eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › PRZEBUDOWA CZĘŚCI PARTERU BUDYNKU OSP PRZY UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ 32 NA SZATNIĘ I STACJĘ PODSTAWOWEGO ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W SZKLARSKIEJ PORĘBIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-16

Szklarska Poręba: PRZEBUDOWA CZĘŚCI PARTERU BUDYNKU OSP PRZY UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ 32 NA SZATNIĘ I STACJĘ PODSTAWOWEGO ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W SZKLARSKIEJ PORĘBIE
Numer ogłoszenia: 140075 - 2016; data zamieszczenia: 16.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81427 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba, ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 75 7547700, faks 75 7547724.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA CZĘŚCI PARTERU BUDYNKU OSP PRZY UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ 32 NA SZATNIĘ I STACJĘ PODSTAWOWEGO ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W SZKLARSKIEJ PORĘBIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest przebudowa obejmująca przystosowanie części parteru obiektu OSP przy ul. Jedności Narodowej 32 w Szklarskiej Porębie (nr działki 407, AM7, Obręb 0005) na Stację Podstawowego Zespołu Ratownictwa Medycznego (SPZRM) i szatnię uzupełniającą dla potrzeb OSP. Jest to obiekt wolnostojący, dwubryłowy budynek trójkondygnacyjny, wykonany w technologii tradycyjnej. W części garażowej dach budynku stanowi konstrukcja z płyt kanałowych żelbetowych pokryta papą, w części budynku głównego - dach drewniany. Konstrukcja ścian nośnych tradycyjna. Ściany są murowane z cegły i kamienia. Ścianki działowe wykonane są z cegły pełnej i dziurawki. Stolarka okienna drewniana i z PCV, drzwi płycinowe i z PCV. Pomieszczenia sanitarne wykończone glazurą i terakotą. Pomieszczenia pozostałe wykończone tradycyjnie. Budynek posiada jedną klatkę schodową, która pełni rolę komunikacyjną. Schody są betonowe.W ramach przebudowy projektuje się adaptację, z jednoczesnym dostosowaniem do obowiązujących przepisów technicznych, pomieszczeń na biurowo-techniczne, modernizację łazienek, wymianę i montaż stolarki okiennej i drzwiowej. Ponadto w zakres prac wchodzi wymiana instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie wentylacji pomieszczeń. Kubatura części parteru budynku objętej opracowaniem 361,77 m3 Powierzchnia zabudowy części parteru budynku objętej opracowaniem 114 m2 Powierzchnia całkowita części parteru budynku objętej opracowaniem stan istniejący 114m2.W ramach projektowanej adaptacji zostanie utworzonych 9 pomieszczeń dla SPZRM oraz 2 pomieszczenia uzupełniające dla OSP:pomieszczenie biurowe dyspozytornia 12,25m2;garaż 38,80 m2;komunikacja 2 m2;łazienka + toaleta 2,85 m2;pomieszczenie na leki 2,40 m2;pomieszczenie socjalne 5,90 m2;pomieszczenie techniczne z aneksem kuchennym 4,45 m2;odpady medyczne 1,30 m2;mycie sprzętu 3,50 m2; RAZEM: 73,45 m2. szatnia 20,65 m2; łazienka 3,75 m2 RAZEM: 24,4 m2. Zakres robót do wykonania wg opisu technicznego do PB: Roboty demontażowe i rozbiórkowe:rozbiórka wewnętrznych ścian działowych; wyburzenia w celu wykonania dodatkowych otworów drzwiowych; demontaż stolarki drzwiowej nie spełniającej wymogów; demontaż elementów instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie dla przełożenia oświetlenia; skucie glazury oraz tynków wewnętrznych ze ścian w zakresie niezbędnym dla montażu instalacji w łazienkach; odsłonięcie istniejących przepustów instalacyjnych celem zabezpieczenia p.poż.;demontaż istniejących grzejników instalacji w niezbędnym zakresie;uszczelnienie przepustów instalacyjnych zgodnie z wymogami p.poż.; Roboty przewidziane do wykonania: wykonanie ścianek działowych z płyt kartonowo_ gipsowych;wykonanie podciągów i nadproży w części przebudowywanej;wymiana istniejącej i montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej; dostosowanie instalacji: elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej dla planowanego zakresu robót; wykonanie nowych podejść dla instalacji c.o., wykonanie robót remont._budowlanych wew. pomieszczeń (tynkowanie, malowanie, naprawa podłóg, itp.); wykonanie przewodów wentylacyjnych wraz z zabudową; wykonanie rozbudowy łazienek i pomieszczeń socjalnych (tynkowanie, malowanie, położenie płytek ceramicznych, montaż armatury i urządzeń sanitarnych); wykonanie zabudowy instalacji; roboty wykończeniowe (montaż tablic, oświetlenia, itp.); uporządkowanie terenu po robotach. Od Kierownika budowy wymaga się pobytu na budowie co najmniej 3razy w tygodniu, z potwierdzeniem poprzez wpis do Dziennika budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową . Podany opis techniczny jest dla Wykonawcy obowiązujący z niniejszymi uwagami: punkt 1.2 Zakres i przedmiot opracowania skreśla się: zmiana kotła z opalanego paliwem stałym na gazowy. powód: Kocioł zgodnie z niniejszym PB został już wymieniony. punkt 6.4 Stolarka okienna i drzwiowa skreśla się: istniejąca stolarka okienna pozostaje bez zmian powód: Stolarka okienna do wymiany w części budynku objętego PB. Należy przyjąć stolarkę okienną zgodnie z opisem w stosownej pozycji Orientacyjnego przedmiaru robót przy zachowaniu współczynnika przenikania ciepła U max dla okna 1,3 W/m2xK i dla drzwi1,7 W/m2xK ; punkt 2.4 Wewnętrzna instalacja gazowa (w cz. dotycz. projektu branży sanitarnej) skreśla się w całości. powód: zakres prac został już wykonany w całości, łącznie z kominem. Przedmiar robót dołączony do Dokumentacji projektowej, należy wyłącznie traktować jako materiał pomocny w szybkim rozeznaniu zakresu rzeczowego i rozmiaru przedsięwzięcia objętego Projektem, i który nie jest podstawą do ustalenia umownej ceny z wyłączeniem opisu i ilości dotyczącej stolarki okiennej oraz brakujących informacji w branży elektrycznej, zarówno w opisie technicznym jak i rysunkach. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne, dla całego przedmiotu zamówienia minimum 60 miesięcy. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad i usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego. Na realizację zadania_ Zamawiający posiada Decyzję wydaną przez Starostę Jeleniogórskiego zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenie na budowę oraz Decyzję Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu_ Delegatura w Jeleniej Górze na podejmowanie innych działań przy zabytku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.21.61.22 - Roboty budowlane w zakresie pogotowia ratunkowego 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pan Andrzej Żurawski prowadzący osobiście działalność gospodarczą pn. Zakład Usługowo- Handlowy ROOSBUD, Kościelna 1, 59-550 Wojcieszów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208587,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 255632,04

  • Oferta z najniższą ceną: 197114,13 / Oferta z najwyższą ceną: 255632,04

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.