eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Rozbudowa i modernizacja pawilonu nr 7 w formule zaprojektuj i wybuduj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Gostynin: Rozbudowa i modernizacja pawilonu nr 7 w formule zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 159637 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie , ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360035, faks 024 2358090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja pawilonu nr 7 w formule zaprojektuj i wybuduj.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn Rozbudowa i modernizacja pawilonu nr 7 w formule zaprojektuj i wybuduj. Zadanie ma na celu dostosowanie pawilonu nr 7 Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie do aktualnie obowiązujących norm i przepisów pozwalających na świadczenie usług w pełnym zakresie lecznictwa psychiatrycznego. Zakres Robót obejmuje wykonanie wszelkich Projektów i wykonanie wszelkich robót budowlano montażowych związanych z modernizacją istniejącego budynku oraz rozbudową, dostosowaniem go do aktualnych wymagań dla budynków przeznaczonych dla potrzeb służby zdrowia, w zakresie niezbędnym do odbioru budynku i całej Inwestycji przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Wykonawcy, tj wykonawcy projektów i robót budowlanych, w trybie zaprojektuj i wybuduj a także przeszkolenie użytkowników, w ramach zadania Rozbudowa i modernizacja pawilonu nr 7 w formule zaprojektuj i wybuduj. Do podstawowych zadań Wykonawcy należy wykonanie Dokumentacji Projektowej Robót niezbędnych dla realizacji Inwestycji, w szczególności w oparciu o Program Funkcjonalno Użytkowy wraz z przeniesieniem praw autorskich do Dokumentacji Projektowej Robót, o którym stanowi paragraf 4 ust.10 projektu Umowy, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, ekspertyz, prac geodezyjnych, realizacja robót budowlanych oraz zapewnienie materiałów i urządzeń niezbędnych dla realizacji Inwestycji, zakup i dostawa urządzeń, sprzętu, pełnienie funkcji Wykonawcy Inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj zrealizowanie Inwestycji i uzyskanie pozwoleń na użytkowanie brak sprzeciwu wobec przystąpienia do użytkowania,monitorowanie zamierzonego Efektu,serwis w okresie gwarancji, konserwacja,przeszkolenie użytkowników zrealizowanej inwestycji,udzielenie gwarancji na wykonaną Inwestycję na warunkach określonych w projekcie mowy.Zakres rzeczowy Zakres rzeczowy zadania realizowany w roku 2016 Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami Wykonanie modernizacji i rozbudowy Etap 1 zadania robót budowlanych, robót sanitarnych, robót elektrycznych, wykonanie dokumentacji powykonawczej. Zakres rzeczowy zadania realizowany w roku 2017 Wykonanie modernizacji i rozbudowy Etap 2 zadania robót budowlanych, robót sanitarnych robót elektrycznych. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. W zakres rzeczowy wchodzi także uzyskanie pozwoleń na użytkowanie dla każdego Etapu odrębnie, przeszkolenie użytkowników zrealizowanej inwestycji, serwis w okresie gwarancji, udzielenie gwarancji i naprawy gwarancyjne. Z uwagi na czynny obiekt oraz jego specyfikę realizację podzielono na dwa etapy. W pierwszym etapie planowane jest opracowanie przez Wykonawcę Projektu Budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu dla zadania pn Rozbudowa i modernizacja pawilonu nr 7 z wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę. Opracowana dokumentacja musi uwzględniać podział zadania na 2 Etapy. wykonanie robót budowlanych przewidzianych dla Etapu 1, obejmujących roboty budowlane w części A pawilonu Nr 7, skrzydło wschodnie odcinek A Oddziału psychiatrycznego 5 i odcinek A Oddziału psychiatrycznego 6 oraz rozbudowa, piwnicę oraz klatkę schodową w części A,uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla 1 etapu zadania. Projekt Wykonawczy wraz z STWiOR musi zostać przekazany Zamawiającemu przez Inżyniera Kontraktu co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac budowlanych. W drugim etapie planowane jest wykonanie robót budowlanych przewidzianych dla Etapu 2, obejmujących część B pawilonu nr 7 skrzydło zachodnie odcinek B Oddziału psychiatrycznego 5 i odcinek B Oddziału psychiatrycznego 6, część C skrzydło północne w którym mieści się część administracyjna Oddziałów 5 i 6, pozostałe klatki schodowe Pawilonu Nr 7, rozbudowę oraz roboty zewnętrzne, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 2 etapu zadania. W każdym z etapów Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwoleń na użytkowanie, przeszkolenia użytkowników zrealizowanej inwestycji, serwisu gwarancyjnego, napraw gwarancyjnych. Przedmiot Umowy określa szczegółowo Program Funkcjonalno Użytkowy, specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, umowa z załącznikami. Dokumenty dotyczące Zamówienia, tj PFU, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Oferta Wykonawcy, a także inne załączniki do Umowy stanowią jej integralną część i winny być uważane, odczytywane i interpretowane łącznie. W przypadku wystąpienia niezgodności interpretacyjnych zapisów ww. dokumentów ostateczna interpretacja należy do Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy także zagospodarowanie terenu budowy ogrodzenie terenu budowy i zabezpieczenie Inwestycji przed osobami nieupoważnionymi organizacja zaplecza budowy z wydzieleniem zaplecza socjalnego dla pracowników oraz miejsca gromadzenia materiałów budowlanych i sprzętu wyznaczenie kierownika budowy i lub kierownika robót w zależności od wymagań nałożonych przepisami prawa, do którego obowiązków należy w szczególności przygotowanie planu BIOZ, przekazanie planu BIOZ do Inżyniera Kontraktu oraz nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi pełna obsługa geodezyjna i geotechniczna budowy zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie Robót, w szczególności pod względem przeciwpożarowym ponoszenie odpowiedzialności cywilnej za wszystkie prowadzone Roboty, związane z realizacją przedmiotu Umowy zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych Robót, dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji Umowy utrzymanie porządku na terenie prowadzonych Robót utrzymanie terenu prowadzenia Robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie wszelkich zbędnych materiałów, odpadów, śmieci bezwzględne utrzymywanie czystości na drogach dojazdowych do terenu budowy oraz porządku w obrębie prowadzonych Robót przez cały czas realizacji inwestycji, w tym na własny koszt i we własnym zakresie niezwłoczne naprawianie wszelkich szkód, jakich Wykonawca dokona na drogach i chodnikach prowadzących i znajdujących się na terenie budowy, a które nastąpiły w związku z wykonaniem Umowy, a ponadto ponoszenie odpowiedzialności w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie budowy przed odpowiednimi służbami oraz w szczególności przed Policją, Strażą Miejską i innymi służbami publicznymi, z zastrzeżeniem, że w przypadku braku spełnienia tych obowiązków przez Wykonawcę, Zamawiający będzie uprawniony do zlecenia ich realizacji przez podmiot trzeci, na koszt i ryzyko Wykonawcy zorganizowanie realizacji przedmiotu umowy w taki sposób, aby zapewnić bezpieczne i ciągłe działanie Szpitala. Wykonywane Roboty nie mogą utrudniać normalnej pracy Szpitala w trakcie wykonywania robót przeszkolenie pracowników wykonujących przedmiot umowy w zakresie występujących zagrożeń dla bezpieczeństwa i zdrowia w miejscu i podczas wykonywania prac, jak również zapoznanie z uregulowaniami wewnętrznymi Zamawiającego, dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego zapewnienie swoim pracownikom odpowiedniej odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej oraz bezwzględnego dopilnowania ich stosowania zastosowanie do wykonania przedmiotu umowy maszyn, urządzeń, narzędzi, materiałów, które spełniają wymagania obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie przedstawianie Inżynierowi Kontraktu z niezbędnym wyprzedzeniem do pisemnej akceptacji dokumentacji materiałów tj aprobaty, certyfikaty, świadectwa, deklaracje udział w naradach technicznych przekazanie Zamawiającemu terenu budowy w stanie niepogorszonym z uzyskaniem efektu sporządzanie raportów zgodnie z paragrafu 10 niniejszej Umowy. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco i przechowywać następujące dokumenty dla Robót Dziennik Budowy, projekt budowlany, z niezbędnymi opiniami i ekspertyzami, ekspertyzami ppoż, sanepid itp pozwolenie na budowę,rysunki, opisy i specyfikacje techniczne stanowiące podstawę wykonywania robót budowlanych,protokoły odbiorów Robót, Protokół Zaawansowania Wykonania zadania,dokumentację powykonawczą wraz z aprobatami, świadectwami, deklaracjami, certyfikatami materiałowymi. W ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi do akceptacji Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego harmonogram rzeczowo finansowy dalej Harmonogram. Harmonogram będzie określał dla każdego etapu zaawansowanie rzeczowe i finansowe realizacji inwestycji w czasie w tym terminy wykonania dokumentacji projektowej, termin przejęcia terenu budowy i kolejność prowadzenia robót, terminy odbiorów. Strony dopuszczają w uzasadnionych przypadkach zmianę harmonogramu, za zgodą i akceptacją Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu Przedmiotu Umowy. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 3 letniego okresu gwarancji z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji jest kryterium podlegającym ocenie, o czym stanowi pkt 18 ocena kryteriów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Program Funkcjonalno Użytkowy załącznik nr 8 oraz wzór umowy załącznik nr 7..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w trybie przewidzianym w art. 67 ust.1 pkt.6) ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 113.648,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 i ust.2a ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone na podstawie art.22 ust. 1 ustawy Pzp, których opis sposobu spełniania został określony w pkt. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony, poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający w stanie jest wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w punkcie 7 niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia: co najmniej dwa zadania polegające na modernizacji, przebudowie lub budowie w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmującej roboty konstrukcyjno-budowlane i instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych związanych z modernizacją przebudową lub budową budynku użyteczności publicznej o następujących cechach: wartość robót budowlanych min. 5 000 000,00 PLN brutto każda, (dotyczy to również wykonanej dokumentacji projektowej) powierzchnia użytkowa budynku minimum 1 000 m2 (dotyczy to również wykonanej dokumentacji projektowej). Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w punkcie 7 niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potencjał techniczny: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potencjał kadrowy: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: 1. Architekt - Specjalista ds. Projektowania Architektonicznego: wymagane uprawnienia architektoniczne do projektowania bez ograniczeń, wymagane co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku w powyżej określonym zakresie oraz zaprojektowanie budowy modernizacji lub przebudowy co najmniej dwóch obiektów użyteczności publicznej o powierzchni min. 1 000 m2. 2. Projektant - Specjalista ds. Projektowania robót konstrukcyjno-budowlanej: wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania bez ograniczeń, wymagane co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku w powyżej określonym zakresie oraz zaprojektowanie budowy modernizacji lub przebudowy co najmniej dwóch obiektów użyteczności publicznej o powierzchni min. 1 000 m2. 3. Projektant - Specjalista ds. Projektowania robót sanitarnych: wymagane uprawnienia budowlane do projektowania, specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wymagane co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku w powyżej określonym zakresie, oraz zaprojektowanie co najmniej 2 projektów w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni min. 1 000 m2. 4. Projektant - Specjalista ds. Projektowania w zakresie instalacji elektrycznych: wymagane uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wymagane co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku w powyżej określonym zakresie, oraz zaprojektowanie co najmniej 2 projektów w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni min. 1 000 m2. 5. Kierownik budowy: posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 5 letnie doświadczenie zawodowe, posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej 2 robót dot. budynków użyteczności publicznej o powierzchni min. 1 000 m2 i wartości robót min. 5 000.000,00 zł brutto, z czego przynajmniej jeden z wymienionych budynków został zrealizowany w formule zaprojektuj i wybuduj. 6. Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych: posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe posiadający doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi - sanitarnymi przy realizacji co najmniej 2 robót dot. budynków użyteczności publicznej o powierzchni min. 1 000 m2 i wartości robót min. 5 000.000,00 zł brutto, z czego przynajmniej jeden z wymienionych budynków został zrealizowany w formule zaprojektuj i wybuduj. 7. Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: Posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe Posiadający doświadczenie w kierowaniu robotami obejmującymi wykonanie co najmniej 2 robót dot. budynków użyteczności publicznej o powierzchni min. 1 000 m2 i wartości robót min. 5 000.000,00 zł brutto, z czego przynajmniej jeden z wymienionych budynków został zrealizowany w formule zaprojektuj i wybuduj. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane (wydana decyzja uznająca kwalifikacje) lub w art. 20a ust. 1 ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (dokonany wpis tymczasowy) nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w punkcie 7 niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże iż: 1) jego średni roczny przychód netto ze sprzedaży za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres jest równy co najmniej 5 000 000,00 zł. 2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 3 000 000,00 zł. 3) Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności na kwotę co najmniej 5 000 000,00 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych oświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5. Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ. 6. Spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ wymagania. 7. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w punkcie 7 niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; 2) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ust.1. 7.5. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt.7.3. pkt.1, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt.7.4. 7.6. W razie konieczności, gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt.7.3. ust.1) oraz w pkt. 7.4., budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były lub miały być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 7.7. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt.7.3. pkt.1 oraz pkt.7.4, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. 7.8. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: 1) w przypadku warunków, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.4 ustawy - dokumentów o których mowa w pkt.7.3. ppkt.3) - 5), a także innych dokumentów, dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej, określonych w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Rachunek zysków i strat, bilans lub inny dokument stwierdzający jego średni roczny przychód netto ze sprzedaży za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres jest równy co najmniej 5 000 000,00 zł.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 oraz art.24 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. Jeżeli Wykonawca przynależy do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp do oświadczenia musi dołączyć listę tych podmiotów. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Rachunek zysków i strat, bilans lub inny dokument stwierdzający jego średni roczny przychód netto ze sprzedaży za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres jest równy co najmniej 5 000 000,00 zł. Rachunek zysków i strat, bilans lub inny dokument stwierdzający jego średni roczny przychód netto ze sprzedaży za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres jest równy co najmniej 5 000 000,00 zł. Zaakceptowany Program Funkcjonalno-Użytkowy - parafowana każda strona. Zaakceptowany projekt umowy wraz z załącznikami (załącznik nr 7 do SIWZ). Parafowany wzór protokołu odbioru wykonanych robót częściowego końcowego (załącznik nr 7 do Umowy). Parafowany wzór protokołu odbioru końcowego robót (załącznik nr 8 do Umowy). 5) Parafowany wzór protokołu dostawy, montażu, pierwszego uruchomienia, szkolenia personelu i odbioru końcowego (załącznik nr 6 do Umowy). 6) Parafowany wzór karty gwarancyjnej (załącznik nr 5 do Umowy). 7) Parafowane Ogólne warunki wykonawstwa robót (załącznik nr 4 do Umowy). 8) Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. Strony zobowiązują się nie dokonywać istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 21.3. SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień Umowy: W zakresie terminów realizacji Inwestycji w przypadku: zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie Inwestycji w terminie, o którym mowa w pkt. 4 SIWZ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, udokumentowanych w sposób niebudzący zastrzeżeń, w tym w Dzienniku Budowy pod rygorem utraty prawa powoływania się na nie przez Wykonawcę, gdy zajdzie konieczność wykonania zamówień dodatkowych lub zamówień uzupełniających zmiany umowy Zamawiającego z jednostką dofinansowującą w zakresie terminów realizacji zadania stanowiącego przedmiot Umowy zmiany Harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania robót, o ile będzie to uzasadnione nieprzewidzianymi okolicznościami, zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacja finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi i technicznymi, przestojami lub opóźnieniami lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy, wystąpienia w trakcie realizacji Umowy siły wyższej w szczególności w postaci: powodzi, huraganu lub podobnych zjawisk atmosferycznych, pożarów, nagłych i nieprzewidzianych strajków o masowej skali, rozruchów itp., a także innych zjawisk obiektywnie nie dających się przewidzieć w dniu zawarcia Umowy, uniemożliwiających dotrzymanie terminów, o których mowa w pkt. 4 SIWZ. W przypadku, gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, W przydatku, gdy nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, W p-0rzypadku, gdy nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, W przypadku, gdy nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub nastąpi zmiana wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, W zakresie aktualizacji i zmian rozwiązań technologicznych wynikających z postępu technicznego lub zmiany przepisów techniczno - budowlanych, W zakresie zmiany części Przedmiotu Umowy, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, W zakresie zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy przedmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, W zakresie wprowadzenia robót zamiennych, które nie skutkują zamianą wysokości wynagrodzenia lub/i zmianą terminu wykonania Przedmiotu Umowy. Zmiany wyszczególnione w ust. 21.3. pkt.1 lit. A), c), d), e) f) nie skutkują zmianą wynagrodzenia. Zmianie może ulec system i termin płatności (nie dotyczy wysokości Wynagrodzenia) jeśli taka konieczność wynikać będzie z innych zmian wprowadzonych do Umowy (np. zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy) lub od uwarunkowań dotyczących dofinansowania. Zmianie może ulec forma Zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. Wykonawca może dokonać zmiany osób wykonujących Przedmiot Umowy wskazanych w Ofercie, pod warunkiem spełniania przez nie wymogów dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, wskazanych w SIWZ oraz pisemnej akceptacji Zamawiającego danej osoby. Warunkiem dokonania zmian postanowień Umowy jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą wraz z opisem uzasadnieniem proponowanej zmiany. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-zalesie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin Sekcja Zamówień Publicznych pok. nr. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2016 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin Sekcja Zamówień Publicznych pok. nr. 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.