eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pułtusk › Dostawa rentgenowskiego aparatu mammograficznego wraz z wyposażeniem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Pułtusk: Dostawa rentgenowskiego aparatu mammograficznego wraz z wyposażeniem.
Numer ogłoszenia: 130842 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Daszyńskiego 2, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6925510, fax 023 6925455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.pultusk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rentgenowskiego aparatu mammograficznego wraz z wyposażeniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rentgenowskiego aparatu mammograficznego wraz z wyposażeniem, tj.: 1)dostawa rentgenowskiego aparatu mammograficznego wraz z wywoływarką automatyczną, negatoskopem żaluzjowym mammograficznym, wyposażeniem do prowadzenia testów podstawowych w mammografii oraz zestawem komputerowym, 2)montaż, uruchomienie aparatu, 3)przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania zainstalowanych urządzeń termin szkolenia, miejsce i ilość personelu wskaże Zamawiający. 4)przeprowadzenie testów akceptacyjnych aparatu mammograficznego po jego zainstalowaniu w przeznaczonych na pracownię mammograficzną pomieszczeniach w budynku Przychodni przy ul. 3 Maja 5.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełnić druk Oferta- załącznik nr 1 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. 2.Wypełnić druk Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. 3.Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Wypełnić Zestawienie parametrów technicznych- załącznik nr 4 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. 5.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., zamawiający żąda, następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 7.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty dokumenty dopuszczające urządzenia do użytkowania na terenie UE i Polski (w języku polskim), tj.: 1)zgłoszenia lub wypisy z Rejestru Wyrobów Medycznych, 2)deklaracje zgodności CE. 8.Zamawiający żąda dołączenia do oferty instrukcji obsługi mammografu w języku polskim. Zamawiający dopuszcza się załączenia do oferty instrukcji obsługi przedmiotu zamówienia na płycie CD oraz złożenie oświadczenia, że dane zawarte na płycie CD są zgodne z oryginalną instrukcją obsługi. 9.Zamawiający żąda dołączenia do oferty posiadane katalogi, foldery, materiały firmowe w języku polskim potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów technicznych i eksploatacyjnych z danymi producenta z czytelnym oznaczeniem odnośników wskazujących na parametry wymagane przez Zamawiającego w Zestawieniu parametrów technicznych- załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. jakość - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.pultusk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pułtusku ul. Daszyńskiego 2 06-100 Pułtusk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pułtusku ul. Daszyńskiego 2 06-100 Pułtusk pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.