eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Administrowanie systemami informatycznymi wszystkich Wydziałów Urzędu Miasta Torunia oraz dodatkowo wydzielonymi stanowiskami systemu OTAGO w Straży Miejskiej, Drugim Urzędzie Skarbowym, Urzędzie Stanu Cywilnego, Miejskim Ośrodku Edukacji i Profilaktyki Uzależnień, Starostwie Powiatowym i Punktach Informacyjnych Urzędu Miasta oraz administrowanie systemem informatycznym w Wydziale Geodezji i Kartografii.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-03

Toruń: Administrowanie systemami informatycznymi wszystkich Wydziałów Urzędu Miasta Torunia oraz dodatkowo wydzielonymi stanowiskami systemu OTAGO w Straży Miejskiej, Drugim Urzędzie Skarbowym, Urzędzie Stanu Cywilnego, Miejskim Ośrodku Edukacji i Profilaktyki Uzależnień, Starostwie Powiatowym i Punktach Informacyjnych Urzędu Miasta oraz administrowanie systemem informatycznym w Wydziale Geodezji i Kartografii.
Numer ogłoszenia: 14175 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71987 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie systemami informatycznymi wszystkich Wydziałów Urzędu Miasta Torunia oraz dodatkowo wydzielonymi stanowiskami systemu OTAGO w Straży Miejskiej, Drugim Urzędzie Skarbowym, Urzędzie Stanu Cywilnego, Miejskim Ośrodku Edukacji i Profilaktyki Uzależnień, Starostwie Powiatowym i Punktach Informacyjnych Urzędu Miasta oraz administrowanie systemem informatycznym w Wydziale Geodezji i Kartografii..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres wykonywanej usługi obejmuje czynności pierwszej linii wsparcia informatycznego w tym również administrowania systemami informatycznymi w działach Urzędu Miasta Torunia oraz w dodatkowo wydzielonych stanowiskach systemu finansowego UMT w Straży Miejskiej, Drugim Urzędzie Skarbowym, Urzędzie Stanu Cywilnego, Miejskim Ośrodku Edukacji i Profilaktyki Uzależnień, Starostwie Powiatowym i Punktach Informacyjnych Urzędu Miasta, zwanych dalej łącznie stanowiskami UMT oraz administrowanie systemem informatycznym w Wydziale Geodezji i Kartografii. Na systemy te składają się serwery, stacje robocze, terminale, urządzenia peryferyjne, urządzenia aktywne sieci komputerowej oraz systemy operacyjne, urządzenia telefonii IP, bazy danych i aplikacje wykorzystywane do realizacji zadań na stanowiskach UMT.Usługa dla działów urzędu świadczona będzie nie zależnie od lokalizacji. Zamawiający ma w dyspozycji około: 550 komputerów, 476 drukarek różnych typów, 476 stanowisk pracy na terenie miasta, 48 serwerów w 5 lokalizacjach, Średnia ilość interwencji dziennie w 2013 roku - 13,6. II.Zakres usług 1.Zakres wykonywanej usługi obejmuje czynności administrowania systemami informatycznymi na stanowiskach UMT wymienionych w I. 2.Przedmiot umowy obejmuje: 1)Administrowanie serwerami: a.W pełnym zakresie możliwych funkcjonalności i posiadanych licencji, b.Zarządzanie katalogami i zbiorami na dysku sieciowym, c.Wykonywanie kopii systemu i danych lub nadzór nad automatyczną archiwizacją, d.Kontrolę systemu pod kątem obecności wirusów i innego szkodliwego oprogramowania oraz aktualizację baz sygnatur wirusów zgodnie z uzgodnionym z Wydziałem Informatyki harmonogramem, e.Monitorowanie pracy systemu zgodnie z uzgodnionym z Wydziałem Informatyki harmonogramem, f.Bieżącą rejestrację i okresową analizę obciążenia serwera i sieci oraz zgłaszanie propozycji w zakresie modyfikacji konfiguracji i topologii sieci oraz aktualizacji wersji sprzętu i oprogramowania, g.Podnoszenie systemu po awarii wraz z odtwarzaniem konfiguracji i danych, h.Usuwanie nieprawidłowości w pracy systemu (w szczególności ponowną jego instalację), po zgłoszeniu w systemie Helpdesk przez pracownika Wydziału Informatyki, i.Konfigurowanie i uruchamianie nowych funkcjonalności w zakresie sprzętu i oprogramowania na polecenie i w uzgodnieniu z Wydziałem Informatyki, j.Nadzór nad bezpieczeństwem systemu - analizowanie i raportowanie incydentów oraz zagrożeń, k.Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania antywirusowego, l.Zmiana haseł dostępu na polecenie Wydziału Informatyki, m.Po każdorazowej zmianie przekazanie haseł administracyjnych w zaklejonej kopercie opisanej datą zmiany do Wydziału Informatyki, n.Konfiguracja urządzeń peryferyjnych w tym także konfigurowanie drukarek i kopiarek z zainstalowanymi serwerami druku, o.Instalowanie i konfigurowanie nowych urządzeń i nowego oprogramowania na polecenie Wydziału Informatyki, 2)Administrowanie domeną : a.Zarządzanie prawami dostępu dla użytkowników domeny (w tym kontrolę udostępnianych zasobów serwera, katalogów, plików) na podstawie wytycznych otrzymywanych z Wydziału Informatyki. b.Rejestrowanie i wyrejestrowywanie użytkowników oraz komputerów w domenie na podstawie zleceń z Wydziału Informatyki. Przekazywanie zaktualizowanej ewidencji do Wydziału Informatyki. 3)Administrowanie siecią lokalną: a.Analiza prawidłowości działania sieci i jej obciążenia, reagowanie na zauważone nieprawidłowości, w szczególności troska o poprawną konfigurację protokołów na stacjach roboczych i innych urządzeniach sieciowych. b.Rekonfigurowanie topologii sieci, sprzętu i oprogramowania, w oparciu o wyniki analiz, po uzgodnieniu z Wydziału Informatyki. c.Instalowanie aktualizacji oprogramowania urządzeń na zlecenie pracownika Wydziału Informatyki. d.Zarządzanie przełącznikami w sieci lokalnej UMT. e.Zapewnienie prawidłowego dostępu do sieci dla terminali, telefonów VoIP. 4) Administrowanie stacjami roboczymi: a.Zabezpieczenie poprawnego działania systemów operacyjnych na stacjach roboczych, w szczególności bieżąca instalacja poprawek i uaktualnień, wyłączanie zbędnych usług systemu operacyjnego, zarządzanie lokalnymi użytkownikami i ich uprawnieniami. b.Bieżące aktualizowanie wersji oprogramowania aplikacyjnego, np. przeglądarek internetowych, programów pocztowych, pakietów biurowych, itp. w zakresie dopuszczalnym przez odpowiednie licencje. c.Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania antywirusowego, serwisów, agentów oraz oprogramowania typu firewall, w tym codzienną aktualizację sygnatur. d.Doraźna (na zlecenie Wydziału Informatyki) kontrola udostępnianych w sieci lokalnej zasobów pod kątem bezpieczeństwa systemu oraz przestrzegania przepisów prawa. e.Reinstalacja i rekonfiguracja systemu operacyjnego w sytuacji jego uszkodzenia lub niesprawności. f.Odtwarzanie profili i danych użytkowników na komputerach naprawianych (wymienianych). g.Migracja komputerów pracujących w grupie roboczej do pracy w domenie - przeniesienie dokumentów na dysk sieciowy lub stworzenie mechanizmów automatycznej archiwizacji dokumentów na dysku sieciowym, ograniczenie uprawnień użytkowników w uzgodnieniu z Wydziałem Informatyki. h.Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania w przypadku wymiany, modernizacji, reorganizacji w pokojach (w tym po przeprowadzce jednostek do innych pokoi lub budynków). i.Instalacja nowego sprzętu komputerowego, peryferyjnego i oprogramowania w Wydziałach na polecenie Wydziału Informatyki. j.Konfiguracja stacji roboczych do współpracy z urządzeniami wielofunkcyjnymi Zamawiającego w zakresie drukowania i skanowania dokumentów. k.Konfiguracja terminali i drukarek sieciowych współpracujących z serwerem terminalowym Wydziału Spraw Administracyjnych. 5)Wsparcie informatyczne użytkowników systemu: a.Konfiguracja i kontrola poprawności działania oprogramowania użytkowego niezbędnego do wykonywania pracy na danym stanowisku. Obejmuje to również konfigurację dostępu do poczty elektronicznej. b.Zapewnienie bezpieczeństwa systemu i poufności danych przez prawidłową konfigurację, stosowanie polityki bezpieczeństwa, analizowanie i raportowanie incydentów oraz zagrożeń. c.Na zlecenie lub za zgodą Wydziału Informatyki, nadawanie uprawnień użytkownikom, niezbędnych do właściwego i zgodnego z kompetencjami korzystania ze stacji roboczych, usuwanie zbędnego oprogramowania i nadmiarowych uprawnień (dostęp w trybie administratora, możliwość korzystania z nośników naruszających politykę bezpieczeństwa stosowaną w UMT). d.Reagowanie na zgłoszenia dotyczące nieprawidłowości w pracy systemów i urządzeń, diagnozowanie przyczyn występujących problemów, naprawa lub w przypadku braku kompetencji zgłaszanie awarii do Wydziału Informatyki. e.Bieżąca pomoc użytkownikom w zakresie obsługi urządzeń, oprogramowania systemowego, aplikacyjnego i biurowego oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych. f.Obsługa zleceń rejestrowanych w systemie Helpdesk. 6)W szczególności w Wydziale Geodezji i Kartografii przedmiotem umowy objęte są również: a.Administrowanie wirtualną infrastrukturą serwerową, opartą o technologię Microsoft Hyper-V, składającą się z pięciu hostów Microsoft Hyper-V Server R2 (HVSVR1-5), w tym jednego klastra złożonego z dwóch nodów (WGiK-Cluster). b.Administrowanie serwerem SVR-MGMT, w tym codzienna archiwizacja danych na serwerze Windows Server (dla poszczególnych usług sieciowych): c.Administrowanie maszynami wirtualnymi i ich usługami sieciowymi: I.maszyną wirtualną GEO0 (Active Directory, Group Policy, DNS, DHCP) II.maszyną wirtualną GEO1 (Windows Server, MS SQL Server) - serwer bazodanowy, w tym codzienna archiwizacja, wykonywana raz na godzinę pomiędzy godzinami 7.00 - 17.00, bazy danych, oraz TransactionLog, obejmująca: (mapę numeryczną Miasta Torunia, bazy testowe tworzone na potrzeby eksportu SWDE, obsługa błędów w danych). W przypadku zgłoszenia błędu na mapie numerycznej przez operatorów lub klientów urzędu, lub wykrycia go w wyniku analizy danych należy: zlokalizować prawdopodobne błędy zapisów, przygotować raport, przeanalizować raport we współpracy z operatorami i wskazać błędy danych, przywrócić mapę numeryczną do prawidłowej postaci poprzez modyfikację wpisów w bazie danych. III.maszyną wirtualną GEO2 (Windows Server), w tym codzienna archiwizacja danych, obejmująca NOD32 Remote Administration Server - aktualizacja baz sygnatur wirusów minimum raz na tydzień oraz administrowanie systemem Ośrodek, oraz Ośrodek dla Windows, systemem Bank Osnów, systemem KERG. IV. maszyną wirtualną GEO3 (Windows Server), w tym codzienna archiwizacja danych, obejmująca: serwer plików, dane użytkowników, pliki .dgn mapy numerycznej, skany systemu informatycznego Ośrodek. V.maszyną wirtualną GEO5 (Windows Server), w tym codzienna archiwizacja danych, obejmująca administrowanie usługami WMS. VI.maszyną wirtualną GEO6, w tym codzienna archiwizacja danych, obejmująca Windows Server Update Service - Downstream Server w tym: -przeglądanie dostępnych aktualizacji, -przydzielanie aktualizacji odpowiednim grupom. VII.maszyną wirtualną KOL (Windows Server, baza danych Oracle), w tym codzienna archiwizacja danych ewidencji gruntów, obejmującą administrowanie systemem Kataster OnLine. W przypadku zgłoszenia przez operatorów błędnie działającej aplikacji Kataster OnLine lub znalezieniu błędów w bazie generowanych przez aplikację należy: zgłosić błąd autorowi, dopilnować wykonania poprawki, przetestować nową wersję aplikacji, wdrożyć nową wersję aplikacji na wszystkich stacjach roboczych. VIII. maszyną wirtualną KOLWWW (Windows Server, MS SQL Server, Oracle Express), w tym cotygodniowa archiwizacja danych oraz administracja systemem wydawania danych geodezyjnych GeoEGB, systemem wydawania danych ewidencji gruntów Kataster OnLine, Windows Server Update Service - Upstream Server oraz aktualizację plików mapy zasadniczej na potrzeby systemu GeoEGB,. d.Administrowanie serwerem backupowym GEO4 - sprawdzanie poprawności przyjmowanych backupów z serwerów SVR-MGMT, GEO1, GEO2, GEO3, GEO5, GEO6, KOL, KOLWWW. e.Zarządzanie macierzą dyskową produkcji Dell. f.Konfiguracja urządzeń aktywnych sieci lokalnej do współpracy z serwerem Radius w zakresie autoryzacji w uzgodnieniu z pracownikami Wydziału Informatyki. g.Zarządzanie sieciowymi ploterami HP DesignJet 800, T1100 (A1/A0), sieciowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi. h.Zarządzanie i podstawowy serwis wszystkich stacji roboczych, w tym stacje graficzne z kartami DualHead (dwumonitorowe), oprogramowanie: Microstation95, Bentley PowerMap V8 wraz z nakładkami mdl (pracujące w połączeniu z bazą danych mapy numerycznej - Microsoft SQL Server 2008), EGB2000, Ośrodek (wersje DOS i Windows), Bank Osnów, WinZUD, WinKalk, Prace Geodezyjne, Geomedia, Microsoft Office, Open/Libre Office, NOD32, w tym konfiguracja nowego sprzętu zakupionego do Wydziału, przenoszenia danych, konfiguracja profili użytkowników, konfiguracja systemu operacyjnego i aplikacji użytkowych, konfiguracja do pracy z systemem Kataster OnLine. i.Monitorowanie wydajności pracy systemu - baz danych, sieci, stacji roboczych (głównie w kontekście mapy numerycznej), optymalizacja konfiguracji, konsultowanie planowanych zakupów sprzętu w konfiguracjach dostosowanych do wymagań systemu, zgłaszanie autorom oprogramowania propozycji usprawnień i optymalizacji aplikacji oraz struktury baz danych. j.Utrzymanie wysokiej dostępności systemu poprzez rozwiązania hardwarowe, odpowiednią konfigurację systemów i baz danych, tworzenie rozwiązań awaryjnych i wykonywanie skutecznej archiwizacji przetwarzanych danych z możliwie dużą częstotliwością. k.Zachowanie poufności danych poprzez prawidłową konfigurację, stosowanie polityki bezpieczeństwa i monitorowanie wszelkich występujących czy potencjalnych zagrożeń. l.Zachowanie integralności danych poprzez wykonywanie raportów wykazujących poziom zgodności danych zgromadzonych w różnych zasobach oraz występujące niespójności, wyszukiwanie i zgłaszanie pracownikom merytorycznym błędnych wpisów w bazie. m.Przygotowywanie eksportów danych bezpośrednio z poziomu serwera bazy danych, w szczególności eksportów do extranetowej wersji Ewidencji gruntów i budynków oraz mapy numerycznej. Zakres i forma danych ustalane indywidualnie, w zależności od potrzeb odbiorcy: I.Raz w miesiącu eksport danych do systemu w Toruńskim Centrum Zarządzania Kryzysowego, II.Raz w tygodniu eksport danych do systemów EGB-INT (ewidencja gruntów i budynków) i EGBGEO (GeoMedia WebMap), ścisła współpraca z administratorami serwerów w celu znalezienia i usunięcia błędów w danych uniemożliwiających import, III.Nadzorowanie eksportu danych do systemu OTAGO, w tym przygotowanie raportu błędów i przekazanie do poprawienia operatorom lub zgłoszenie błędu aplikacji autorom i dopilnowanie wykonania poprawek. IV.Raz w tygodniu eksport danych do systemu >Geoportal miasta Torunia< 7)Po każdorazowej zmianie, przekazywanie w depozyt aktualnych haseł administracyjnych w zaklejonych kopertach do kierującego Wydziałem Informatyki. 3.W zakresie usługi będącej przedmiotem umowy mieści się także: 1)Zaspokajanie wszystkich innych niewyartykułowanych potrzeb Wydziałów w dziedzinie informatyki z pominięciem zakupów sprzętu oraz zakupów lub tworzenia oprogramowania. Weryfikacja zakresu i zasadności zadań zlecanych przez Działy należy do kierującego Wydziałem Informatyki. 2) Prowadzenie spisu sprzętu komputerowego oprogramowania i licencji w obsługiwanym Dziale oraz jego bieżąca aktualizacja. Przekazywanie ( w formie elektronicznej, wg. Dostarczonego wzoru ) zaktualizowanego spisu do jednostki Wydziału Informatyki co najmniej dwa razy w roku. 3)Opracowanie miesięcznego sprawozdania z działania na podstawie przeprowadzonych obserwacji i analiz, okresowych testów i konserwacji systemów. W sprawozdaniu powinny być zawarte także opinie odnośnie systemu, w tym sprzętu i oprogramowania, jego awaryjności oraz sugestie odnośnie modyfikacji lub wymiany a także inne istotne czynności i obserwacje wykonane w ciągu miesiąca rozliczeniowego. Sprawozdanie będzie przekazywane do Wydziału Informatyki jako podstawa do sporządzenia protokołu potwierdzającego wykonanie usługi. 4)Współpraca z Wydziałem Informatyki w zakresie planowania przygotowywania modernizacji i rozbudowy systemu, poprawy bezpieczeństwa, optymalizacji wykorzystania zasobów, wprowadzania nowych usług, wyboru technologii, itp. 4.Zakresem usługi nie są objęte: 1)serwery systemu OTAGO 2)serwery systemu ZMOKU 3)zmiany w konfiguracji przełączników sieciowych w sieci LAN 4)Działy: Wydział Informatyki, Wydział Gospodarki Komunalnej, Biuro Mieszkalnictwa.Wydział Ochrony Ludności. III.Sposób wykonania usługi 1)Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności określonych w -szczegółowym zakresie zadań-§3 ust. 2 pkt 1 lit. g, h, pkt 4 lit. g, h wzoru umowy, licząc od chwili zgłoszenia w systemie Helpdesk, telefonicznie lub faxem na podane numery telefonu stacjonarnego, faxu lub telefonu komórkowego, lub w innej formie uzgodnionej z Wydziałem Informatyki: a)niezwłocznie: nie później niż w ciągu 1 Roboczogodziny, w przypadku zgłoszeń mających miejsce w Godzinach Pracy Urzędu, b)w ciągu 1 Roboczogodziny następnego Dnia Roboczego: w przypadku zgłoszeń mających miejsce codziennie po Godzinach Pracy Urzędu. 2)W przypadku każdej awarii serwera GEO1, GEO2 lub obu tych serwerów, Wykonawca zobowiązuje się do przywrócenia pełnej funkcjonalności systemu w czasie nie dłuższym niż 5 Roboczogodzin od momentu zgłoszenia awarii w trybie określonym w ust. 1. powyżej, oraz przywrócenia danych wg. stanu z czasu maksymalnie 5 Roboczogodzin przed wystąpieniem awarii w przypadku bazy Mapy Numerycznej i Ewidencji Gruntów oraz końca poprzedniego dnia roboczego w przypadku pozostałych danych Wydziału Geodezji i Kartografii. 3)Wykonawca zobowiązuje się do przywrócenia pełnej funkcjonalności systemu w czasie nie dłuższym niż 1 Roboczogodzina od momentu przyjęcia zgłoszenia awarii w trybie określonym w ust. 1 w przypadku stanowisk kasowych w budynku przy ul. Grudziądzkiej 126b, stanowisk rejestracji działalności gospodarczej w budynku przy ul. Wały gen. Sikorskiego 25 oraz stanowisk rejestracji zgonów w Urzędzie Stanu Cywilnego ul. Bydgoska 5. 4)Przywrócenie pełniej funkcjonalności systemów innych niż opisane w ust. 2 nastąpi w czasie nie dłuższym niż 24 godziny, z pominięciem dni niebędących Dniami Roboczymi. W przypadku awarii sprzętowej Wykonawca dokonuje diagnostyki i w przypadku udostępnienia przez Wydział Informatyki sprzętu zastępczego, obowiązany jest do zainstalowania go na stanowisku w ciągu 24 godzin, z pominięciem dni niebędących Roboczymi. 5)Pozostałe czynności wymienione w §3 ust.2 wzoru umowy będą wykonywane niezwłocznie w Godzinach Pracy Urzędu. Zamawiający zakłada, że planowe czynności serwisowe sprzętu lub oprogramowania, które uniemożliwiają równoczesną pracę użytkowników systemu będą wykonywane poza Godzinami Pracy Urzędu lub w -oknach serwisowych-, uzgadnianych każdorazowo z Wydziałem Informatyki oraz autorem oprogramowania świadczącym nadzór autorski. 6)Wniosek o -okno serwisowe- składa się nie później niż na 3 dni przed wnioskowanym terminem. 7)Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią ilość pracowników do wykonania zadań wynikających z umowy, gwarantujących stałą obecność co najmniej jednego pracownika w budynku przy Grudziądzkiej 126b, oraz drugiego w budynku przy Wałach gen. Sikorskiego 8 w godzinach od 7:30 do 15:30. Zgłoszenia powinny być przyjmowane również na zasadzie dyżuru telefonicznego lub poprzez kontakty podane w §7 ust. 2 umowy codziennie w godzinach między 6:00 a 20:00. 8)Usługi będą świadczone przez tych pracowników Wykonawcy, których kwalifikacje przedstawiono w celu spełnienia wymagań Zamawiającego, dedykowanych do wykonania zamawianych usług, nie obarczonych przez Wykonawcę innymi zadaniami niż wynikające z niniejszego zlecenia. Ograniczenie to nie dotyczy dodatkowych pracowników dochodzących w przypadkach incydentalnych lub w zastępstwie. 9)Instalacja nowych wersji oprogramowania do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków KOL, nowych wersji Geoportalu i innego oprogramowania używanego w Wydziale Geodezji i Kartografii będzie wykonywana po Godzinach Pracy Urzędu, aby nie utrudniać normalnego funkcjonowania WGiK.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIDEn Systemy Informatyczne Doradztwo Energetyczne Sp. z o.o. Ul. Koniuchy 8, 87-100 Toruń, Ul. Koniuchy 8, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 357723,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 298275,00

  • Oferta z najniższą ceną: 298275,00 / Oferta z najwyższą ceną: 399196,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.