eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Zapewnienie ochrony mienia przez pięć dni w tygodniu w godz. od 15:30 do 7:30 oraz całodobową w soboty, niedziele i święta w obiekcie Instytutu Oceanologii PAN w Sopocie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Sopot: Zapewnienie ochrony mienia przez pięć dni w tygodniu w godz. od 15:30 do 7:30 oraz całodobową w soboty, niedziele i święta w obiekcie Instytutu Oceanologii PAN w Sopocie.
Numer ogłoszenia: 131843 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 84471 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Oceanologii PAN, ul. Powstańców Warszawy, 81-712 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5517281, fax 058 5512130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie ochrony mienia przez pięć dni w tygodniu w godz. od 15:30 do 7:30 oraz całodobową w soboty, niedziele i święta w obiekcie Instytutu Oceanologii PAN w Sopocie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Ochrona mienia w Instytucie Oceanologii PAN w Sopocie: a.powierzchnia działki 9.736 m2 b.budynek czterokondygnacyjny o powierzchni 2.342 m2 c. budynek czterokondygnacyjny o powierzchni 897,50 m2 d. budynek dwu kondygnacyjny o powierzchni 2.052,74 m2 2. Przejęcie posterunku o godz. 1530 oraz zdanie służby o godz. 730 a. przybliżona ilość godzin w miesiącu 600 ( należy przyjąć do określenia wartości oferty) b. w niektórych przypadkach zabezpieczenie obiektu na żądanie w dowolnych godzinach. 3. Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń oraz prowadzenie rejestru wydawania- przyjmowania kluczy. 4. Obsługa centrali telefonicznej. 5.Sprawdzanie po godzinach pracy stanu zabezpieczenia drzwi zewnętrznych i okien. 6. Zabezpieczenie i ochrona składników majątkowych znajdujących się na terenie obiektu, przed kradzieżą, rabunkiem oraz ujawnienie faktów marnotrawstwa i dewastacji. 7.Reagowanie i natychmiastowe zgłaszanie wszelkich zauważonych zagrożeń dla mienia oraz zdrowia lub życia osób przebywających na terenie Instytutu. 8.Reagowanie na sygnały, przekazane przez środki zabezpieczenia technicznego znajdujące się na wyposażeniu IO PAN, oraz informowanie o zauważonych sygnałach zgodnie z instrukcją. 9.Niezwłoczne powiadomienie bezpośrednich przełożonych, oraz najbliższej Jednostki Policji, o przestępstwach i nadzwyczajnych wydarzeniach zaistniałych na obiekcie, oraz podejmowanie niezbędnych czynności celem zabezpieczenia śladów i dowodów przestępstwa. 10.Kontrola przestrzegania przez pracowników i inne osoby przebywających na terenie obiektu obowiązujących przepisów porządkowych, ochronnych i przeciwpożarowych. 11.W razie konieczności dojazd grupy interwencyjnej w czasie 5 do 10 minut. 12.Prowadzenie Książki Służb oraz wpisywanie wszelkich spostrzeżeń, nieprawidłowości oraz zaistniałych wydarzeń w czasie pełnienia służby. Książka Służb winna być udostępniona na żądanie Zleceniodawcy do wglądu oraz ewentualnego wpisania uwag. 13.Dokonywanie kontroli pełnienia służby przez pracowników nadzorujących oraz udokumentowanie kontroli przez dokonanie wpisu do Książki Służb raz na dobę. 14.Kontrolę wykonania zadań sprawować będą ze strony zamawiającego następujące osoby: z-ca dyrektora ds. adm. ekon. mgr J. Dmowski, kierownik działu adm. - gosp. M. Laskowskowska. 15.Interwencja grupy patrolowej na każde wezwanie pracownika ochrony. 16.W uzasadnionych przypadkach wymiana pracownika ochrony na żądanie Zamawiającego. 17.Posiadanie przez pracowników ochrony jednolitego umundurowania oraz identyfikatorów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 64800 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MUSI Spółdzielnia Usługowa w Gdańsku, Gdańsk, 80-437 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 59040
  • Oferta z najniższą ceną: 57528 / oferta z najwyższą ceną: 64800
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.