eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych, materiałów biurowych i papieru w dwóch ZAKRESACH I i/lub II dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego Katowicach przy ul. Francuskiej 78.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-15

Katowice: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych, materiałów biurowych i papieru w dwóch ZAKRESACH I i/lub II dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego Katowicach przy ul. Francuskiej 78.
Numer ogłoszenia: 138715 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81003 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Francuska 78, 40-507 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3593002, faks 032 3593001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych, materiałów biurowych i papieru w dwóch ZAKRESACH I i/lub II dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego Katowicach przy ul. Francuskiej 78..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: .Przedmiot Zamówienia w ZAKRESIE I i ZAKRESIE II ma być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej, spełniać normy CE. być jednorodny /tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczał ten sam produkt - określony w złożonej ofercie/, wolny od wad fizycznych, nieużywany. Ponadto, materiały eksploatacyjne / ZAKRES I/ muszą posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt i zapewnić wydrukowanie liczby stron wskazanych w siwz i w umowie. 2.Określone w niniejszej SIWZ parametry techniczne/funkcjonalne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. 3. Termin przydatności przedmiotu zamówienia do użycia nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby zamawiającego. 4. Materiały eksploatacyjne, materiały biurowe i papier zamawiane będą sukcesywnie za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. 5.Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały, eksploatacyjne, materiały biurowe i papier, licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego /bez zastrzeżeń/ danej partii przedmiotu zamówienia, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany dostarczonego wadliwego materiału na swój koszt w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, licząc od dnia zgłoszenia faksem lub w formie elektronicznej na materiał wolny od wad./ZAKRES II/. 6. Realizacja przedmiotu Zamówienia następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, z zastrzeżeniem , iż co najmniej 70% wartości zamówienia zostanie zrealizowane. Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 30% wartości zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 7. Dostawa: sukcesywne dostawy przedmiotu umowy w terminie określonym w ofercie, maksymalnie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia w dniach od poniedziałku do piątku Wykonawca na własny koszt, opakuje, i ubezpieczy przedmiot zamówienia oraz dostarczy go do magazynu centralnego w siedzibie WORD w Katowicach, przy ul. Francuskiej 78.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.81.50.00 - Notatniki 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 22.83.00.00 - Zeszyty ćwiczeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMAGINE Spółka z ograniczona odpowiedzialnością spólka komandytowa, Juliusza Lea 114, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39742,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33533,20

  • Oferta z najniższą ceną: 33533,20 / Oferta z najwyższą ceną: 278026,10

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: MATERIAŁY BIUROWE I PAPIER

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LUKA Sp. z o.o.,, ul. Siemianowicka 7 d, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37308,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47832,90

  • Oferta z najniższą ceną: 47832,90 / Oferta z najwyższą ceną: 62158,42

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.