eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marki › Opracowanie projektu budowy gimnazjum wraz z otoczeniem w Markach przy ul. Wspólnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Marki: Opracowanie projektu budowy gimnazjum wraz z otoczeniem w Markach przy ul. Wspólnej
Numer ogłoszenia: 133036 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Marki, al. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 7811003 w. 118, fax 7811378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowy gimnazjum wraz z otoczeniem w Markach przy ul. Wspólnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej umożliwiającej budowę gimnazjum w Markach przy ul. Wspólnej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym (pfu) i z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Szacuje się, że w wyniku realizacji obiektu zgodnie z projektem budowlanym będącym przedmiotem zamówienia, powstaną nowe pomieszczenia o powierzchni użytkowej ok. 9 200 m², nowe obiekty sportowe o powierzchni ok. 9 900 m² oraz nawierzchnie utwardzone (parkingi, miejsca postojowe) o powierzchni ok. 4 010 m². Zakres dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, która będzie stanowiła podstawę kompleksowego działania zmierzającego do budowy gimnazjum w Markach. W opracowaniu należy uwzględnić ustalenia zawarte w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Opracowana dokumentacja musi umożliwić wykonanie projektowanego zadania z uwzględnieniem etapowania inwestycji, przekazanie do użytkowania prawidłowe użytkowanie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Każdy z etapów budowy gimnazjum musi być w projekcie i kosztorysach wyraźnie wydzielony tak, aby umożliwić wybór przez zamawiającego wykonawców robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. I etap musi uwzględniać możliwość użytkowania obiektu co najmniej dla 400 uczniów. 2) Przewiduje się, że opracowanie kompleksowej dokumentacji nastąpi w dwóch etapach: I etap - opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego umożliwiającego uzyskanie pozwolenia na budowę II etap - opracowanie projektu wykonawczego dla wszystkich branż, a także wykonanie pozostałej dokumentacji wymaganej przepisami prawa, w tym dokumentacji kosztorysowej, specyfikacji technicznych oraz innych niezbędnych do realizacji inwestycji. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych wg zakresu ustalonego w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca wykona również całą dokumentację projektową w wersji elektronicznej. Projekty budowlane muszą zawierać wszelkie wymagane prawem opinie, uzgodnienia i zatwierdzenia. Projekty budowlane winny być wykonane zgodnie również z następującymi przepisami: - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120, poz. 1133) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2004 r., nr 120, poz. 1126) - innymi, które mogą dotyczyć przedmiotu zamówienia. Projekty wykonawcze we wszystkich branżach muszą zawierać: - kosztorysy inwestorskie zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004, nr 130, poz. 1389) - wersja papierowa (po 1 egz.) i zapis elektroniczny w formacie ath i pdf; - przedmiary robót dla wszystkich branż w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 r., nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - wersja papierowa (po 2 egz.) i zapis elektroniczny na płycie CD w formacie ath i pdf - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wg rozporządzenie jw. (po 2 egz.) W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych wg zakresu ustalonego w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca przekaże zamawiającemu również całą dokumentację projektową w wersji elektronicznej. Zamawiający zastrzega, że maksymalny planowany łączny koszt wykonanych robót budowlanych realizowanych na podstawie projektu nie może przekroczyć 30 mln zł brutto na dzień składania ofert. Koszt obejmuje wykonanie budynków, zagospodarowanie terenu i budowę obiektów pomocniczych i sportowych. 3) Przy projektowaniu należy stosować wyłącznie wyroby posiadające stosowne certyfikaty, atesty i świadectwa zgodności wymagane odpowiednimi przepisami. 4) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: a) aktualizacji koncepcji budowy gimnazjum w formie graficznej, opisowej i cyfrowej opracowanej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, Forma graficzna będzie zawierać: * koncepcję zagospodarowania terenu zabudowy w skali 1:500, * rzuty wszystkich kondygnacji w skali 1:200, * przekroje obrazujące koncepcję w skali 1:200, * wizualizację proponowanego rozwiązania (aksonometria, perspektywa, fotomontaż) - forma, skala i technika dowolna Forma opisowa będzie zawierać: * zwięzłe uzasadnienie projektowanych rozwiązań, * dane programowe i tabelaryczne zestawienie powierzchni, * określenie podstawowych przesłanek rozwiązań konstrukcyjno-budowlanych i instalacyjnych. * zestawienie kosztów eksploatacji b) planowany szacunkowy koszt wykonania robót budowlanych wgo formularza załączonego do SIWZ. Niezałączenie w/w załączników (aktualizacja koncepcji oraz planowany szacunkowy koszt wykonania robót) skutkować będzie odrzuceniem oferty. 5) Dokumentacja projektowa powinna zostać zrealizowana w 5 egzemplarzach, w tym 4 egzemplarze do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. Wykonawca zapewni nadzór autorski na etapie realizacji robót budowlanych wg projektu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia na podstawie odrębnej umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykonawca wykaże, że: a) wykonał co najmniej 1 usługę projektową w zakresie wielofunkcyjnych obiektów użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 6 000 m² wraz z zagospodarowaniem terenu b) posiada doświadczenie w zakresie projektowania terenów, obiektów i urządzeń sportowych o powierzchni nie mniejszej niż 8 000 m², tj. wykonał co najmniej jedną usługę w w/w zakresie c) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w następujących specjalnościach: 1) architektonicznej 2) konstrukcyjno-budowlanej 3) drogowej 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 5) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - należącymi do Okręgowej Izby Architektów, Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności wykonawca wykaże: a) że w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych, co najmniej w jednym roku osiągnął obrót nie mniejszy niż 1 000 000 zł b) posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł c) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej nie mniejszej niż 2 000 000 zł Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę a.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę a.3) Wzór umowy a.4) aktualizacja koncepcji a.5) planowany koszt wykonania robót budowlanych wg formularza B.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Spełnieniem tego warunku będzie wykazanie w tym załączniku co najmniej jednego projektu w zakresie wielofunkcyjnego obiektu użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 6 000 m² wraz z zagospodarowaniem terenu oraz w zakresie projektowania terenów, obiektów i urządzeń sportowych o powierzchni nie mniejszej niż 8 000 m². C.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia do projektowania w specjalnościach: 1) architektonicznej 2) konstrukcyjno-budowlanej 3) drogowej 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 5) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.06.83.578 z późn. zm.) D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną): d.1) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. d.2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d.3) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Zgodność przedstawionej aktualizacji koncepcji z programem funkcjonalno-użytkowym - 17
  • 3. Jakość rozwiązań architektonicznych i przestrzennych w aktualizacji koncepcji - 14
  • 4. Koszty eksploatacji - 9

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Marki al. Marsz. J. Piłsudskiego 95 05-270 Marki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Marki al. Marsz. J. Piłsudskiego 95 05-270 Marki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.