eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Wyszkowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Wyszków: Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Wyszkowie
Numer ogłoszenia: 129307 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84281 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Wyszkowie, ul. Tadeusza Kościuszki 50, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7425074, faks 0-29 7425074.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Wyszkowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest wykonywanie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Zamawiającego, zlokalizowanym w Wyszkowie przy ul. Kościuszki 50,na nieruchomości zabudowanej, w skład której wchodzi działka oznaczona numerem geodezyjnym nr 4826/1.Sąd Rejonowy w Wyszkowie posiada budynek wolnostojący w zabudowie atrialnej, całkowicie podpiwniczony, o pięciu kondygnacjach nadziemnych, pokryty stropodachem, wykonany w technologii wielkopłytowej. Właścicielem obiektu i nieruchomości jest Skarb Państwa, głównym dysponentem jest Sąd Rejonowy w Wyszkowie (trwały zarząd), zaś użytkownikiem 623,59 m2 powierzchni jest Prokuratura Rejonowa w Wyszkowie - posiada własną ochronę. Kubatura budynku wynosi: 14.595,00 m3,Powierzchnia zabudowy:730,00 m2, Powierzchnia użytkowa: 3.446,32 m2 (bez Prokuratury) II. WYMIAR SPRAWOWANIA OCHRONY 1. Ochrona będzie realizowana zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) w obiekcie sądu, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej:1)stałej lub doraźnej;2)polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (system nadzoru wizyjnego, system kontroli dostępu, system sygnalizacji pożaru, system oddymiania);3) polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych. 2. Bezpośrednia ochrona fizyczna w formie wskazanej w ust. 1 pkt. 1 i 2 będzie sprawowana:1) w następujących godzinach w okresie obowiązywania umowy (tj. łącznie 32.328 godzin):a) w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00 - jeden pracownik (8 godzin), b) 7 dni w tygodniu, całodobowo - jeden pracownik (24 godziny); 2) dodatkowo w ilości 288 godzin w okresie trwania umowy: a) w dniach i godzinach określonych przez Zamawiającego - jeden pracownik, b) według zgłoszenia Zamawiającego złożonego na piśmie lub telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień dodatkowej ochrony. Ochrona w czasie wskazanym w ust. 2 będzie realizowana poprzez Posterunek Stały (PS) utworzony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.3. Bezpośrednia ochrona fizyczna w formie wskazanej w ust. 1 pkt. 3 sprawowana będzie około 2 razy w miesiącu dla wartości pieniężnych poniżej 1 jednostki obliczeniowej oraz innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych przewożonych na odległość do 2 km, co stanowi 100 konwojów oraz dodatkowe konwoje w ilości 75 godzin w okresie trwania umowy, w dni i czasie według zgłoszenia telefonicznego Zamawiającego, dokonanego na zasadach określonych w rozdz. V ust. 2. III.SPOSÓB SPRAWOWANIA OCHRONY ORAZ WYMAGANIA W ZAKRESIE UPRAWNIEŃ I WYPOSAŻENIA PRACOWNIKÓW SPRAWUJĄCYCH OCHRONĘ 1. Z uwagi na charakter wykonywanej przez Zamawiającego działalności i konieczność współpracy z policją, strażą miejską i CBŚ Zamawiający nie dopuszcza wykonywania ochrony określonej w rozdz. II ust. 2 przez podwykonawców.2. Z uwagi na złożoność i charakter powierzanych zadań wymaga się, by zadania określone w rozdz. II ust. 2 wykonywane były przez osoby w pełni sprawne, bez orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.3.Osoby sprawujące bezpośrednią ochronę fizyczną muszą posiadać co najmniej licencję I stopnia. 4.Załoga patrolowo-interwencyjna (ZPI) działa na wezwanie: pracownika ochrony z Posterunku Stałego, koordynatora usług ochrony lub po odebraniu sygnału alarmowego z urządzeń monitorujących. 5.Dyslokacja ZPI - całodobowo, teren miasta Wyszkowa. Miejsce pełnienia służby - wóz patrolowy. Skład służby - minimum dwóch pracowników ochrony, z tym że co najmniej jeden będzie pracownikiem licencjonowanym. Wyposażenie, co najmniej: paralizator elektryczny bez pozwolenia na broń - 2 szt., kajdanki - 2 szt., pałka obronna wielofunkcyjna - 2 szt., ręczny miotacz gazu - 2 szt., telefon komórkowy, apteczka. 6.Wykonawca ma obowiązek zapewnić jednolite umundurowanie osób wykonujących bezpośrednią ochronę fizyczną, wyposażyć je w imienne identyfikatory oraz w bezprzewodowe środki łączności i przymusu bezpośredniego lub inny odpowiedni sprzęt i urządzenia (posiadające stosowne atesty) umożliwiające realizację zamówienia, w tym:1)pałki obronne wielofunkcyjne;2) kajdanki;3)paralizatory elektryczne bez pozwolenia na broń; 4)ręczne miotacze gazu; 5)ręczny wykrywacz metali (jeden na obiekt);6)latarki.7.Wykonawca wskaże koordynatora do organizowania i kierowania osobami realizującymi na rzecz Zamawiającego usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, do którego będzie należało kontrolowanie osób wykonujących usługi ochrony w formie określonej w rozdz. II, nie rzadziej niż raz w miesiącu, co zostanie odnotowane w księdze raportów dziennych. Do obowiązków koordynatora będzie należało organizowanie i kierowanie pracownikami sprawującymi fizyczną ochronę oraz współpraca z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie całokształtu działań związanych z wykonaniem umowy.8.Wykonawca zapewni gotowość i interwencję ZPI, które podejmą czynne działania ochronne natychmiast po uzyskaniu sygnału o alarmie, pożarze lub innym zagrożeniu. Czas ich dotarcia do siedziby chronionej jednostki od momentu zgłoszenia wynosi nie dłużej niż 5 min.9.Wykonawca zapewni utrzymywanie bezpośredniej łączności telefonicznej lub radiowej pomiędzy: pracownikami ochrony, centrum dyspozycyjnym, grupami interwencyjnymi.10.Pracownicy Wykonawcy z Posterunku Stałego w razie potrzeby będą wykonywać zadania pomocnicze zlecone przez Zamawiającego (np.: odśnieżanie i usuwanie oblodzeń drzwi garażowych, pomoc w przestawianiu mebli i urządzeń). Wykonanie innych zadań zawarte jest w stawce roboczogodziny należnej Wykonawcy za kolejne okresy rozliczeniowe począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy na ochronę obiektu i nie powoduje zwiększenia ofertowej miesięcznej liczby godzin.11.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby osoby świadczące usługę polegającą na bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia zostały zobowiązane do zachowania tajemnicy służbowej (dotyczy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi). IV.ZADANIA OCHRONY 1.Stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych z obiektu chronionego.2.Ochrona obiektu wraz z wyposażeniem przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżą, w tym włamaniem. 3.Kontrola zagrożenia pożarowego, zapobieganie czynom chuligańskim i innym czynom sprzecznym z porządkiem prawnym.4.Prowadzenie stałej kontroli terenu i obiektów pod względem możliwości wystąpienia ewentualnych zagrożeń: pożar, zalanie, włamanie oraz penetracja miejsc o szczególnym zagrożeniu itp. 5.Legitymowanie osób wchodzących na teren obiektu sądu, a w przypadku wprowadzenia zmian w tym zakresie, legitymowanie i rejestrowanie danych wszystkich osób wchodzących na teren sądu. 6.Kontrola dokumentów, bagażu i innych przedmiotów wnoszonych do budynku sądu przez osoby nie będące pracownikami sądu. 7.Kontrola wnoszenia telefonów komórkowych przez osoby odwiedzające sąd lub biorące udział w rozprawach i posiedzeniach oraz przestrzeganie zapisów polityki bezpieczeństwa w tym zakresie.8.Kierowanie ruchem interesantów oraz udzielanie im niezbędnej pomocy i informacji.9.Prowadzenie ewidencji kluczy do poszczególnych pomieszczeń oraz ich wydawanie i przyjmowanie od pracowników sądu. 10. Prowadzenie księgi raportów dziennych i innej niezbędnej dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby.11.Prowadzenie rejestru osób pozostających/przebywających po godzinach pracy w budynku. 12.Systematyczny obchód ciągów komunikacyjnych po godzinach urzędowania jednostki chronionej celem wykluczenia obecności osób trzecich w obiekcie i sprawdzanie stanu zamknięć i plomb, patrolowanie terenu w niejednolitych odstępach czasowych. Odnotowanie w księdze raportów godzin obchodu.13.Pracownik Posterunku Stałego nie może dokonywać najmniejszych napraw i przeróbek instalacji i urządzeń systemów ochronnych obiektu. O zauważonych wadach i usterkach systemu bezzwłocznie zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego.14.W pomieszczeniu Posterunku Stałego ochrony: 1)może przebywać jedynie tylko jeden pracownik dokonujący obserwacji obiektu za pośrednictwem systemu monitorowania;2)nie mogą przebywać osoby postronne za wyjątkiem przedstawiciela policji lub CBŚ;3)nie mogą znajdować się urządzenia i sprzęty, które nie są powierzone przez sąd jako wyposażenie posterunku lub nie są wymienione w rozdz. III ust.6. 15.Sprawdzanie i zamykanie wszystkich wejść i okien w obiektach Zamawiającego po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego.16.Zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu w zależności od pory roku.17.Otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych głównych do obiektu w dni urzędowania sądu. 18.Monitorowanie pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z obiektu chronionego.19.Nadzorowanie i kontrola pracy instalacji, urządzeń i systemów alarmowych stanowiących wyposażenie obiektu. 20.Pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp., znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych.21.Niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochranianych obiektów materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania.22.Zakaz wpuszczania na teren obiektu chronionego osób znajdujących się pod wpływem alkoholu albo środków odurzających.23.Interwencja wobec osób zakłócających porządek wewnątrz obiektu chronionego oraz znajdujących się pod wpływem alkoholu albo środków odurzających.24.Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z obiektu sprzętu elektronicznego, informatycznego i innych składników majątku sądu.25.W razie konieczności ścisła współpraca z policją i strażą miejską, a także z innymi służbami.26.W przypadku zaistnienia zagrożenia, usiłowania lub dokonania przestępstwa przeciwko życiu, zdrowiu lub mieniu w chronionym obiekcie zabezpieczenie miejsca zdarzenia przed zatarciem dowodów pozostawionych przez sprawców i powiadomienie policji.27.W przypadkach zdarzeń nadzwyczajnych, w sytuacjach nie cierpiących zwłoki powiadamianie - na zlecenie Zamawiającego lub samoistnie - odpowiednich służb miejskich oraz zabezpieczenie miejsca ich działalności.28.Udzielanie pomocy pracownikom chronionej jednostki na ich prośbę lub w przypadkach zagrożenia.29.Pomoc w dostępie do budynku osobom niepełnosprawnym. 30.Bieżące informowanie Zamawiającego o każdej podjętej interwencji, o stwierdzeniu nieprawidłowości, awarii, o przyjeździe ZPI oraz niesprawności istniejących instalacji, urządzeń i systemów alarmowych obiektu.31.Wykonywanie innych czynności z zakresu ochrony, a zleconych przez przedstawicieli stron uprawnionych do wydawania poleceń.32.Uniemożliwienie wstępu do budynku osobom nieupoważnionym po godzinach urzędowania sądu. 33.Udostępnianie pomieszczeń sądu w dni wolne od pracy osobom upoważnionym na podstawie zezwolenia udzielonego przez Prezesa Sądu Rejonowego lub Dyrektora Sądu Rejonowego.34.Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego na piśmie z 7 - dniowym wyprzedzeniem o zmianie pracownika wchodzącego w skład PS sprawującego ochronę w jednostce. Zmiana pracownika PS nie może mieć miejsca częściej niż 1 raz na 6 miesięcy. Do pisma Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych przez Zamawiającego uprawnień, tj. licencje, dokument potwierdzający doświadczenie, zaświadczenie lekarskie (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem). 35.Pracownicy ochrony Wykonawcy zobowiązani są do uczestniczenia w szkoleniach i zebraniach organizacyjnych wyznaczanych przez Zamawiającego.36.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić szkolenie z zakresu BHP oraz specjalistyczne z zakresu ochrony przeciwpożarowej. V.KONWOJOWANIE WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH I INNYCH PRZEDMIOTÓW WARTOŚCIOWYCH LUB NIEBEZPIECZNYCH 1.Transport wartości pieniężnych poniżej 1 jednostki obliczeniowej oraz innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych samochodem Wykonawcy na odległość do 2 km.2.Zamawiający będzie zgłaszał swoje potrzeby w zakresie konwoju telefonicznie na 1 godz. przed wyjazdem.3.Konwój odbywać się będzie przy udziale pracownika Sądu.4.Zamawiający nie dopuszcza dłuższej formy awizowania wykonywania usługi konwoju z uwagi na brak możliwości przewidywania potrzeb w tym zakresie.. W ogłoszeniu powinno być: I.PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest wykonywanie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Zamawiającego, zlokalizowanym w Wyszkowie przy ul. Kościuszki 50,na nieruchomości zabudowanej, w skład której wchodzi działka oznaczona numerem geodezyjnym nr 4826/1.Sąd Rejonowy w Wyszkowie posiada budynek wolnostojący w zabudowie atrialnej, całkowicie podpiwniczony, o pięciu kondygnacjach nadziemnych, pokryty stropodachem, wykonany w technologii wielkopłytowej. Właścicielem obiektu i nieruchomości jest Skarb Państwa, głównym dysponentem jest Sąd Rejonowy w Wyszkowie (trwały zarząd), zaś użytkownikiem 623,59 m2 powierzchni jest Prokuratura Rejonowa w Wyszkowie - posiada własną ochronę.Kubatura budynku wynosi: 14.595,00 m3,Powierzchnia zabudowy:730,00 m2, Powierzchnia użytkowa: 3.446,32 m2 (bez Prokuratury) II. WYMIAR SPRAWOWANIA OCHRONY 1. Ochrona będzie realizowana zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) w obiekcie sądu, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej:1)stałej lub doraźnej;2)polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (system nadzoru wizyjnego, system kontroli dostępu, system sygnalizacji pożaru, system oddymiania);3) polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych. 2. Bezpośrednia ochrona fizyczna w formie wskazanej w ust. 1 pkt. 1 i 2 będzie sprawowana:1) w następujących godzinach w okresie obowiązywania umowy (tj. łącznie 32.328 godzin):a) w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00 - jeden pracownik (8 godzin), b) 7 dni w tygodniu, całodobowo - jeden pracownik (24 godziny); 2) dodatkowo w ilości 288 godzin w okresie trwania umowy:a) w dniach i godzinach określonych przez Zamawiającego - jeden pracownik, b) według zgłoszenia Zamawiającego złożonego na piśmie lub telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień dodatkowej ochrony. Ochrona w czasie wskazanym w ust. 2 będzie realizowana poprzez Posterunek Stały (PS) utworzony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.3. Bezpośrednia ochrona fizyczna w formie wskazanej w ust. 1 pkt. 3 sprawowana będzie około 2 razy w miesiącu dla wartości pieniężnych poniżej 1 jednostki obliczeniowej oraz innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych przewożonych na odległość do 2 km, co stanowi 100 konwojów oraz dodatkowe konwoje w ilości 75 godzin w okresie trwania umowy, w dni i czasie według zgłoszenia telefonicznego Zamawiającego, dokonanego na zasadach określonych w rozdz. V ust. 2. III.SPOSÓB SPRAWOWANIA OCHRONY ORAZ WYMAGANIA W ZAKRESIE UPRAWNIEŃ I WYPOSAŻENIA PRACOWNIKÓW SPRAWUJĄCYCH OCHRONĘ 1. Z uwagi na charakter wykonywanej przez Zamawiającego działalności i konieczność współpracy z policją, strażą miejską i CBŚ Zamawiający nie dopuszcza wykonywania ochrony określonej w rozdz. II ust. 2 przez podwykonawców.2. Z uwagi na złożoność i charakter powierzanych zadań wymaga się, by zadania określone w rozdz. II ust. 2 wykonywane były przez osoby w pełni sprawne, bez orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.3.Osoby sprawujące bezpośrednią ochronę fizyczną muszą posiadać co najmniej licencję I stopnia. 4.Załoga patrolowo-interwencyjna (ZPI) działa na wezwanie: pracownika ochrony z Posterunku Stałego, koordynatora usług ochrony lub po odebraniu sygnału alarmowego z urządzeń monitorujących. 5.Dyslokacja ZPI - całodobowo, teren miasta Wyszkowa. Miejsce pełnienia służby - wóz patrolowy. Skład służby - co najmniej dwóch uzbrojonych pracowników ochrony. Wyposażenie - zgodnie z obowiązującymi przepisami (dobór i ilość określa Wykonawca), ponadto co najmniej:kajdanki - 2 szt., pałka obronna wielofunkcyjna - 2 szt., ręczny miotacz gazu - 2 szt., telefon komórkowy, apteczka. 6.Wykonawca ma obowiązek zapewnić jednolite umundurowanie osób wykonujących bezpośrednią ochronę fizyczną, wyposażyć je w imienne identyfikatory oraz w bezprzewodowe środki łączności i przymusu bezpośredniego lub inny odpowiedni sprzęt i urządzenia (posiadające stosowne atesty) umożliwiające realizację zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym (dobór i ilość określa Wykonawca):1)pałki obronne wielofunkcyjne;2) kajdanki;3)paralizatory elektryczne; 4)ręczne miotacze gazu; 5)ręczny wykrywacz metali (jeden na obiekt);6)latarki.7.Wykonawca wskaże koordynatora do organizowania i kierowania osobami realizującymi na rzecz Zamawiającego usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, do którego będzie należało kontrolowanie osób wykonujących usługi ochrony w formie określonej w rozdz. II, nie rzadziej niż raz w miesiącu, co zostanie odnotowane w księdze raportów dziennych. Do obowiązków koordynatora będzie należało organizowanie i kierowanie pracownikami sprawującymi fizyczną ochronę oraz współpraca z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie całokształtu działań związanych z wykonaniem umowy.8.Wykonawca zapewni gotowość i interwencję ZPI, które podejmą czynne działania ochronne natychmiast po uzyskaniu sygnału o alarmie, pożarze lub innym zagrożeniu. Czas ich dotarcia do siedziby chronionej jednostki od momentu zgłoszenia wynosi nie dłużej niż 5 min.9.Wykonawca zapewni utrzymywanie bezpośredniej łączności telefonicznej lub radiowej pomiędzy: pracownikami ochrony, centrum dyspozycyjnym, grupami interwencyjnymi.10.Pracownicy Wykonawcy z Posterunku Stałego w razie potrzeby będą wykonywać zadania pomocnicze zlecone przez Zamawiającego (np.: odśnieżanie i usuwanie oblodzeń drzwi garażowych, pomoc w przestawianiu mebli i urządzeń). Wykonanie innych zadań zawarte jest w stawce roboczogodziny należnej Wykonawcy za kolejne okresy rozliczeniowe począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy na ochronę obiektu i nie powoduje zwiększenia ofertowej miesięcznej liczby godzin.11.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby osoby świadczące usługę polegającą na bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia zostały zobowiązane do zachowania tajemnicy służbowej (dotyczy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi). IV.ZADANIA OCHRONY 1.Stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych z obiektu chronionego.2.Ochrona obiektu wraz z wyposażeniem przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżą, w tym włamaniem. 3.Kontrola zagrożenia pożarowego, zapobieganie czynom chuligańskim i innym czynom sprzecznym z porządkiem prawnym.4.Prowadzenie stałej kontroli terenu i obiektów pod względem możliwości wystąpienia ewentualnych zagrożeń: pożar, zalanie, włamanie oraz penetracja miejsc o szczególnym zagrożeniu itp. 5.Legitymowanie osób wchodzących na teren obiektu sądu, a w przypadku wprowadzenia zmian w tym zakresie, legitymowanie i rejestrowanie danych wszystkich osób wchodzących na teren sądu. 6.Kontrola dokumentów, bagażu i innych przedmiotów wnoszonych do budynku sądu przez osoby nie będące pracownikami sądu. 7.Kontrola wnoszenia telefonów komórkowych przez osoby odwiedzające sąd lub biorące udział w rozprawach i posiedzeniach oraz przestrzeganie zapisów polityki bezpieczeństwa w tym zakresie.8.Kierowanie ruchem interesantów oraz udzielanie im niezbędnej pomocy i informacji.9.Prowadzenie ewidencji kluczy do poszczególnych pomieszczeń oraz ich wydawanie i przyjmowanie od pracowników sądu. 10. Prowadzenie księgi raportów dziennych i innej niezbędnej dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby.11.Prowadzenie rejestru osób pozostających/przebywających po godzinach pracy w budynku. 12.Systematyczny obchód ciągów komunikacyjnych po godzinach urzędowania jednostki chronionej celem wykluczenia obecności osób trzecich w obiekcie i sprawdzanie stanu zamknięć i plomb, patrolowanie terenu w niejednolitych odstępach czasowych. Odnotowanie w księdze raportów godzin obchodu.13.Pracownik Posterunku Stałego nie może dokonywać najmniejszych napraw i przeróbek instalacji i urządzeń systemów ochronnych obiektu. O zauważonych wadach i usterkach systemu bezzwłocznie zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego.14.W pomieszczeniu Posterunku Stałego ochrony: 1)może przebywać jedynie tylko jeden pracownik dokonujący obserwacji obiektu za pośrednictwem systemu monitorowania;2)nie mogą przebywać osoby postronne za wyjątkiem przedstawiciela policji lub CBŚ;3)nie mogą znajdować się urządzenia i sprzęty, które nie są powierzone przez sąd jako wyposażenie posterunku lub nie są wymienione w rozdz. III ust.6. 15.Sprawdzanie i zamykanie wszystkich wejść i okien w obiektach Zamawiającego po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego.16.Zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu w zależności od pory roku.17.Otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych głównych do obiektu w dni urzędowania sądu. 18.Monitorowanie pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z obiektu chronionego.19.Nadzorowanie i kontrola pracy instalacji, urządzeń i systemów alarmowych stanowiących wyposażenie obiektu. 20.Pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp., znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych.21.Niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochranianych obiektów materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania.22.Zakaz wpuszczania na teren obiektu chronionego osób znajdujących się pod wpływem alkoholu albo środków odurzających.23.Interwencja wobec osób zakłócających porządek wewnątrz obiektu chronionego oraz znajdujących się pod wpływem alkoholu albo środków odurzających.24.Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z obiektu sprzętu elektronicznego, informatycznego i innych składników majątku sądu.25.W razie konieczności ścisła współpraca z policją i strażą miejską, a także z innymi służbami.26.W przypadku zaistnienia zagrożenia, usiłowania lub dokonania przestępstwa przeciwko życiu, zdrowiu lub mieniu w chronionym obiekcie zabezpieczenie miejsca zdarzenia przed zatarciem dowodów pozostawionych przez sprawców i powiadomienie policji.27.W przypadkach zdarzeń nadzwyczajnych, w sytuacjach nie cierpiących zwłoki powiadamianie - na zlecenie Zamawiającego lub samoistnie - odpowiednich służb miejskich oraz zabezpieczenie miejsca ich działalności.28.Udzielanie pomocy pracownikom chronionej jednostki na ich prośbę lub w przypadkach zagrożenia.29.Pomoc w dostępie do budynku osobom niepełnosprawnym. 30.Bieżące informowanie Zamawiającego o każdej podjętej interwencji, o stwierdzeniu nieprawidłowości, awarii, o przyjeździe ZPI oraz niesprawności istniejących instalacji, urządzeń i systemów alarmowych obiektu.31.Wykonywanie innych czynności z zakresu ochrony, a zleconych przez przedstawicieli stron uprawnionych do wydawania poleceń.32.Uniemożliwienie wstępu do budynku osobom nieupoważnionym po godzinach urzędowania sądu. 33.Udostępnianie pomieszczeń sądu w dni wolne od pracy osobom upoważnionym na podstawie zezwolenia udzielonego przez Prezesa Sądu Rejonowego lub Dyrektora Sądu Rejonowego.34.Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego na piśmie z 7 - dniowym wyprzedzeniem o zmianie pracownika wchodzącego w skład PS sprawującego ochronę w jednostce. Zmiana pracownika PS nie może mieć miejsca częściej niż 1 raz na 6 miesięcy. Do pisma Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych przez Zamawiającego uprawnień, tj. licencje, dokument potwierdzający doświadczenie, zaświadczenie lekarskie (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem). 35.Pracownicy ochrony Wykonawcy zobowiązani są do uczestniczenia w szkoleniach i zebraniach organizacyjnych wyznaczanych przez Zamawiającego.36.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić szkolenie z zakresu BHP oraz specjalistyczne z zakresu ochrony przeciwpożarowej. V.KONWOJOWANIE WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH I INNYCH PRZEDMIOTÓW WARTOŚCIOWYCH LUB NIEBEZPIECZNYCH 1.Transport wartości pieniężnych poniżej 1 jednostki obliczeniowej oraz innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych samochodem Wykonawcy na odległość do 2 km.2.Zamawiający będzie zgłaszał swoje potrzeby w zakresie konwoju telefonicznie na 1 godz. przed wyjazdem.3.Konwój odbywać się będzie przy udziale pracownika Sądu.4.Zamawiający nie dopuszcza dłuższej formy awizowania wykonywania usługi konwoju z uwagi na brak możliwości przewidywania potrzeb w tym zakresie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia GROM Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 46, 10-273 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 393327,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 364962,95

  • Oferta z najniższą ceną: 364962,95 / Oferta z najwyższą ceną: 527276,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.