eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Dostawa kompletnych energooszczędnych opraw oświetlenia drogowego



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Kraśnik: Dostawa kompletnych energooszczędnych opraw oświetlenia drogowego
Numer ogłoszenia: 139159 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kompletnych energooszczędnych opraw oświetlenia drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1. Zakup i dostawę 120 szt. kompletnych opraw oświetlenia drogowego o mocy 150 W wraz z n/w elementami do PGE Dystrybucja LUBZEL Sp. z o.o. Zakład Energetyczny Kraśnik, ul. Lubelska 91. Zaczep do oprawy SGS 203/150 - 120 szt. Lampa sodowa 150 VAT - 120 szt. ZADANIE 2. Zakup i dostawę 14 szt. kompletnych opraw energooszczędnych LED - 7 szt. dwumodułowych o mocy 68 W łącznie z wbudowanym zasilaczem i 7 szt. czteromodułowych o mocy 127 W łącznie z wbudowanym zasilaczem do PGE Dystrybucja LUBZEL Sp. z o.o. Zakład Energetyczny Kraśnik, ul. Lubelska 91. Oprawy energooszczędne LED powinny spełniać n/w warunki: Trwałość: do 50 000 godzin. Pobór mocy LED: oprawa dwumodułowa - 68 W łącznie z wbudowanym zasilaczem, oprawa czteromodułowa - 127 W łącznie z wbudowanym zasilaczem. Napięcie pracy: 85-264 V AC Strumień świetlny: oprawa dwumodułowa - 4 200 lm, oprawa czteromodułowa - 8 400 lm . Obudowa: aluminium / poliwęglan. Możliwość zastosowania zmniejszenia poboru energii w późnych godzinach nocnych - do 50% - przy użyciu zintegrowanego zegara astronomicznego. Produkt posiada znak CE oraz certyfikat RoHS lub certyfikaty równoważne poświadczające, że przedmiot zamówienia jest zgodny z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji. W ramach realizowanego zadania wykonawca: 1. Wymagania graniczne dotyczące parametrów technicznych poszczególnych urządzeń zawiera niniejsza SIWZ. 2. Brak jakiejkolwiek wymaganej wartości granicznej w oferowanej konfiguracji poszczególnych urządzeń spowoduje odrzucenie oferty. 3. Zaoferowany asortyment winien być dopuszczony do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. 4. W okresie gwarancji Dostawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia wad i usterek, a w przypadku nie nadających się do usunięcia, wymiany wadliwego sprzętu na nowy. Liczba 3 napraw tego samego sprzętu spowoduje wymianę sprzętu na nowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), które może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) poręczeniach i gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku nr 10 8717 0009 2001 0000 0909 0013, a do oferty Wykonawca dołącza kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium- przetarg na dostawę kompletnych energooszczędnych opraw oświetlenia drogowego. 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty w formie oryginału dokument wystawiony na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. 01.09.2009r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego) 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 6. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem X pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Z zastrzeżeniem pkt 9, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2. który został wykluczony z postępowania, 3. którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 10.Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: 4. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 5. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 6. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny - wykonali co najmniej 2 dostawy o łącznej wartości 50 000 zł brutto w zakresie dostaw urządzeń oświetlenia drogowego, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia /1 - 0/ i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem VII SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania. Ad. 1 Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonania zamówienia należy przedłożyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Ad. 2 Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu dostaw wykonanych w ostatnich 3 latach (zał. Nr 3 do SIWZ) - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał 2 dostawy w zakresie dostaw urządzeń oświetlenia drogowego o łącznej wartości 50 000 zł brutto (potwierdzone referencjami). Ad. 3 Ocena potencjału ekonomicznego i technicznego wykonawcy dokonana będzie na podstawie oświadczenia (zał. Nr 2). Ad. 4 Na potwierdzenie spełnienia warunku nie wykluczenia wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oraz dokumenty określone w rozdziale VII pkt. 5 i 6.(załącznik nr 2) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Ocena spełnienia powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia (1 - 0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy wymienione w rozdziale VII SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania nie podlegają zmianom w toku danego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (zał. Nr 1 do SIWZ), podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli. 2. Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 8. Wykaz zrealizowanych dostaw w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - co najmniej 2 dostawy o łącznej wartości 50 000 zł brutto w zakresie dostaw urządzeń oświetlenia drogowego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. Nr 3 do SIWZ). 9. Zaświadczenie, że produkt posiada znak CE, certyfikat RoHS lub certyfikaty równoważne poświadczające, że przedmiot zamówienia jest zgodny z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu) spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. [ za zgodność z oryginałem należy potwierdzić każdą stronę dokumentu ] Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Gwarancja - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik pok. 218.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.09.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa 120 szt. kompletnych opraw oświetlenia drogowego o mocy 150 W wraz z n/w elementami do PGE Dystrybucja LUBZEL Sp. z o.o. Zakład Energetyczny Kraśnik, ul. Lubelska 91..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa 120 szt. kompletnych opraw oświetlenia drogowego o mocy 150 W wraz z n/w elementami do PGE Dystrybucja LUBZEL Sp. z o.o. Zakład Energetyczny Kraśnik, ul. Lubelska 91. Zaczep do oprawy SGS 203/150 - 120 szt. Lampa sodowa 150 VAT - 120 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Gwarancja - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa 14 szt. kompletnych opraw energooszczędnych LED - 7 szt. dwumodułowych o mocy 68 W łącznie z wbudowanym zasilaczem i 7 szt. czteromodułowych o mocy 127 W łącznie z wbudowanym zasilaczem do PGE Dystrybucja LUBZEL Sp. z o.o. Zakład Energetyczny Kraśnik, ul. Lubelska 91..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa 14 szt. kompletnych opraw energooszczędnych LED - 7 szt. dwumodułowych o mocy 68 W łącznie z wbudowanym zasilaczem i 7 szt. czteromodułowych o mocy 127 W łącznie z wbudowanym zasilaczem do PGE Dystrybucja LUBZEL Sp. z o.o. Zakład Energetyczny Kraśnik, ul. Lubelska 91. Oprawy energooszczędne LED powinny spełniać n/w warunki: Trwałość: do 50 000 godzin. Pobór mocy LED: oprawa dwumodułowa - 68 W łącznie z wbudowanym zasilaczem, oprawa czteromodułowa - 127 W łącznie z wbudowanym zasilaczem. Napięcie pracy: 85-264 V AC Strumień świetlny: oprawa dwumodułowa - 4 200 lm, oprawa czteromodułowa - 8 400 lm . Obudowa: aluminium / poliwęglan. Możliwość zastosowania zmniejszenia poboru energii w późnych godzinach nocnych - do 50% - przy użyciu zintegrowanego zegara astronomicznego. Produkt posiada znak CE oraz certyfikat RoHS lub certyfikaty równoważne poświadczające, że przedmiot zamówienia jest zgodny z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Gwarancja - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.