eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulików › DOWOZY I ODWOZY UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA NA TERENIE GMINY SULIKÓW W LATACH SZKOLNYCH 2016/2017 i 2017/2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-14

Sulików: DOWOZY I ODWOZY UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA NA TERENIE GMINY SULIKÓW W LATACH SZKOLNYCH 2016/2017 i 2017/2018
Numer ogłoszenia: 137257 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulików , ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, woj. dolnośląskie, tel. 75 7787613, faks 75 7756922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulikow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOZY I ODWOZY UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA NA TERENIE GMINY SULIKÓW W LATACH SZKOLNYCH 2016/2017 i 2017/2018.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:1.Dowozy i odwozy dzieci, uczniów szkół podstawowych i gimnazjum do placówek oświatowych na terenie Gminy Sulików w formie biletów miesięcznych. Liczbę uczniów uprawnionych do dowozów zawiera załącznik Nr 7 do SIWZ. 2.Szczegółowe informacje o trasach dowozów zawiera załącznik Nr 7 do SIWZ. Godziny dowozów i odwozów mogą - po uzgodnieniu - ulegać zmianie - na podstawie pisemnego zawiadomienia bez konieczności wprowadzania aneksu do umowy. 3.Zapewnienie transportu w wymiarze 2500 km w trakcie trwania niniejszej umowy zgodnie z bieżącymi zamówieniami przeznaczonymi m.in. na organizację przewozu na wycieczki, konkursy szkolne, występy artystyczne, zawody sportowe itp. 4.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.). Dowozy i odwozy muszą być realizowane pojazdami oznaczonymi zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.) i ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 6.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących dla każdego uczestnika kursu do wymagań danej trasy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia czy sprzęt odpowiada kryteriom, o których mowa. 8.Dowozy winny być realizowane z zapewnieniem przez Wykonawcę opieki i bezpieczeństwa nad przewożonymi dziećmi i uczniami, Wykonawca zadba również o bezpieczne wsiadanie i wysiadanie z autobusu. 9.Wykonawca obowiązkowo zapewni opiekę kompetentnej osoby dorosłej przy przewozie dzieci i uczniów w każdym ze środków transportu. 10.W przypadku dzieci dowożonych do przedszkola, opiekun zatrudniony przez Wykonawcę zobowiązany jest do doprowadzenia dzieci do wewnątrz budynku przedszkola oraz odbioru z budynku przedszkola. W tym zakresie Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo dzieci. 11.W przypadku uczniów dowożonych do szkół, opiekun zatrudniony przez Wykonawcę zobowiązany jest do doprowadzenia uczniów na teren szkoły oraz odbioru z terenu szkoły. W tym zakresie Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczniów. 12.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci i uczniów. 13.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. W przypadku nienależytego wykonania obowiązków Wykonawcy, tj. opóźnienia, braku ogrzewania autobusu, narażenia bezpieczeństwa uczniów, itp. - potwierdzone przez placówkę (przedszkole lub szkołę), Zamawiający ma prawo odstąpić od kontynuacji umowy. 4.2.Podstawy prawne. Usługa dowozów i odwozów dzieci, uczniów szkół podstawowych i gimnazjum do placówek oświatowych na terenie Gminy Sulików musi być realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: 1.Ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi. 2.Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi. ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SIWZ - HARMONOGRAM DOWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ W GMINIE SULIKÓW Ilość dzieci na trasie odwozów nie będzie pokrywała się z ilością dzieci na trasie przywozów. Dokładna ilość dzieci na poszczególnych trasach będzie znana na początku roku szkolnego, po ustaleniu planu lekcji przez dyrektorów szkół. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godzin przywozu oraz godzin odwozu uczniów z przedszkola i ze szkół. TRASA NR 1: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BIERNEJ ORAZ DOWÓZ UCZNIÓW DO ZSPiG W SULIKOWIE Godziny odjazdów Miejscowość 7:15 Radzimów Dolny I 7:17 Radzimów Dolny II 7:20 Radzimów k/krzyża 7:24 Radzimów Górny 7:26 Radzimów Górny (Mleczarnia) 7:30 Bierna (szkoła) Przewidywana ilość dzieci do przewiezienia na trasie Radzimów Dolny - Bierna (szkoła) wynosi 63 osoby. Godziny odjazdów Miejscowość 7:33 Miedziana skrzyżowanie 7:35 Miedziana (świetlica) 7:38 Bierna (sklep) 7:40 Bierna (szkoła) 7:44 Radzimów Górny (Mleczarnia) 7:45 Radzimów Górny 7:47 Radzimów Dolny II 7:49 Radzimów Dolny I 7:54 Sulików (przedszkole) 7:55 Sulików (ZSPiG) Przewidywana ilość dzieci do przewiezienia na trasie Miedziana skrzyżowanie - Bierna (szkoła) wynosi 29 osób, na trasie Bierna (szkoła) - Sulików (ZSPiG) wynosi 45 osób TRASA NR 2: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BIERNEJ ORAZ DOWÓZ UCZNIÓW DO ZSPiG W SULIKOWIE Godziny odjazdów Miejscowość 7:23 Wielichów 7:25 Wielichów I 7:30 Łowin 7:35 Miedziana Wieś 7:38 Bierna 7:41 Bierna (szkoła) Przewidywana ilość dzieci do przewiezienia na trasie Wielichów - Bierna (szkoła) wynosi 31 osób w tym: 30 osób wysiada w Biernej (szkoła), pozostała 1 osoba jedzie do Sulikowa (ZSPiG). Godziny odjazdów Miejscowość 7:41 Bierna (szkoła) 7:51 Mała Wieś Górna 7:58 Sulików (przedszkole) 8:00 Sulików (ZSPiG) Na trasie Bierna (szkoła) - Sulików (ZSPiG) przewidywana ilość dzieci do przewiezienia wynosi 14 osób w tym 13 osób z Małej Wsi Górnej. TRASA NR 3: DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W SULIKOWIE Godziny odjazdów Miejscowość 7:15 Mikułowa (PKS) 7:17 Mikułowa (na górze) 7:20 Mikułowa (Rozdzielnia) 7:22 Mikułowa (PKP) 7:34 Studniska Górne - Kolonia 7:37 Studniska Górne (świetlica) 7:38 Studniska Dolne n/ż 7:39 Studniska Dolne n/ż (sklep) 7:40 Studniska Dolne (szkoła) 7:45 Sulików (przedszkole) 7:47 Sulików (ZSPiG) Przewidywana liczba dzieci do przewiezienia na trasie Mikułowa - Sulików (ZSPiG) przewidywana liczba dzieci do przewiezienia wynosi 94 osoby. TRASA NR 4: DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W SULIKOWIE Godziny odjazdów Miejscowość 7:25 Stary Zawidów 7:30 Stary Zawidów n/ż 7:37 Skrzydlice 7:40 Wrociszów Górny 7:50 Sulików (przedszkole) 7:55 Sulików (ZSPiG) Przewidywana ilość dzieci do przewiezienia na trasie Stary Zawidów - Sulików (ZSPiG) wynosi 38 osób. TRASA NR 5: DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W SULIKOWIE Godziny odjazdów Miejscowość 7:25 Ksawerów 7:27 Ksawerów Las 7:32 Wilka Skrzyżowanie 7:35 Wilka 7:38 Wilka-Bory 7:46 Wrociszów Dolny 7:56 Sulików (przedszkole) 7:58 Sulików (ZSPiG) Przewidywana ilość dzieci do przewiezienia na trasie Ksawerów - Sulików (ZSPiG) wynosi 26 osób. Odwozy dzieci uczniów z przedszkola i poszczególnych szkół odbywać się będą w godzinach: -Przedszkole Publiczne w Sulikowie: 12:35, -Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sulikowie : 12:40, 14:20 (lub 15:10) -Szkoła Podstawowa w Biernej: 13:10, 14:40 (lub 15:30) UWAGA ! Po dzieci zamieszkałe w miejscowościach: Wielichów, Łowin, Mała Wieś Górna, Skrzydlice, Wrociszów Górny, Ksawerów, Wilka, Wrociszów Dolny autobus musi wjechać do wsi. Nie będą zabierane z drogi głównej..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w razie zaistnienia takiej potrzeby w określonym czasie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, które mogą stanowić nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, jak w przedmiocie zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium - każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 (słownie złotych: pięć tysięcy zł 00/100) 2. Forma wadium : a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. f) treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:- nazwa i adres zamawiającego;- określenie przedmiotu zamówienia;- nazwę i adres Wykonawcy; g) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. a) Wadium wnoszone w przez Wykonawcę w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Sulikowie 47 8392 0004 0000 0101 2000 0090 z podaniem tytułu: Dowozy i odwozy uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Sulików; Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. b) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w oryginalnym egzemplarzu oferty (W OSOBNEJ KOPERCIE). 6. Termin wniesienia wadium - wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (tj. 27 lipca 2016 r. do godz. 11:50). W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę 7. Zwrot wadium - Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp. 8. Utrata wadium - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualną na dzień składania ofert licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonywali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. Wykonawca wykonał należycie lub wykonuje usługę przez okres min. 10 miesięcy w zakresie zbiorowego przewozu osób o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać następujące warunki - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż suma gwarancyjna - 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) na jeden i wszystkie wypadki w okresie ubezpieczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas reakcji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość wprowadzenia zmian umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 2) Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było powiedzieć z pewnością, w szczególności zagrażających bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 3) Odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, 4) Wprowadzenie zmian w stosunku do SIWZ w zakresie wykonywania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu umowy, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji zamówienia, 5) Zmiany organizacyjne stron, np. zmiana reprezentacji, adresu siedziby itp., 6) Zmiany podwykonawców i/lub części wykonywanego przez niego zakresu usług, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sulikow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sulików ul. Dworcowa 5 59-975 Sulików.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2016 godzina 11:50, miejsce: Gmina Sulików ul. Dworcowa 5 59-975 Sulików (Biuro Obsługi Klienta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.