eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Usługi w ramach konferencji podsumowującej projekt pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-23

Mikołów: Usługi w ramach konferencji podsumowującej projekt pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II
Numer ogłoszenia: 133119 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112631 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3248500, faks 32 3248400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w ramach konferencji podsumowującej projekt pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi w ramach konferencji podsumowującej projekt pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II. W ramach przedmiotowego zadania należy: 1. zapewnić usługę cateringową wraz z towarzyszącym wyposażeniem sali na ok. 200 uczestników konferencji, 2. zaprojektować i wykonać materiały promocyjne związane z konferencją oraz realizacją projektu (folder informacyjny, teczka, gadżet zawierający logo Europejskiego Funduszu Społecznego). Ad.1 Odpowiednio do liczby osób dla poszczególnego spotkania Wykonawca zapewni: - zastawę stołową ceramiczną i/lub szklaną, sztućce metalowe (filiżanki + talerzyki pod filiżanki, literatki, szklanki do soków, talerze deserowe, łyżeczki) - dekorację bufetu ( obrusy bawełniane lub jednorazowe, materiały dekoracyjne do przykrycia bufetu, transport ( dostawa i odbiór naczyń po cateringu), - obsługę kelnerską ( oddelegowanie odpowiedniej liczby osób, które przygotują catering, uzupełnią napoje i pożywienie oraz posprzątają w trakcie i po spotkaniu). W ramach obsługi cateringowej przewiduje się przygotowanie: - poczęstunku powitalnego np. kawa świeżo parzona z ekspresu/zaparzaczka, herbata (ekspresowa w torebkach), cukier, śmietanka, cytryna, soki owocowe - min. 2 rodzaje, woda mineralna gazowana i niegazowana, ciastka/ciasta. - lunchu w formie szwedzkiego stołu, gorące dania główne, tzw. jednogarnkowe do wyboru - 1 danie wegetariańskie (np. risotto z warzywami; leczo wegetariańskie z warzywami) 1 danie mięsne (np. gulasz/zupa gulaszowa wieprzowa, wołowa; bogracz; leczo), kanapki w formie przystawek do wyboru; - napojów do lunchu - (np. kawa świeżo parzona z ekspresu/zaparzaczka, herbata (ekspresowa w torebkach), cukier, śmietanka, cytryna, soki owocowe - min. 2 rodzaje, woda mineralna gazowana i niegazowana, ciastka/ciasta. - stołów, na których będzie zorganizowany catering w formie szwedzkiego stołu, a także zapewnienie ich estetycznego nakrycia (np. obrusy, serwety, kwiaty). - w razie potrzeby Wykonawca zapewni szklanki oraz wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, na stole prezydialnym, dla wszystkich zasiadających przy nim osób (woda butelkowana o pojemności min.0,2 maks. 0,5 l na osobę. - całość powyższych elementów obsługi cateringowej powinna być gotowa na pół godziny przed rozpoczęciem konferencji. Miejsce i termin realizacji: Miejski Dom Kultury w Mikołowie, Rynek 19, 43-190 Mikołów, 23.06.2014 r Przy określaniu kosztów usługi należy przyjąć następujące parytety: - danie wegetariańskie - min. 200g/osoba - danie mięsne - min. 200g/osoba - kawa - min.1,5filiżanki/osoba (kawa dla około 70 osób) - herbata- min. 1,5 filiżanki/osoba - cukier- min. 2 łyżeczki/osoba, - cytryna- min. 0,5 plasterka/osoba - mleczko do kawy- min. 2 x 15g/osoba - kruche ciasteczka- 2 ciasteczka/osoba, - ciasta - min. 100g/osoba - woda mineralna- min. 200 ml/osoba - soki owocowe- min. 150 ml/osoba, zawartość soku z owoców min. 75%, - kanapka dekoracyjna- waga netto min. 45 g, - obsługa kelnerska- 1 kelner/ 50 osób uczestniczących w spotkaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości zamówienia bez ponoszenia dodatkowych kosztów i kar umownych. Ad. 2 W ramach materiałów informacyjno - promocyjnych należy zaprojektować i wykonać 200 kompletów zawierających: - folder informacyjny, teczkę oraz gadżet w formie breloczka - oznaczone logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Unii Europejskiej. Przedmiotowe materiały powinny dotyczyć tematu konferencji podsumowującej realizację projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II. W drodze uzgodnień z Zamawiającym, Wykonawca zaproponuje swój projekt folderów, teczek oraz gadżetów w formie breloczka; wydruk i wykonanie nastąpi po uzgodnieniu i akceptacji projektów przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić uwagi i pomysły Zamawiającego. Wydruk materiałów w formie papierowej koloru 4/4, np. w przypadku ulotek - drukowanych w formacie A4, składany do 2 łamów w kształcie na V, druk dwustronny, papier kreda matt 200g, lakierowane lakierem offsetowym. Materiały należy wykonać i dostarczyć do siedziby Zamawiającego - Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów (I piętro); Treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.20.00 - Artykuły cateringowe 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GoMa Agencja Reklamy Mariusz Markut, ul. Ofiar Katynia 37, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.