych p.poż itp., 3.14. niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochranianych obiektów materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży i rozpowszechniania, 3.15. sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z chronionych budynków sprzętu elektronicznego, informatycznego i innych składników majątku Archiwum Akt Nowych, 3.16. udostępnianie pracownikom pomieszczeń Archiwum Akt Nowych po godzinach pracy i w dni wolne od pracy na podstawie zgłoszenia przez odpowiednie komórki organizacyjne Zamawiającego lub na podstawie legitymacji służbowej, 3.17. obchód obiektów i sprawdzanie, czy po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy: pozamykane są okna, zakręcone kurki od wody, pogaszone światła, na terenie Archiwum nie przebywają osoby, które nie mają do tego uprawnień, 3.18. reagowanie na zgłoszenia elektronicznych systemów wizualizacji - w szczególności p.poż. oraz na zauważone zdarzenia mogące mieć wpływ na wystąpienie strat w mieniu (zalanie pomieszczeń, uszkodzenia oświetlenia, uszkodzenia zamków, drzwi). 3.19. znajomość topografii chronionych budynków (rozkład pomieszczeń, drogi ewakuacyjne itp.), 3.20. znajomość rozmieszczenia głównych wyłączników prądu, zaworów wodnych i centralnego ogrzewania, instalacji ppoż, 3.21. obsługa w chronionych budynkach systemów alarmowych i monitoringu, 3.22. powiadamianie wskazanego pracownika Archiwum Akt Nowych oraz właściwych służb w przypadku stwierdzenia awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających, 3.23. prowadzenie książki pełnienia służby, w której odnotowuje się jej przebieg. 3.24. Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji pracowników ochrony wskazanych przez Wykonawcę...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia EGIDA spółka jawna Janusz Rostkowski Krzysztof Rostkowski, ul. Przejazd 5, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 302351,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 334530,00

  • Oferta z najniższą ceną: 304794,00 / Oferta z najwyższą ceną: 444999,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.