eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Opracowanie projektów budowlanych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-15

Koszalin: Opracowanie projektów budowlanych
Numer ogłoszenia: 140069 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ZBM.KOSZALIN.IBIP.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlanych w oparciu o audyty energetyczne budynków, w podziale na 2 części, z których: Część 1 obejmuje: 1. opracowanie projektów budowlanych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów inwestorskich, uzyskanie zaleceń konserwatorskich (w przypadku konieczności) docieplenia wraz ze zmianą kolorystyki elewacji budynków wielorodzinnych położonych w Koszalinie: 1.1 przy ul. Legnickiej 17, 1.2. przy ul. Szpitalnej 8, 1.3. przy ul. Szpitalnej 10, 1.4. przy ul. Walerego Wróblewskiego 4-6, 1.5. przy ul. Walerego Wróblewskiego 10. 2. opracowanie projektów budowlanych przebudowy lokali mieszkalnych w celu utworzenia samodzielnych lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych wraz z opracowaniem projektów budowlanych, projektów instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych, gazowych i elektrycznych, uzyskanie warunków technicznych od właściwych gestorów mediów, opracowanie opinii kominiarskich wraz z inwentaryzacją, opracowanie kosztorysów inwestorskich (budowlanych, wod-kan, gaz, elektrycznych), opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych budynków wielorodzinnych położonych w Koszalinie: 2.1. przy ul. Legnickiej 17 - przebudowa 5 lokali, 2.2. przy ul. Walerego Wróblewskiego 4-6 - przebudowa 7 lokali, 2.3. przy ul. Walerego Wróblewskiego 10 - przebudowa 4 lokali. 3. opracowanie projektów budowy instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów inwestorskich w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Koszalinie: 3.1 przy ul. Legnickiej 17, 3.2. przy ul. Szpitalnej 8, 3.3. przy ul. Szpitalnej 10, 3.4. przy ul. Walerego Wróblewskiego 4-6, 3.5. przy ul. Walerego Wróblewskiego 10. Część nr 2 obejmuje: 1. opracowanie projektów budowlanych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów inwestorskich, uzyskanie zaleceń konserwatorskich (w przypadku konieczności) docieplenia wraz ze zmianą kolorystyki elewacji budynków wielorodzinnych położonych w Koszalinie: 1.1 przy ul. Młyńskiej 82-84, 1.2. przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 28-oficyny. 2. opracowanie projektów budowlanych przebudowy lokali mieszkalnych w celu utworzenia samodzielnych lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych wraz z opracowaniem projektów budowlanych, projektów instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych, gazowych i elektrycznych, uzyskanie warunków technicznych od właściwych gestorów mediów, opracowanie opinii kominiarskich wraz z inwentaryzacją, opracowanie kosztorysów inwestorskich (budowlanych, wod-kan, gaz, elektrycznych), opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych budynków wielorodzinnych położonych w Koszalinie: 2.1. przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 25-przebudowa 2 lokali, 2.2. przy ul. Batalionów Chłopskich 10 - przebudowa 6 lokali. 3. opracowanie projektów budowy instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów inwestorskich w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Koszalinie: 3.1 przy ul. Młyńskiej 82-84, 3.2. przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 25, 3.3. przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 26, 3.4. przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 28 - oficyny, 3.5. przy ul. Batalionów Chłopskich 10. II. Wymagania co do formy i zakresu dokumentacji projektowej - dla każdej z części: 1. Wykonanie projektu budowlanego, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z : Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Z 2013, poz. 1129), Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r Poz. 462 z późn. zm.), Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz. U. Nr. 75, poz. 690 z późn. zm.) 2. Projekt budowlany musi odpowiadać formą i zakresem w/w przepisom i być gotowym do złożenia na pozwolenie na budowę lub zgłoszenie wykonania robót budowlanych. 3. Projektując instalację gazową i/lub ogrzewczą należy zapewnić wentylację nawiewno-wywiewną w pomieszczeniach łazienek i kuchni w każdym lokalu objętym zakresem projektu. 4. Jednostka projektująca zobowiązana jest do uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów - w szczególności pozyskać warunki przyłączenia do sieci, opinii kominiarskiej do celów projektowych - wraz z inwentaryzacją przewodów kominowych, zaleceń konserwatorskich i.t.p. 5. Projektant zwróci się do Inwestora o wydanie UPOWAŻNIENIA potrzebnego do uzyskania w/w warunków przyłączenia. 6. Projekty budowlane wykonać należy w formie graficznej (5 egzemplarzy) i elektronicznej na płycie CD (2 egzemplarze - jako pliki edytowalne, źródłowe oraz PDF). 7. Kosztorysy inwestorskie wykonać należy w formie graficznej (2 egzemplarze) i elektronicznej na płycie CD (2 egzemplarze - jako pliki edytowalne, źródłowe oraz PDF). 8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy wykonać w formie graficznej (2 egzemplarze) i elektronicznej na nośniku CD (2 egzemplarze - jako pliki edytowalne, źródłowe oraz PDF). 9. Opracowanie winna wykonać osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w specjalności: branża budowlana: architektonicznej i konstrukcyjno - budowlanej branża sanitarna: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych branża elektryczna: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 11. Wykonawca winien na bieżąco ustalać/uzgadniać z Zamawiającym zawarte w projekcie rozwiązania i rozwiązywać napotkane niejasności - np. uzgadniać z Zamawiającym potrzebę projektowanie lub jej brak, wymiany instalacji w lokalach posiadających instalację w dobrym stanie technicznym..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej: 1) 2 usługi polegające na opracowaniu projektów budowlanych docieplenia i kolorystyki elewacji budynków wielorodzinnych, 2) 2 usługi polegające na opracowaniu projektów przebudowy lokali, 3) 2 usługi polegające na opracowaniu projektów budowy instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej. UWAGA! 1) Zamawiający uzna spełnienie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, gdy wykonawca wykaże, że powyżej wskazane rodzaje usług zostały wykonane w ramach jednej umowy bądź kilku umów. 2) W przedmiotowym postępowaniu warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest taki sam niezależnie od ilości części, na które wykonawca składa ofertę. 3) W przypadku, gdy ww. zakres usług będzie stanowił część usług o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo usługi, o których wyżej mowa.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części nr 1 lub części nr 2: 1) co najmniej jedną osobą z minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie projektowania w specjalności: architektonicznej i konstrukcyjno - budowlanej - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia; 2) jedną osobą z minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia; 3) jedną osobą, z minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej w ograniczonym zakresie - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia; Uwaga! 1) W przypadku składania oferty na dwie części Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami w każdej z branż wskazanych w pkt. 1), 2) i 3). 2) Zamawiający, na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394), uzna obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe wymagane na ww. stanowiska, jeżeli kwalifikacje te swym zakresem będą odpowiadały uprawnieniom opisanym powyżej umożliwiając kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin wykonania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do specyfikacji. 2. Zakres i warunki zmian związanych z umową zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik dospecyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zbm.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zbm.koszalin.ibip.pl lub w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, pokój nr 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2016 godzina 09:55, miejsce: oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, pokój nr 307.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.