Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-26
Mikołów: Usługi w ramach konferencji podsumowującej projekt pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II.
Numer ogłoszenia: 112631 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołów , Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3248500, faks 32 3248400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w ramach konferencji podsumowującej projekt pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w ramach konferencji podsumowującej projekt pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II. W ramach przedmiotowego zadania należy: 1. zapewnić usługę cateringową wraz z towarzyszącym wyposażeniem sali na ok. 200 uczestników konferencji, 2. zaprojektować i wykonać materiały promocyjne związane z konferencją oraz realizacją projektu (folder informacyjny, teczka, gadżet zawierający logo Europejskiego Funduszu Społecznego). Ad.1 Odpowiednio do liczby osób dla poszczególnego spotkania Wykonawca zapewni: - zastawę stołową ceramiczną i/lub szklaną, sztućce metalowe (filiżanki + talerzyki pod filiżanki, literatki, szklanki do soków, talerze deserowe, łyżeczki) - dekorację bufetu ( obrusy bawełniane lub jednorazowe, materiały dekoracyjne do przykrycia bufetu, transport ( dostawa i odbiór naczyń po cateringu), - obsługę kelnerską ( oddelegowanie odpowiedniej liczby osób, które przygotują catering, uzupełnią napoje i pożywienie oraz posprzątają w trakcie i po spotkaniu). W ramach obsługi cateringowej przewiduje się przygotowanie: - poczęstunku powitalnego np. kawa świeżo parzona z ekspresu/zaparzaczka, herbata (ekspresowa w torebkach), cukier, śmietanka, cytryna, soki owocowe - min. 2 rodzaje, woda mineralna gazowana i niegazowana, ciastka/ciasta. - lunchu w formie szwedzkiego stołu, gorące dania główne, tzw. jednogarnkowe do wyboru - 1 danie wegetariańskie (np. risotto z warzywami; leczo wegetariańskie z warzywami) 1 danie mięsne (np. gulasz/zupa gulaszowa wieprzowa, wołowa; bogracz; leczo), kanapki w formie przystawek do wyboru; - napojów do lunchu - (np. kawa świeżo parzona z ekspresu/zaparzaczka, herbata (ekspresowa w torebkach), cukier, śmietanka, cytryna, soki owocowe - min. 2 rodzaje, woda mineralna gazowana i niegazowana, ciastka/ciasta. - stołów, na których będzie zorganizowany catering w formie szwedzkiego stołu, a także zapewnienie ich estetycznego nakrycia (np. obrusy, serwety, kwiaty). - w razie potrzeby Wykonawca zapewni szklanki oraz wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, na stole prezydialnym, dla wszystkich zasiadających przy nim osób (woda butelkowana o pojemności min.0,2 maks. 0,5 l na osobę. - całość powyższych elementów obsługi cateringowej powinna być gotowa na pół godziny przed rozpoczęciem konferencji. Miejsce i termin realizacji: Miejski Dom Kultury w Mikołowie, Rynek 19, 43-190 Mikołów, 23.06.2014 r Przy określaniu kosztów usługi należy przyjąć następujące parytety: - danie wegetariańskie - min. 200g/osoba - danie mięsne - min. 200g/osoba - kawa - min.1,5filiżanki/osoba (kawa dla około 70 osób) - herbata- min. 1,5 filiżanki/osoba - cukier- min. 2 łyżeczki/osoba, - cytryna- min. 0,5 plasterka/osoba - mleczko do kawy- min. 2 x 15g/osoba - kruche ciasteczka- 2 ciasteczka/osoba, - ciasta - min. 100g/osoba - woda mineralna- min. 200 ml/osoba - soki owocowe- min. 150 ml/osoba, zawartość soku z owoców min. 75%, - kanapka dekoracyjna- waga netto min. 45 g, - obsługa kelnerska- 1 kelner/ 50 osób uczestniczących w spotkaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości zamówienia bez ponoszenia dodatkowych kosztów i kar umownych. Ad. 2 W ramach materiałów informacyjno - promocyjnych należy zaprojektować i wykonać 200 kompletów zawierających: - folder informacyjny, teczkę oraz gadżet w formie breloczka - oznaczone logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Unii Europejskiej. Przedmiotowe materiały powinny dotyczyć tematu konferencji podsumowującej realizację projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II. W drodze uzgodnień z Zamawiającym, Wykonawca zaproponuje swój projekt folderów, teczek oraz gadżetów w formie breloczka; wydruk i wykonanie nastąpi po uzgodnieniu i akceptacji projektów przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić uwagi i pomysły Zamawiającego. Wydruk materiałów w formie papierowej koloru 4/4, np. w przypadku ulotek - drukowanych w formacie A4, składany do 2 łamów w kształcie na V, druk dwustronny, papier kreda matt 200g, lakierowane lakierem offsetowym. Materiały należy wykonać i dostarczyć do siedziby Zamawiającego - Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów (I piętro); Treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.20.00 - Artykuły cateringowe 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak przepisów nakładających obowiązek posiadania uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie
- Zakup, dostawa, wymiana oraz odczyt wodomierzy w lokalach mieszkalnych i użytkowych w zasobach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
- Usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Mikołowie
- Zaprojektowanie i budowa placu zabaw na terenie Kompleksu Sportowo - Rekreacyjnego ul. Żwirki i Wigury 45 w Mikołowie (projekt i budowa)
- Opr. proj. ,,Przebudowa części pomieszczeń OSP na potrzeby oddziału przedszkolnego wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów sanitarnych i p.poż. w Mikołowie - Paniowach przy ul. Mokierskiej 1"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- DZP.261.27.2024 Przygotowanie do produkcji, w tym przygotowanie wizualizacji z oznaczeniem sposobu znakowania (nadruk/grawer/laser), produkcja i dostawa materiałów promocyjnych
- Kompleksowe zorganizowanie warsztatów w ramach operacji pn. "Od pola do stołu - innowacje w rozwoju pomorskiej wsi"
- Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Usługa organizacji wsparć integracyjnych dla uczestników Placówek Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.