eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Głogów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-02

Głogów: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Głogów.
Numer ogłoszenia: 131302 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59881 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogów, ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 836 55 55, faks 076 836 55 67.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Głogów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Głogów wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 90.65.00.00 - 8, CPV 90.51.20.00 - 9, CPV 45.26.26.60 - 5. 2.Zadanie jest współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. 3. Zakres usługi obejmuje demontaż płyt cementowo-azbestwych płaskich i falistych pochodzących z dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych zlokalizowanych na terenie gminy Głogów (zgodnie z wykazem nieruchomości stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ) oraz pakowanie, załadunek, transport zdjętych płyt cementowo-azbestwych, płaskich i falistych, w tym zdjętych przez właścicieli z dachów budynków mieszkalnych lub gospodarczych w okresie poprzedzającym postępowanie przetargowe i ich unieszkodliwienie na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów niebezpiecznych. Dane dotyczące wykonywanej usługi: 1. Szacunkowa ilość azbestu przewidziana do unieszkodliwienia: a) 2934,6 m2, co stanowi 58,61 Mg, obejmujące demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie płyt azbestowych, b) 1660,14 m2, co stanowi 33,20 Mg, obejmujące opakowanie, załadunek, transport i unieszkodliwienie zdemontowanych płyt azbestowych, c)Łącznie 4594,74 m2 płyt cementowo-azbestowych, co stanowi 91,82 Mg wyrobów zawierających azbest. W związku z dużą rozbieżnością wagi 1 m2 płyty azbestowo-cementowej zawierającej azbest wahającej się w zakresie od 11 kg do 26 a nawet 32 kg, do obliczeń przyjęto, że waga 1 m2 płyty azbestowo-cementowej wynosi 20 kg. 2. Wskazane ilości mogą ulec zmianie na skutek dokonania faktycznego pomiaru powierzchni oraz masy usuwanych wyrobów podczas realizacji zadania. Wykaz nieruchomości, z których planowane jest usunięcie wyborów zawierających azbest opracowano na podstawie wniosków złożonych przez zainteresowanych właścicieli i stanowi on załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia: a) Demontaż - usuwanie elementów pokryć dachowych budynków mieszkalnych i gospodarczych wykonanych z wyrobów zawierających azbest, b)Zbieranie i zabezpieczenie zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) Ważenie zdemontowanych i zeskładowanych (w przypadku nieruchomości, które dokonały zdjęcia wyrobów zawierających azbest w okresie poprzedzającym postępowanie przetargowe) płyt azbestowo-cementowych płaskich lub falistych przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń Wykonawcy - z przeprowadzonej czynności ważenia należy sporządzić protokół, zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy (załącznik nr 7 do SIWZ), d) Przygotowanie zdemontowanych wyrobów zawierających azbest do transportu i ich załadunek, e) Uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z odpadów zawierających azbest oraz oczyszczenie go z pyłu azbestowego w sposób uniemożliwiający emisję pyłu do środowiska, f) Transport zebranych odpadów zawierających azbest do miejsca ich unieszkodliwiania środkami transportu posiadającymi odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie tego rodzaju odpadów, g) Przekazanie zebranych odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie tego rodzaju odpadów. 4. Wszystkie prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest Wykonawca jest zobowiązany realizować w porozumieniu z właścicielami nieruchomości w zakresie terminu realizacji usługi. Wykonawca ma obowiązek poinformowania mieszkańców z 3-dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie prowadzenia robót. 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu: a) kart przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973). UWAGA! Karty przekazania odpadów powinny być sporządzone w 4 egzemplarzach (dla każdej z nieruchomości objętej realizacją usługi): dla Zamawiającego, dla Wykonawcy, dla właściciela nieruchomości i dla odbiorcy odpadu. Waga z karty przekazania odpadów na składowisko musi być równa wadze z protokołów częściowych, o których mowa w rozdziale III, podrozdziale 2, ust. 3 SIWZ, b) Oświadczenia o prawidłowości wykonanych prac związanych z usunięciem odpadów zawierających azbest, zgodnie z § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649), c) Protokołów, o których mowa w Rozdziale III, podrozdziale 2, ust. 3 dla każdej z nieruchomości objętej realizacją zadania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy (załącznik nr 7 do SIWZ), d) Zbiorczego wykazu nieruchomości, z których zostały odebrane wyroby zwierające azbest wraz z podaniem ilości zdemontowanych lub odebranych wyrobów zwierających azbest oraz zbiorczym zestawieniem kart przekazania odpadu w wersji papierowej i elektronicznej, e)Dokumentacji fotograficznej w formie papierowej oraz elektronicznej (na płycie CD) każdego usuniętego pokrycia dachowego z elementów zawierających azbest (przed i po wykonaniu prac), wykonanej w sposób umożliwiający identyfikację nieruchomości (2-4 fotografie charakteryzujące zakres wykonywanych prac i obiekt budowlany wymieniony w wykazie - załącznik nr 6 do SIWZ, wraz z podaniem miejscowości i adresu nieruchomości). Dokumentacja fotograficzna dotyczy także nieruchomości, gdzie wyroby zawierające azbest są zeskładowane na posesji z opisem analogicznym, jak powyżej. 6. Szczegółowe informacje dotyczące dokumentów, które Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zadania zostały określone w Załączniku nr 7 do SIWZ (wzór umowy). 7. Wykonawcy zobowiązany jest do zgłoszenia właściwemu organowi nadzoru budowlanego, Okręgowemu Inspektorowi Pracy i Państwowemu Inspektorowi Sanitarnemu zamiaru przystąpienia do wykonania prac demontażowych, zgodnie z § 6 ust. 2-3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zwierających azbest (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649). 8. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia planu pracy i bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed przystąpieniem do wykonywania prac, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zwierających azbest (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649). 9. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest może nastąpić wyłącznie na najbliższym składowisku odpadów niebezpiecznych (uwzględniając hierarchię postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną technikę lub technologię, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska), którego zarządzający posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych. 10. Ładunek materiałów zawierających azbest powinien być szczelnie zapakowany, oznakowany i zabezpieczony przed wstrząsami, przewracaniem lub wypadnięciem z pojazdu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004, Nr 71, poz. 649 ze zm.). 11. Wszelkie działania i czynności nieopisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 12. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania Zamawiającemu. 13. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził szczegółową wizję w terenie miejsc wykonania usługi, w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z przygotowaniem oferty i realizacją zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zebrania z Wykonawcami. 14. Za szkody powstałe w czasie prowadzenia robót odpowiada Wykonawca. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność cywilną oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Marek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: EXITO Grzegorz Marek., ul. Wełniany Rynek 12/4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34164,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36897,48

  • Oferta z najniższą ceną: 36897,48 / Oferta z najwyższą ceną: 61751,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.