To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-18
Gdańsk: Dostawa blankietów kart elektronicznych do wydruku: Elektronicznej Legitymacji Studenta - 12000 szt. oraz Elektronicznej Legitymacji Doktoranta - 500 szt.
Numer ogłoszenia: 131839 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98237 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa blankietów kart elektronicznych do wydruku: Elektronicznej Legitymacji Studenta - 12000 szt. oraz Elektronicznej Legitymacji Doktoranta - 500 szt..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30237131-6. 2. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa blankietów kart elektronicznych do wydruku: Elektronicznej Legitymacji Studenta - 12000 szt. (zwanych dalej blankietami ELS) oraz Elektronicznej Legitymacji Doktoranta (zwanych dalej blankietami ELD) - 500 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 (do SIWZ). 4. Blankiety ELS i ELD muszą odpowiadać wszystkim cechom i wymogom określonym w SIWZ i w załączniku nr 8 do SIWZ oraz w Rozporządzeniach Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 września 2011 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. 2011 nr 201 poz. 1188) oraz z dnia 5 października 2011 r. w sprawie studiów doktoranckich oraz stypendiów doktoranckich (Dz.U. 2011 nr 225 poz. 1351). 5. Blankiety ELS muszą być zadrukowane zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 września 2011 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów, w postaci elektronicznych kart procesorowych wyposażonych w interfejs stykowy oraz bezstykowy przeznaczonych do identyfikacji osoby (studenta). 6. Blankiety ELD muszą być zadrukowane zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 5 października 2011 r. w sprawie studiów doktoranckich oraz stypendiów doktoranckich, w postaci elektronicznych kart procesorowych wyposażonych w interfejs stykowy oraz bezstykowy przeznaczonych do identyfikacji osoby (doktoranta). 7. Blankiety ELS i ELD muszą być fabrycznie nowe, oryginalne i pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta . 8. Blankiety ELS i ELD objęte są gwarancją producenta na okres nie krótszy niż: 12 miesięcy. 9. Miejsce dostawy blankietów ELS i ELD: Dział Kształcenia, Budynek Rektoratu UG, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, pok. 309. 10. Wykonawca zabezpieczy na czas dostawy dostęp do układów elektronicznych blankietów ELS i ELD specjalnymi kluczami transportowymi dla części bezstykowej (MIFARER) i stykowej. Wraz z dostawą klucze zostaną przekazane Zamawiającemu. 11. Wykonawca zobowiązany jest: 1) przed realizacją zamówienia skontaktować się z Zamawiającym i potwierdzić czas dostawy, 2) zapewnić dostawę, rozładunek, wniesienie blankietów ELS i ELD do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3) ponieść koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 4) ponieść ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą blankietów ELS i ELD do czasu przekazania ich do miejsca przeznaczenia. 12. W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczonych blankietach ELS i ELD Zamawiający złoży stosowną reklamację zgodnie z zapisami w § 9 projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.31-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OPTeam S.A., Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 157375,00
Oferta z najniższą ceną: 157375,00 / Oferta z najwyższą ceną: 157375,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa środków do dezynfekcji
- DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH DO SMAROWANIA PIECZYWA
- Dostawa przetworników na bazie siatek Bragga
- Dostawa siana i słomy do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa komputerów przenośnych - laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.