eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Laszki › Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku w II półroczu 2013r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Laszki: Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku w II półroczu 2013r.
Numer ogłoszenia: 128377 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104675 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Wysocku, Wysocko 2, 37-543 Laszki, woj. podkarpackie, tel. 016 6285357, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku w II półroczu 2013r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do DPS w Wysocku Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych według Kodu CPV - 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne w następujących kategorii: Kategoria Nr 1 - dostawa WARZYW, OWOCÓW , JAJ Kategoria Nr 2 - dostawa WĘDLIN I MIĘSA Kategoria Nr 3 - dostawa NABIAŁU Kategoria Nr 4 - dostawa MROŻONEK I KONSERWY RYBNYCH Kategoria Nr 5 - dostawa PIECZYWA Kategoria Nr 6 - dostawa POZOSTAŁYCH RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH. 1. Zamawiający będzie składał Wykonawcy sukcesywne zamówienia przekazywane faxem lub telefonicznie zamówienia z podaniem ilości oraz rodzaju asortymentu. Zamawiający będzie potwierdzać następnego dnia faxem złożone zamówienie. 2. Zamawiający zastrzega sobie w czasie wykonywania umowy możliwość zmniejszenia ilości towarów oraz możliwość niepełnej realizacji ilości wartości umowy, a Dostawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia. 3. Zamówienie będzie składane z 2 - dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. Odbiorca składał będzie Dostawcy faxem lub telefonicznie zamówienia z podaniem ilości oraz rodzaju asortymentu. Odbiorca następnego dnia potwierdzi faxem złożone zamówienie. 4. Osobą upoważnioną do składania zamówienia jest osoba upoważniona przez Zamawiającego na zajmująca stanowisko Starszego Magazyniera. 5. Wykonawca dostarczy zamówiony towar w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia potwierdzenia zamówienia. 6. Zamawiany towar Dostawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć oraz rozładować towar do magazynu DPS w dni robocze od godz. 7.00 do 11.00. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w opakowaniu zapewniającym odpowiednie warunki sanitarne oraz zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, zawilgoceniem, bombażem puszek, obecnością szkodników, transportem spełniającym wymagania higieniczno - sanitarne. Dla wyrobów mleczarskich i mięsa Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tzw. Ciągu chłodniczego, tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach spełniających warunki techniczne przewidziane w polskiej normie. 8. Dostawca ponosi odpowiedzialność za warunki transportowanego towaru, w tym czystość środka transportu opakowań i inne warunki mające wpływ na jakość zdrowotną przewożonych artykułów oraz sposób wyładowania zapobiegający ich zanieczyszczeniu. 9. W przypadku niedopełnienia obowiązku dostarczenia towaru spełniającego wymogi o których mowa w pkt 7 i 8 Wykonawca zobowiązany jest do wymiany artykułów spożywczych na pełnowartościowy, na własny koszt w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia reklamacji jakościowej towaru. 10. Zamawiający dokonuje w obecności przedstawiciela Dostawcy ilościowego i rodzajowego odbioru towaru, który potwierdza przez pokwitowanie dowodu dostawy. 11. W razie stwierdzenia braków ilościowych w zamówionym towarze, Dostawca zobowiązuje się do uzupełnienia towaru tego samego dnia lub najpóźniej dnia następnego do godz. 15.00, bez prawa żądania dopłaty z tego tytułu. 12. W razie stwierdzenia braków rodzajowych w asortymencie towaru lub że towar nie odpowiada zamówionemu asortymentowi, Odbiorca ma prawo odmówić jego odbioru. W takim wypadku Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia niezwłocznie, najpóźniej tego samego dnia lub w przypadku wyrażenia zgody przez Odbiorcę następnego dnia towaru nowego, odpowiadającego złożonemu zamówieniu towaru. 13.Termin przydatności dostarczonego towaru ma być nie mniejszy niż 50% całkowitego okresu przydatności do spożycia. 14. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar dobrej jakości tj. świeży, I gatunku, czysty, bez obcych zapachów o właściwej gramaturze oraz z właściwym terminem przydatności do spożycia. 15. Dostawca ponosi odpowiedzialność za doręczenie przy odbiorze dostawy dokumentacji dotyczącej dostarczonych artykułów spożywczych, w tym pochodzenia, producenta, daty produkcji i świadectwo kontroli jakości. 16. W celu potwierdzenia jakości dostarczanego przez Wykonawcę towaru Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej artykułów spożywczych, określających w szczególności ich pochodzenie, producenta, datę produkcji, świadectwo kontroli jakości (Handlowy Dokument Identyfikacyjny). 17. Brak wymaganych dokumentów wstrzymuje zapłatę za dostarczony towar. 18. W razie dostarczenia towaru z wadą eliminującego go ze spożycia, nie odpowiadającego wymogom jakościowym, której nie można było stwierdzić w trakcie odbioru towaru Zamawiający ma prawo złożenia pisemnej lub telefonicznej reklamacji w ciągu 2 dni od momentu wykrycia wad, a Wykonawca jest zobowiązany wymienić reklamowany towar na wolny od wad na własny koszt w terminie wskazanym przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: WARZYWA, OWOCE I JAJA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KRZYŚ - POL Hurtownia Owocowo - Warzywna Krzysztof Guzowski, ul. Słowackiego 29, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19778,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16714,60

  • Oferta z najniższą ceną: 16714,60 / Oferta z najwyższą ceną: 16714,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: WĘDLINY, MIĘSA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD Sp. z o.o., Mytarz 4, 38-230 Nowy Żmigród, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22221,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20953,25

  • Oferta z najniższą ceną: 20953,25 / Oferta z najwyższą ceną: 25725,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: NABIAŁ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIOTRUŚ PAN Sp. z o.o. Spółka komandytowa, ul. Nestora 8, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24270,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23182,80

  • Oferta z najniższą ceną: 23182,80 / Oferta z najwyższą ceną: 27364,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: MROŻONKI I KONSERWY RYBNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIDAMID Sp. z o.o, ul. Składowa 2, 37-100 Łańcut, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18447,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15981,10

  • Oferta z najniższą ceną: 15981,10 / Oferta z najwyższą ceną: 17915,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: PIECZYWO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców, ul. Jana Pawła II 4, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9685,50

  • Oferta z najniższą ceną: 9685,50 / Oferta z najwyższą ceną: 9685,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: POZOSTAŁE RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLADEX L. Zaborniak, M. Zaborniak Spółka Jawna, ul. Fryderyka Szopena 53F, 37-600 Lubaczów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24532,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19766,70

  • Oferta z najniższą ceną: 19766,70 / Oferta z najwyższą ceną: 20465,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.