eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Rozbudowa i modernizacja pawilonu nr 7 w formule zaprojektuj i wybuduj.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-31

Gostynin: Rozbudowa i modernizacja pawilonu nr 7 w formule zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 137808 - 2016; data zamieszczenia: 31.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159637 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360035, faks 024 2358090.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja pawilonu nr 7 w formule zaprojektuj i wybuduj..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Rozbudowa i modernizacja pawilonu nr 7 w formule zaprojektuj i wybuduj. Zadanie ma na celu dostosowanie pawilonu nr 7 WSZPZOZ im. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie do aktualnie obowiązujących norm i przepisów pozwalających na świadczenie usług w pełnym zakresie lecznictwa psychiatrycznego. 2. Zakres Robót obejmuje wykonanie wszelkich Projektów i wykonanie wszelkich robót budowlano- montażowych związanych z modernizacją istniejącego budynku oraz rozbudową, dostosowaniem go do aktualnych wymagań dla budynków przeznaczonych dla potrzeb służby zdrowia, w zakresie niezbędnym do odbioru budynku i całej Inwestycji przez Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Wykonawcy, tj. wykonawcy projektów i robót budowlanych, w trybie zaprojektuj i wybuduj a także przeszkolenie użytkowników, w ramach zadania Rozbudowa i modernizacja pawilonu nr 7 w formule zaprojektuj i wybuduj. 4. Do podstawowych zadań Wykonawcy należy: a) wykonanie Dokumentacji Projektowej Robót niezbędnych dla realizacji Inwestycji, w szczególności w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z przeniesieniem praw autorskich do Dokumentacji Projektowej Robót, o którym stanowi § 4 ust.10 projektu Umowy, b) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, ekspertyz, prac geodezyjnych, c) realizacja robót budowlanych oraz zapewnienie materiałów i urządzeń niezbędnych dla realizacji Inwestycji, d) zakup i dostawa urządzeń, sprzętu, e) pełnienie funkcji Wykonawcy Inwestycji (w trybie zaprojektuj i wybuduj); f) zrealizowanie Inwestycji i uzyskanie pozwoleń na użytkowanie (brak sprzeciwu wobec przystąpienia do użytkowania), g) monitorowanie zamierzonego Efektu, h) serwis w okresie gwarancji, konserwacja, i) przeszkolenie użytkowników zrealizowanej inwestycji, j) udzielenie gwarancji na wykonaną Inwestycję na warunkach określonych w projekcie umowy. 5. Zakres rzeczowy: Zakres rzeczowy zadania realizowany w roku 2016: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami; 2. Wykonanie modernizacji i rozbudowy - Etap I zadania: 2.1. robót budowlanych; 2.2. robót sanitarnych; 2.3. robót elektrycznych; 3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Zakres rzeczowy zadania realizowany w roku 2017: 4. Wykonanie modernizacji i rozbudowy - Etap II zadania: 4.1. robót budowlanych; 4.2. robót sanitarnych; 4.3. robót elektrycznych. 5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 6. W zakres rzeczowy wchodzi także uzyskanie pozwoleń na użytkowanie dla każdego Etapu odrębnie, przeszkolenie użytkowników zrealizowanej inwestycji, serwis w okresie gwarancji, udzielenie gwarancji i naprawy gwarancyjne. 7. Z uwagi na czynny obiekt oraz jego specyfikę realizację podzielono na dwa etapy. W pierwszym etapie planowane jest: a) opracowanie przez Wykonawcę Projektu Budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu dla zadania pn. Rozbudowa i modernizacja pawilonu nr 7 z wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę. Opracowana dokumentacja musi uwzględniać podział zadania na II Etapy. b) wykonanie robót budowlanych przewidzianych dla Etapu I, obejmujących roboty budowlane: w części A pawilonu Nr 7, skrzydło wschodnie (odcinek A Oddziału psychiatrycznego V i odcinek A Oddziału psychiatrycznego VI oraz rozbudowa), piwnicę oraz klatkę schodową w części A),uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla I etapu zadania. Projekt Wykonawczy wraz z STWiOR musi zostać przekazany Zamawiającemu przez Inżyniera Kontraktu co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac budowlanych. W drugim etapie planowane jest wykonanie robót budowlanych przewidzianych dla Etapu II, obejmujących część B pawilonu nr 7 (skrzydło zachodnie- odcinek B Oddziału psychiatrycznego V i odcinek B Oddziału psychiatrycznego VI), część C- skrzydło północne w którym mieści się część administracyjna Oddziałów V i VI, pozostałe klatki schodowe Pawilonu Nr 7, rozbudowę oraz roboty zewnętrzne, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie II etapu zadania. 8. W każdym z etapów Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwoleń na użytkowanie, przeszkolenia użytkowników zrealizowanej inwestycji, serwisu gwarancyjnego, napraw gwarancyjnych. 9. Przedmiot Umowy określa szczegółowo Program Funkcjonalno-Użytkowy, SIWZ wraz z załącznikami, umowa z załącznikami. Dokumenty dotyczące Zamówienia, tj. PFU, SIWZ oraz Oferta Wykonawcy, a także inne załączniki do Umowy stanowią jej integralną część i winny być uważane, odczytywane i interpretowane łącznie. W przypadku wystąpienia niezgodności interpretacyjnych zapisów ww. dokumentów ostateczna interpretacja należy do Zamawiającego. 10. Do obowiązków Wykonawcy należy także: a) zagospodarowanie terenu budowy; b) ogrodzenie terenu budowy i zabezpieczenie Inwestycji przed osobami nieupoważnionymi; c) organizacja zaplecza budowy z wydzieleniem zaplecza socjalnego dla pracowników oraz miejsca gromadzenia materiałów budowlanych i sprzętu; d) wyznaczenie kierownika budowy i lub kierownika robót (w zależności od wymagań nałożonych przepisami prawa), do którego obowiązków należy w szczególności przygotowanie planu BIOZ, przekazanie planu BIOZ do Inżyniera Kontraktu oraz nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi; e) pełna obsługa geodezyjna i geotechniczna budowy; f) zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie Robót, w szczególności pod względem przeciwpożarowym; g) ponoszenie odpowiedzialności cywilnej za wszystkie prowadzone Roboty, związane z realizacją przedmiotu Umowy; h) zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych Robót, dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji Umowy; i) utrzymanie porządku na terenie prowadzonych Robót; j) utrzymanie terenu prowadzenia Robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie wszelkich zbędnych materiałów, odpadów, śmieci itp.; k) bezwzględne utrzymywanie czystości na drogach dojazdowych do terenu budowy oraz porządku w obrębie prowadzonych Robót przez cały czas realizacji inwestycji, w tym (na własny koszt i we własnym zakresie) - niezwłoczne naprawianie wszelkich szkód, jakich Wykonawca dokona na drogach i chodnikach prowadzących i znajdujących się na terenie budowy, a które nastąpiły w związku z wykonaniem Umowy, a ponadto ponoszenie odpowiedzialności w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie budowy przed odpowiednimi służbami oraz (w szczególności) przed Policją, Strażą Miejską i innymi służbami publicznymi, z zastrzeżeniem, że w przypadku braku spełnienia tych obowiązków przez Wykonawcę, Zamawiający będzie uprawniony do zlecenia ich realizacji przez podmiot trzeci, na koszt i ryzyko Wykonawcy; l) zorganizowanie realizacji przedmiotu umowy w taki sposób, aby zapewnić bezpieczne i ciągłe działanie Szpitala. Wykonywane Roboty nie mogą utrudniać normalnej pracy Szpitala w trakcie wykonywania robót; m) przeszkolenie pracowników wykonujących przedmiot umowy w zakresie występujących zagrożeń dla bezpieczeństwa i zdrowia w miejscu i podczas wykonywania prac, jak również zapoznanie z uregulowaniami wewnętrznymi Zamawiającego, dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego; n) zapewnienie swoim pracownikom odpowiedniej odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej oraz bezwzględnego dopilnowania ich stosowania; o) zastosowanie do wykonania przedmiotu umowy maszyn, urządzeń, narzędzi, materiałów, które spełniają wymagania obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie; p) przedstawianie Inżynierowi Kontraktu z niezbędnym wyprzedzeniem do pisemnej akceptacji dokumentacji materiałów tj. aprobaty, certyfikaty, świadectwa, deklaracje; q) udział w naradach technicznych; r) przekazanie Zamawiającemu terenu budowy w stanie niepogorszonym z uzyskaniem efektu; s) sporządzanie raportów zgodnie z § 10 niniejszej Umowy. t) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco i przechowywać następujące dokumenty dla Robót: a) Dziennik Budowy, b) projekt budowlany, z niezbędnymi opiniami i ekspertyzami, ekspertyzami ppoż, sanepid itp. c) pozwolenie na budowę, d) rysunki, opisy i specyfikacje techniczne stanowiące podstawę wykonywania robót budowlanych, e) protokoły odbiorów Robót, f) Protokół Zaawansowania Wykonania zadania, g) dokumentację powykonawczą wraz z aprobatami, świadectwami, deklaracjami, certyfikatami materiałowymi. 11. W ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi do akceptacji Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego harmonogram rzeczowo - finansowy (dalej Harmonogram). Harmonogram będzie określał dla każdego etapu: zaawansowanie rzeczowe i finansowe realizacji inwestycji w czasie w tym terminy wykonania dokumentacji projektowej, termin przejęcia terenu budowy i kolejność prowadzenia robót, terminy odbiorów. Strony dopuszczają w uzasadnionych przypadkach zmianę harmonogramu, za zgodą i akceptacją Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu Przedmiotu Umowy. 13. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 3-letniego okresu gwarancji z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji jest kryterium podlegającym ocenie, o czym stanowi pkt. 18 - ocena kryteriów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - PFU załącznik nr 8 oraz wzór umowy załącznik nr 7..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURODOM Jarosław Dąbkowski, Tłuchówek 44, 87-605 Tłuchowo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5682417,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6051600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6051600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6533760,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.