eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-17

Warszawa: Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów
Numer ogłoszenia: 144030 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1230, ul. Okuniewska 1, 05-076 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6812243, fax 022 6812152.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bpanc.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odpady kuchenne, oleje i tłuszcze jadalne (kod 20 01 08, 20 01 25) - zad. nr 1 oraz odpady niebezpieczne w tym inne niż niebezpieczne (kody np. 08 01 11, 15 02 02, 18 01 03, 18 01 10, 16 81 01, 15 02 03, 16 80 01, 17 04 03)- zad. nr 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W wysokości: dla zad. nr 1 - 9 616,00 zł, dla zad. nr 2 - 1 386,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1) spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegający wykluczeniu z postępownia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) spełniający wymogi określone w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ); 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Decyzje /zezwolenia/ na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą Prawo ochrony środowiska z dn. 27.04.2001 r. (Dz. U. Nr 62, poz. 627 z późn. zm.) oraz ustawą o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628) wydane przez stosowne władze (władze miejskie, wojewódzkie, gminne); 4)Stosowne zezwolenia powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego (art. 4 ust.3 oraz art. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 69, poz. 625 z późn. zm., art. 7, załącznika II Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002 r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nieprzeznaczonymi do spożycia przez ludzi. 5)Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, data wystawienia dokumentów nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Wskazane referencje - minimum dwie, za okres ostatnich czterech lat działalności Wykonawcy, wystawione przez Kierownika (Dyrektora, Szefa, Dowódcę)jednostki organizacyjnej dla których świadczono usługi w zakresie odbioru odpadów z oceną wykonania usługi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 1230, 05-075 Warszawa- Wesoła, ul. Okuniewska 1. Budynek nr 5 (pion głównego księgowego, po. nr 10)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria jawna JW 1230, ul. Okuniewska 1, 05-075 Warszawa - Wesoła..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odpady kuchenne, oleje i tłuszcze jadalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów:odpady kuchenne, oleje i tłuszcze jadalne (kod 20 01 08, 20 01 25).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odpady niebezpieczne w tym inne niż niebezpieczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych w tym inne niż niebezpieczne -kody np. 08 01 11, 15 02 02, 18 01 03, 18 01 10, 16 81 01, 15 02 03, 16 80 01, 17 04 03..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.