eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Duninów › Realizację projektu pn. Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie w ramach realizacji projektu systemowego .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-27

Nowy Duninów: Realizację projektu pn. Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie w ramach realizacji projektu systemowego .
Numer ogłoszenia: 142112 - 2014; data zamieszczenia: 27.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 24 261 14 14, faks 24 261 14 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizację projektu pn. Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie w ramach realizacji projektu systemowego ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wyjazdu studyjnego Wyjazd dla 10 uczestników projektu i 12 osób z otoczenia (w tym 6 dzieci z czego 4 dzieci do lat 7), zaplanowano 3-dniową wizytę studyjną w 3 spółdzielniach socjalnych o różnym profilu działalności. Czas pobytu to 3 dni w tym 2 noclegi, transport autokarowy uczestników wyjazdu z Nowego Duninowa do miejsca zakwaterowania w dniu przyjazdu oraz z miejsca zakwaterowania do Nowego Duninowa w dniu odjazdu, zapewnienie na drogę wszystkim uczestnikom napoi i słodyczy. Zakwaterowanie uczestników wyjazdu podczas pobytu w pokojach jedno lub dwuosobowych w hotelach o standardzie przynajmniej trzygwiazdkowym, wyposażonych we własny węzeł sanitarny, zapewnienie pełnego wyżywienia, transport autokarowy pomiędzy miejscami spotkań grupy wyjazdowej podczas całego pobytu na terenie Warszawy, objęcia grupy ubezpieczeniem na czas wyjazdu (NNW), przygotowanie szczegółowego programu szkolenia z uwzględnieniem organizacji: wizyt w spółdzielniach socjalnych o różnym profilu działalności dający możliwości zapoznania uczestników z praktyczną działalnością spółdzielni, uczestnicy wizyty dowiedzą się czym jest spółdzielnia socjalna, jak ją założyć, a następnie prowadzić oraz pozyskiwać dotacje, spotkają się z przedstawicielem każdej spółdzielni który podzieli się swoimi doświadczeniami w prowadzeniu spółdzielni ok. 1h. Podczas wizyty studyjnej dla uczestników projektu i otoczenia zaplanowano zwiedzanie Warszawy (w tym zwiedzanie Starego Miasta), wyjście do teatru, wyjście do restauracji wraz z pełnym posiłkiem, wizyta w ZOO. W celu ułatwienia udziału w wyjeździe studyjnym niezbędne jest zorganizowanie opieki nad dziećmi do lat 7, tj. 4 dzieci. W wyjeździe studyjnym zaplanowano udział 2 pracowników socjalnych, których zadaniem będzie sprawowanie nadzoru nad sprawami organizacyjnymi związanymi z realizacją wyjazdu studyjnego, realizacją programu i harmonogramu wyjazdu. Wyjazd zakończony wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Wymagania stawiane Wykonawcom: - zapewnienie warunków udziału w wyjeździe zgodnie z przepisami BHP i p.poż.. - wykonawca pokrywa koszty ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków NW - możliwość prowadzenia przez Zamawiającego bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników na każdym jego etapie. - dokona wpisu o szkoleniach i kursach oraz związanych z nim szczegółach zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz programu. - w przypadku ograniczenia (rezygnacji z zajęć jego uczestnika i braku kolejnego uczestnika który mógłby ukończyć w jego miejsce, potrącenie na podstawie wyceny szczegółowej stanowiącej załącznik do SIWZ i umowy) lub rezygnacji z części umownego zakresu usług z przyczyn których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - na podstawie cen jednostkowych zawartych w szczegółowej wycenie realizacji zamówienia, po ostatecznym zatwierdzeniu listy uczestników na min. 14 dni przed planowanym wyjazdem rozliczenie nastąpi w oparciu o liczbę uczestników wskazanych na liście. W przypadku rezygnacji któregoś z uczestników z udziału w projekcie Wykonawca zapewni 1 osobie możliwość udziału osoby przystępującej do projektu (oraz udział w wyjeździe jego otoczeniu). - będzie prowadził dokumentację z każdego dnia wyjazdu, imienne listy potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych, dzienniki zajęć itp. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów, dokumentację fotograficzną na płycie CD lub DVD - oznakowanie dokumentów związanych z realizacją zamówienia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL 2007-2013 - zajęcia/szkolenia będą się odbywała zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie i będą dostosowywane do ewentualnych zmian w trakcie obowiązywania umowy - Wykonawca zobowiązuje się do archiwizacji dokumentów dotyczących przebiegu działań edukacyjnych, motywacyjnych i doradczych do 31.12.2020 r. - dokona wpisu o szkoleniach i kursach oraz związanych z nim szczegółach zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz programu (min. na www.inwestycjawkadry.info.pl). Każdy z uczestników zajęć/szkoleń musi otrzymać zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w projekcie, które będzie zawierało logo projektu oraz wykaz tematów z liczbą zrealizowanych godzin..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W w/w postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 -posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 -wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 usługę szkoleniowe /zorganizowana dla grupy min. 10 osób/, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub są wykonywane należycie Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Złożenie oświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy - zał. wg. wzoru na zał. nr 10 do SIWZ /oryginał/

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art.144 ust.1 ustawy Pzp- zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy: 8.1 na wskutek powstałych zmian wynikłych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 8.2 w zakresie terminów realizacji z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy jednak zmiana terminu realizacji odnosi się tylko do miesiąca czerwca 2014r. 8.3 dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmiany samego wykonawcy /np. siedziby, adresu, nazwy/; 8.4 zmiany wynagrodzenia umownego: w przypadku ograniczenia /rezygnacji z zajęć jego uczestnika i braku kolejnego uczestnika który mógłby ukończyć w jego miejsce, potrącenie na podstawie wyceny szczegółowej stanowiącej załącznik do SIWZ i umowy/ lub rezygnacji z części umownego zakresu usług z przyczyn których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - na podstawie cen jednostkowych zawartych w szczegółowej wycenie realizacji zamówienia, po ostatecznym zatwierdzeniu listy uczestników na min. 14 dni przed planowanym wyjazdem rozliczenie nastąpi w oparciu o liczbę uczestników wskazanych na liście. W przypadku rezygnacji któregoś z uczestników z udziału w projekcie Wykonawca zapewni 1 osobie możliwość udziału osoby przystępującej do projektu /oraz udział w wyjeździe jego otoczeniu/. 8.5 jeżeli niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy 8.6 dopuszczalna jest zmiana w trakcie realizacji umowy kadry dydaktycznej posiadającej odpowiednie uprawnienia;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnowyduninow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Nowym Duninowie ul. Osiedlowa 1 pok.22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu /Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów/ w Gminie Nowy Duninów. Projekt realizowany w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.