eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś Lęborska › Inżynier Kontraktu Przedsięwzięcia Projekt i Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Czysta Błękitna Kraina w Czarnówku - II etap.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-11

Nowa Wieś Lęborska: Inżynier Kontraktu Przedsięwzięcia Projekt i Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Czysta Błękitna Kraina w Czarnówku - II etap.
Numer ogłoszenia: 135327 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52950 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Składowania i Przerobu Odpadów sp. z o.o., Czarnówko 34, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie, tel. 059 8624388, faks 059 8624388.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier Kontraktu Przedsięwzięcia Projekt i Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Czysta Błękitna Kraina w Czarnówku - II etap..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są Usługi - Inżyniera Kontraktu pełnione przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym, związane z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem, sprawozdawczością i rozliczaniem procesu inwestycyjnego Przedsięwzięcia Projekt i Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Czysta Błękitna Kraina w Czarnówku - II etap, zarejestrowanego pod numerem WND-RPPM.05.01.00-00-002-09 2. Przedsięwzięcie to będzie realizowane w ramach niniejszego Kontraktu przez Wykonawcę wyłonionego w ramach niniejszego postępowania przetargowego oraz wykonawcę wyłonionego dla niżej wymienionego kontraktu na roboty: 1) Projekt i Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Czysta Błękitna Kraina w Czarnówku - II etap, 3. Kontrakt wymieniony w pkt 2.1) powyżej, jest kontynuacją etapu I-szego i obejmuje: 1) Budowę kwatery na balast o powierzchni około 5 ha, pojemności składowej powyżej 25000 Mg wraz ze zbiornikiem na wody odciekowe o kubaturze do 10 000 m3. 2) Budowę instalacji do energetycznego wykorzystania biogazu, polegającą na wykonaniu rurociągów gazowych, ssawy, aparatury kontrolnej, odwadniaczy, pochodni i generatora o mocy 180 kW. 3) Dostawę i montaż sita bębnowego stacjonarnego z napędem elektrycznym do przesiewania kompostu, kory drzewnej, stabilizatu z odpadów komunalnych, rozdrobnionego materiału strukturalnego. 4) Dostawę kompaktora kołowego o masie minimum 24 Mg 4. Kontrakt wymieniony w pkt 4.2.1) powyżej, będzie realizowany według podręcznika WARUNKI KONTRAKTOWE dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowę dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, 4. Wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie 1 wydania 1999) - ISBN 83-86774-28-2. 5. Ze strony Zamawiającego Przedsięwzięcie Projekt i Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Czysta Błękitna Kraina w Czarnówku - II etap będzie realizowane przez Jednostkę Realizującą Projekt (JRP) - wchodzącą w skład struktury organizacyjnej Zamawiającego. 6. Zarządzanie procesem inwestycyjnym, realizowanym w ramach ww. w pkt 2.1) kontraktu, będzie obejmowało w szczególności: 1) organizację, 2) koordynację, 3) nadzór, 4) monitoring, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie wykonania rzeczowego i finansowego, 5) rozliczenia finansowe pośrednie z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów zgodnie z wymaganiami: Instytucji Pośrednich, Instytucji Finansujących, Instytucji Zarządzającej RPO oraz UE dla projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, 6) końcowe rozliczenie finansowe ww. w pkt. 4.2.1) kontraktu z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów zgodnie z wymaganiami: Instytucji Pośrednich, Instytucji Finansujących, Instytucji Zarządzającej RPO oraz UE dla projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, 7) mediacje i rozjemstwo w sporach, 8) wspieranie działań Jednostki Realizującej Projekt (JRP), oraz, dla ww. w pkt 4.2.1) kontraktu 9) wykonywanie obowiązków Inżyniera zgodnie z warunkami kontraktów na roboty z projektowaniem FIDIC, 10) wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm. Nr 170, poz. 1217, z 2007 r. Nr 88, poz. 587, Nr 99, poz. 665, Nr 127, poz. 880, Nr 191, poz. 1373, Nr 247, poz. 1844, z 2008 r. Nr 123, poz. 803, Nr 145, poz. 914, Nr 199, poz. 1227, Nr 206, poz. 1287, Nr 210, poz. 1321, Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 18, poz. 97, Nr 31, poz. 206), 11) koordynację czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego, 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (Działanie 5.1).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro inwestycji Budowlanych inż. Stefan Petk ,, ul. Zawiszy Czarnego 10, Lębork, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140891,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 153012,00

  • Oferta z najniższą ceną: 153012,00 / Oferta z najwyższą ceną: 479700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.