eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wymiana 3 okien w bocznej klatce schodowej w elewacji od podwórca w dawnej Akademii Handlowej - Zespole Szkół Ekonomicznych nr 1 w Krakowie, przy ul. Kapucyńskiej 2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-09

Kraków: wymiana 3 okien w bocznej klatce schodowej w elewacji od podwórca w dawnej Akademii Handlowej - Zespole Szkół Ekonomicznych nr 1 w Krakowie, przy ul. Kapucyńskiej 2.
Numer ogłoszenia: 132951 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomicznych Nr 1 im. Mikołaja Kopernika , ul. Kapucyńska 2, 31-113 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 99 13, faks 12 422 79 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zse1.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana 3 okien w bocznej klatce schodowej w elewacji od podwórca w dawnej Akademii Handlowej - Zespole Szkół Ekonomicznych nr 1 w Krakowie, przy ul. Kapucyńskiej 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana 3 okien w bocznej klatce schodowej w elewacji od podwórca w dawnej Akademii Handlowej - Zespole Szkół Ekonomicznych nr 1 w Krakowie, przy ul. Kapucyńskiej 2. Opis przedmiotu zamówienia składa się z: 1. opinii o stanie zachowania i potrzebach konserwatorskich stolarki okiennej opracowaną przez mgr Kazimierza Czepiela - Załącznik 1A do SIWZ, 2. przedmiaru robót - Załącznik 1 B do SIWZ, 3. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Załącznik 1C do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: Wymianę ( rekonstrukcję ) stolarki okiennej w elewacji podwórkowej budynku Zespolu Szkól Ekonomicznych ( d. Akademii Handlowej ) przy ul. Straszewskiego 29/ Kapucyńska 2 w Krakowie na okna skrzynkowe, z modernizacją nie rzutującą na wygląd, kolorystyka powtórzona wg wyników badań stratygraficznych w oparciu o opinię opracowaną przez mgr Kazimierza Czepiel w czerwcu 2008 r. Wykonywanie robót w zakresie: - malowanie farbą olejną okna oddymiającego - wykucie z muru ościeżnic okiennych ( 1 szt - stalowa, 2 szt - drewniane) - wymiana parapetów zewnętrznych na nowe z blachy tytan-cynk - uzupełnienie podokienników wewnętrznych drewnianych - dostawa i montaż okien skrzynkowych drewnianych dwudzielnych wykonanych zgodnie z wzorcowymi ( 5 sztuk). Do kwater wewnętrznych przełożyć oryginalne zawiasy oraz klamki, w kwaterach zewnętrznych zawiasy kryte z przeniesieniem osi środka. Przywrócić oryginalny mechanizm zamykania kwater w nadślemieniu. W przypadku braku uchwytu do zamykacza dopuszcza się zamontowanie cięgien nowoczesnych. - uzupełnienie tynków na ościeżach wewnętrznych i zewnętrznych - odmalować ościeża wewnętrzne farbą emulsyjną , ościeża zewnętrzne farbą na bazie silikatowej, - czyszczenie i malowanie farbą olejną kraty zewnętrznej w oknie parteru , - wywóz zdemontowanej stolarki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 1 zamówienie w zakresie wymiany drewnianych okien skrzynkowych, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, o wartości brutto minimum 35.000,00 zł.Metoda spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje w szczególności osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm./, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z 9 czerwca 2004 r. /Dz.U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579. Metoda spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale 6 SIWZ oraz -Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ, -Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółowej kalkulacji według formuły pierwszej, zgodnie z Polskimi standardami kosztorysowania robót budowlanych, wydawnictwo: Stowarzyszenie Kosztorysantów Budowlanych, Warszawa 2005.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wprowadzenie istotnych zmian treści Umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art.144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Istotne zmiany treści Umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 1) Wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji robót ze względu na: -nieterminowe przekazanie przez Zamawiającego frontu robót, -zmiany w harmonogramie rzeczowo - finansowym, stanowiącym zał. nr 2 do nin. Umowy, -konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, -zawieszenie przez Zamawiającego wykonania robót, -z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można była przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 2) Wystąpienia konieczności zmiany zakresu Umowy, a jeżeli te zmiany spowodują konieczność obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, również obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana zakresu nie może wykraczać poza określenie Przedmiotu Umowy zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - ze względu na: -przedstawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnej propozycji zmian, która w razie przyjęcia: przyspieszy ukończenie prac, obniży koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie lub utrzymanie prac, poprawi sprawność lub zwiększy wartość ukończonych prac lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego, -wprowadzenie robót zamiennych wynikających z przepisów art. 20 ust. 1 pkt 3 i pkt 4b) ustawy Prawo budowlane o wartości nieprzekraczającej wartości określonej za tożsamy zakres w ofercie Wykonawcy. 3) Wystąpienia konieczności zmiany zakresu rzeczowo-finansowego Umowy w sytuacji zmiany technologii prowadzenia prac, wynikającej ze stanu zachowania substancji zabytkowej, ujawnionego w trakcie realizacji Umowy, który odbiega od stanu założonego w opisie przedmiotu zamówienia. 4) W sytuacji zmian przedmiotu zamówienia na skutek wystąpienia następujących okoliczności: -z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zmiana sposobu wykonania zamówienia nie może wykraczać poza określenie przedmiotu umowy zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, -z powodu zaniechania lub uzasadnionej rezygnacji z wykonania danego zakresu prac objętego przedmiotem zamówienia. 3. Przewiduje się także możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji: 1) zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, 2) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (dotyczy to również zmiany przepisów prawnych w zakresie podatku od towarów i usług VAT, wówczas za niezmienne uznaję się wynagrodzenie umowne netto, o którym mowa w § 3 ust. 1 nin. Umowy), 3) zmiany nazwy zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zse1.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ekonomicznych nr 1 im. Mikołaja Kopernika 31-113 Kraków, ul. Kapucyńska 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 14:00, miejsce: Zespół Szkół Ekonomicznych nr 1 im. Mikołaja Kopernika 31-113 Kraków, ul. Kapucyńska 2 Sekretariat Dyrektora, pok. Nr 15, I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informację o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1. W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy. 2. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracy tych wykonawców. 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi następujące dokumenty: -opłaconą polisę ubezpieczeniową, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł. (słownie: piećdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu polisę OC najpóźniej w dniu zawarcia umowy, -aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli wykonawcą jest przedsiębiorca wpisany do ewidencji działalności gospodarczej, -dokument potwierdzający posiadanie wymaganych uprawnień dla kierownika budowy, -kopie umów z podwykonawcami -harmonogram robót rzeczowo - finansowy uzgodniony z Zamawiającym.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.