eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych, materiałów biurowych i papieru w dwóch ZAKRESACH I i/lub II dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego Katowicach przy ul. Francuskiej 78

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-10

Katowice: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych, materiałów biurowych i papieru w dwóch ZAKRESACH I i/lub II dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego Katowicach przy ul. Francuskiej 78
Numer ogłoszenia: 81003 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Francuska 78, 40-507 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3593002, faks 032 3593001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych, materiałów biurowych i papieru w dwóch ZAKRESACH I i/lub II dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego Katowicach przy ul. Francuskiej 78.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot Zamówienia w ZAKRESIE I i ZAKRESIE II ma być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej, spełniać normy CE. być jednorodny /tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczał ten sam produkt - określony w złożonej ofercie/, wolny od wad fizycznych, nieużywany. Ponadto, materiały eksploatacyjne / ZAKRES I/ muszą posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt i zapewnić wydrukowanie liczby stron wskazanych w siwz i w umowie. 2.Określone w niniejszej SIWZ parametry techniczne/funkcjonalne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. 3. Termin przydatności przedmiotu zamówienia do użycia nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby zamawiającego. 4. Materiały eksploatacyjne, materiały biurowe i papier zamawiane będą sukcesywnie za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. 5.Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały, eksploatacyjne, materiały biurowe i papier, licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego /bez zastrzeżeń/ danej partii przedmiotu zamówienia, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany dostarczonego wadliwego materiału na swój koszt w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, licząc od dnia zgłoszenia faksem lub w formie elektronicznej na materiał wolny od wad./ZAKRES II/. 6. Realizacja przedmiotu Zamówienia następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, z zastrzeżeniem , iż co najmniej 70% wartości zamówienia zostanie zrealizowane. Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 30% wartości zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 7. Dostawa: sukcesywne dostawy przedmiotu umowy w terminie określonym w ofercie, maksymalnie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia w dniach od poniedziałku do piątku Wykonawca na własny koszt, opakuje, i ubezpieczy przedmiot zamówienia oraz dostarczy go do magazynu centralnego w siedzibie WORD w Katowicach, przy ul. Francuskiej 78..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25-3, 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 22.85.21.00-8, 22.81.63.00-6, 22.81.50.00-6, 22.85.10.00-0, 30.12.43.00-7, 30.14.12.00-1, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.19.70.00-6, 22.83.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin pojedynczej dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach 40-507 Katowice, ul. Francuska 78 Zamówienia Publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach 40-507 Katowice, ul. Francuska 78 SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne opisane w tabeli ZAKRES I w SIWZ. 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wydajności dostarczonych tonerów. 2) Sprawdzenie wydajności tonerów może być przeprowadzone przez Zamawiającego / o przeprowadzeniu testu zostanie powiadomiony Wykonawca, którego przedstawiciel będzie mógł uczestniczyć w teście/ lub zlecone niezależnej firmie zewnętrznej . W sytuacji, gdy toner nie wystarczy na wydrukowanie liczby stron wskazanych w umowie , koszt ekspertyzy ponosi Wykonawca. 3) W przypadku gdy toner nie wystarczy na wydrukowanie liczby stron wskazanych w umowie Wykonawca na wezwanie Zamawiającego i we wskazanym przez zamawiającego terminie, wymieni bezpłatnie całą dostarczoną partie tonerów na nowe zgodnie z umową. 4) Wydajność tonerów będzie badana zgodnie z normą ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz normą ISO/IEC 19752 przeznaczoną dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych , oraz normą ISO/IEC 24712 dla tuszy dla kolorowych drukarek atramentowych . 5) W przypadku gdy dostarczone towary będą wadliwe lub niskiej jakości , co spowoduje nadmierne zabrudzenie urządzenia lub niska jakość wydruku /sypanie tonera/ Wykonawca na wezwanie Zamawiającego wymieni bezpłatnie całą dostarczoną partię tonerów na nową pozbawianą wad we wskazanym w wezwaniu terminie. 6) W przypadku uszkodzenia drukarki, kserokopiarki , faksu z powodu użytkowania wadliwego wkładu, koszty naprawy tego urządzenia pokryje Wykonawca, z zastrzeżeniem , iż naprawę urządzeń Zamawiający powierzy firmie wykonującej serwis i naprawy na rzecz WORD Katowice. W przypadku gdy naprawa będzie niemożliwa Wykonawca wymieni drukarkę na nową, na własny koszt. 7) Wykonawca pokryje również koszty ekspertyzy w przypadku, gdy będzie z niej wynikać, ze awaria lub uszkodzenie urządzenia spowodowane zostało zastosowaniem wadliwego wkładu . 8) Za ewentualne naruszenie praw patentowych producentów tonerów odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca oraz zobowiązuje się do pokrycia ewentualnych roszczeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2, 30.12.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin pojedynczej dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MATERIAŁY BIUROWE I PAPIER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały biurowe i papier opisane w tabeli ZAKRES II w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25-3, 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 22.85.21.00-8, 22.81.63.00-6, 22.81.50.00-6, 22.85.10.00-0, 30.14.12.00-1, 30.19.70.00-6, 22.83.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin pojedynczej dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.