eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Elblągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-13

Elbląg: Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Elblągu
Numer ogłoszenia: 13597 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316009 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Elblągu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Elblągu Zamawiający informuje, że dla potrzeb niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia przez radcę prawnego należy rozumieć również adwokata. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Elblągu z wyłączeniem Departamentu Edukacji Przedmiot główny: CPV: 79100000-5 Nazewnictwo wg CPV: Usługi prawnicze Przedmioty dodatkowe: CPV: 79111000-5 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie doradztwa prawnego CPV: 79112000-2 Nazewnictwo wg CPV: Usługi reprezentacji prawnej 2. Zakres zamówienia obsługi prawnej komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Elblągu z wyłączeniem Departamentu Edukacji: a) opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, decyzji, postanowień, porozumień, pism, regulaminów i innych aktów prawnych wydawanych przez Prezydenta Miasta Elbląga oraz Radę Miejską w Elblągu, b) informowanie Prezydenta Miasta Elbląga oraz Przewodniczącego Rady Miejskiej o zmianach w obowiązujących przepisach prawnych, w szczególności z zakresu działalności miejskiej administracji samorządowej, c) udzielanie porad, konsultacji, sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa, d) przeprowadzanie, w uzgodnieniu z zamawiającym, szkoleń dotyczących nowelizacji i stosowania prawa, e) opiniowanie projektów umów dotyczących działalności gminy-miasta Elbląg, f) opiniowanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie zamówień publicznych udzielanych przez gminę-miasto Elbląg, g) udzielenie pomocy prawnej w zakresie działalności finansowej i wykonania budżetu gminy-miasta Elbląg, h) prowadzenie postępowań sądowych oraz administracyjnych i reprezentowanie gminy-miasta Elbląg przed sądami (zastępstwo procesowe), organami i urzędami administracji publicznej, i) uczestnictwo w prowadzonych przez komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Elblągu negocjacjach o nawiązanie, zmianę lub rozwiązanie stosunków prawnych, zwłaszcza umów długoterminowych, o wysokiej wartości przedmiotu umowy, mających na celu rozporządzenie mieniem miasta, j) opiniowanie treści korespondencji Urzędu Miejskiego w Elblągu z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi, k) wykonywanie innych czynności o charakterze prawnym zleconych przez organy gminy-miasta Elbląg jak np.: opiniowanie działań proceduralnych tj. np. ugoda, umorzenie wierzytelności, odmowa uznania roszczeń, zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, l) prowadzenie rejestru spraw sądowych i opinii prawnych, m) przechowywanie i udostępnianie zbiorów przepisów prawnych, n) udział w sesji Rady Miejskiej w Elblągu oraz związana z tym obsługa prawna. 3. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Elblągu z wyłączeniem Departamentu Edukacji 3.1. Obsługa prawna, w zakresie określonym w sekcji II.1.3) pkt 2. ogłoszenia obejmuje komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Elblągu, wymienione w Zarządzeniu nr 146/2011 Prezydenta Miasta Elbląg z dnia 27 kwietnia 2011 roku w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Elblągu (wraz ze zmianami), z wyłączeniem Departamentu Edukacji. Zarządzenie nr 146/2011 wraz ze zmianami dostępne jest na stronie internetowej http://um-elblag.samorzady.pl w zakładce Regulamin Organizacyjny. 3.2. Obsługa prawna: Obsługa prawna realizowana ma być przez dwóch radców prawnych lub adwokatów po 5 godzin dziennie, w dni pracy Urzędu Miejskiego, według poniższego harmonogramu: - poniedziałek: 8.00 - 15.00 (I: 8.00 - 13.00; II: 10.00- 15.00), - wtorek: 8.00 - 16.00 (I: 8.00 - 13.00; II: 11.00 - 16.00), - środa: 8.00 - 15.00 (I: 8.00 - 13.00; II: 10.00- 15.00), - czwartek: 8.00 - 15.00 (I: 8.00 - 13.00; II: 10.00- 15.00), - piątek: 8.00 - 14.30 (I: 8.00 - 13.00; II: 9.30 - 14.30), oraz jedną osobę z wykształceniem wyższym prawniczym w dni pracy Urzędu Miejskiego, według poniższego harmonogramu: - poniedziałek: 7.30 - 15.30 - wtorek: 7.30 - 16.30 - środa: 7.30 - 15.30 - czwartek: 7.30 - 15.30 - piątek: 7.30 - 14.30 Zamawiający wymaga, aby każdego dnia radcy prawni lub adwokaci wykonujący obsługę prawną w siedzibie Zamawiającego byli radcami prawnymi lub adwokatami wskazanymi przez Wykonawcę w Wykazie osób, złożonym na potwierdzenie spełnienia warunku udziału, o którym mowa w sekcji III.3.4) ogłoszenia. 3.3. Terminy realizacji wybranych punktów z zakresu przedmiotu zamówienia (określonego w sekcji II.1.3) pkt 2. ogłoszenia): 1) Opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, decyzji, postanowień, porozumień, pism, regulaminów i innych aktów prawnych wydawanych przez Prezydenta Miasta Elbląga oraz Radę Miejską w Elblągu - bez zbędnej zwłoki ale nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania dokumentu. 2) Udzielanie porad, konsultacji, sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa - bez zbędnej zwłoki ale nie dłużej niż 7 dni roboczych. 3) Opiniowanie projektów umów dotyczących działalności gminy-miasta Elbląg - bez zbędnej zwłoki ale nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania dokumentu 4) Opiniowanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie zamówień publicznych udzielanych przez gminę-miasto Elbląg - bez zbędnej zwłoki ale nie dłużej niż 7 dni roboczych od daty otrzymania dokumentacji W przypadkach skomplikowanych Wykonawca może wydłużyć, za zgodą i w uzgodnieniu z Zamawiającym, terminy realizacji zadań z punktów od 1) do 4). 3.4. Miejsce świadczenia obsługi prawnej: 1) Obsługa prawna świadczona będzie w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Elblągu przy ul. Łączności 1. 2) Obsługa prawna świadczona będzie zgodnie z harmonogramem o którym mowa w sekcji II.1.3) ppkt 3.2. ogłoszenia. 3) Wykonawca może realizować poszczególne czynności związane ze świadczeniem obsługi prawnej poza siedzibą Zamawiającego po warunkiem, iż bezpośrednia obsługa pracowników Zamawiającego będzie dokonywana w jego siedzibie z zastosowaniem zapisów sekcji II.1.3) ppkt 3.2. ogłoszenia. Czas wykonywania czynności poza siedzibą Zamawiającego nie będzie się wliczał do czasu obsługi prawnej określonego w sekcji II.1.3) ppkt 3.2. ogłoszenia. 3.5. Organizacja usługi obsługi prawnej: 1) Osoby wykonujące usługę obsługi prawnej zobowiązane będą do stosowania narzędzi informatycznych obowiązujących u Zamawiającego, a w szczególności Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz poczty elektronicznej. Zamawiający zapewni właściwy dostęp osobom wskazanym przez wykonawcę do ww. narzędzi. 2) Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie, w którym będzie świadczona usługa obsługi prawnej. 3) Pomieszczenie będzie wyposażone w trzy linie telefoniczne. Zamawiający będzie obciążał raz w miesiącu (do 10 każdego miesiąca) Wykonawcę rachunkiem za przeprowadzone rozmowy telefoniczne. 4) Koszty eksploatacyjne (energia elektryczna i cieplna oraz utrzymanie czystości) związane z użytkowaniem pomieszczenia przez Wykonawcę pokrywa Zamawiający. 5) Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za kontakty z Zamawiającym w zakresie organizacyjno-technicznym oraz poda dane teleadresowe (w tym adres poczty elektronicznej) niezbędne do właściwego przepływu informacji. 6) Szczegóły organizacyjne usługi obsługi prawnej zostaną uzgodnione pomiędzy przedstawicielem Wykonawcy a przedstawicielem Zamawiającego. 4. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca złoży na dzień zawarcia umowy wykaz radców prawnych lub adwokatów, którzy będą realizować obsługę prawną w siedzibie Urzędu Miejskiego, zgodnie z wymaganiami zawartymi w sekcji II.1.3) ppkt 3.2. ogłoszenia. Zmiana radców prawnych lub adwokatów wskazanych przez Wykonawcę w wykazie będzie możliwa po złożeniu pisemnego wniosku i wymaga zgody udzielonej przez Zamawiającego. 5. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca na dzień zawarcia umowy przedstawi polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę 300 000 euro. W sytuacji, gdy okres obowiązywania ubezpieczenia będzie się kończył w trakcie realizacji umowy na obsługę prawną, Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo dostarczyć nową polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na warunkach nie gorszych niż poprzednio. 6. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: 10. Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.10.00-5, 79.11.20.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radcy Prawnego Renata Kobiela, ul. G. Narutowicza 80, 82-300 ELBLĄG, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 281020,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 323244,00

  • Oferta z najniższą ceną: 323244,00 / Oferta z najwyższą ceną: 327795,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.