eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki przeznaczonej do oczyszczania utwardzonych powierzchni dla Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-12

Międzyrzecz: Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki przeznaczonej do oczyszczania utwardzonych powierzchni dla Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
Numer ogłoszenia: 128341 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111159 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słoneczna 24, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7421988, 7422494, faks 95 7421988, 7422494.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki przeznaczonej do oczyszczania utwardzonych powierzchni dla Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. c) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. d) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. e) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.2 Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV 2008): 34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg 3.3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej zamiatarki przeznaczonej do oczyszczania utwardzonych powierzchni dla Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu o podstawowych -minimalnych parametrach - bezwzględnie wymaganych: - rok produkcji: 2011÷2012 - sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany; - samojezdna lub - kompatybilna z jednostkami będącymi w posiadaniu przez Zamawiającego tj.: ciągnik Zetor Proxima 2008, P1/F44, Proxima 65; ciągnik MTZ-1/2003, MTZ 80A; - zapotrzebowanie mocy: max. 65 KM; - sposób zaczepienia: mocowanie za pomocą dyszla na górny zaczep transportowy ciągnika, wychylny dyszel sterowany hydrauliką zewnętrzną ciągnika lub wychylny zespół zamiatarki; - napęd: przez wał odbioru mocy z ciągnika; - zespół czyszczący: 2 szczotki talerzowe z regulacją obrotów; - zespół zasysający: system zasysania śmieci z końcówką zasysającą prowadzoną po czyszczonej powierzchni; - zbiornik na nieczystości: pojemność min. 1,0 m3 unoszony i otwierany hydraulicznie; - zespół hydrauliczny przystosowany do nośnika Zamawiającego; - zespół zraszający: zbiornik wodny ze wskaźnikiem poziomu wody (mechaniczna pompa wodna, elektryczne załączanie spryskiwaczy); - sterowanie: elektryczne sterowanie układem hydraulicznym i zraszającym za pomocą przenośnej konsoli umieszczanej w kabinie kierowcy; - szerokość zamiatania: 1500÷2200 mm; - układ hamulcowy: hamulec pneumatyczny wraz z hamulcem postojowym; - oświetlenie: elektryczna instalacja oświetleniowa ze światłami zamontowanymi z tyłu maszyny, zasilanie 12V z gniazda ciągnika; - zalecana prędkość zamiatania: 4÷8 km/h; - prędkość transportowa: max 40 km/h; - oznakowanie: ostrzegawcze świetlno - drogowe (pomarańczowe światło błyskowe (wyładowcze) zamontowane na dachu kabiny z kontrolką włączonego światła na desce przyrządów i napis na belce podświetlonej służba drogowa) - zamiatarka samojezdna; - gwarancja: gwarancja producenta, bez limitu kilometrów; - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (wskazać miejscowość serwisowania); - instrukcje, dokumenty gwarancyjne, wyciąg ze świadectwa homologacji lub certyfikat zgodności CE, katalog części zamiennych - w języku polskim; - szkolenie stanowiskowe. Zastosowane materiały muszą posiadać aktualne aprobaty techniczne, atesty oraz świadectwa jakości zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sprzęt musi być w pełni sprawny technicznie (ważne badanie techniczne), powłoka lakiernicza - stan bardzo dobry, bez wad prawnych, z dokumentami i opłatami umożliwiającymi rejestrację. Dopuszcza się fabrycznie nowy sprzęt sprowadzany z zagranicy. W takim przypadku bezwzględnie wymagane są dokumenty umożliwiające rejestrację sprzętu w kraju Zamawiającego: 1. Wyciąg ze świadectwa homologacji; 2. Faktura VAT za zakup. Zamiatarka przeznaczona ma być do oczyszczania utwardzonych powierzchni i umożliwiać usuwanie i zbieranie zanieczyszczeń. Zamiatarka używana będzie m. in. do technologicznego oczyszczenia podłoża przed położeniem dywanu asfaltowego remontowanych odcinków dróg, a także do utrzymania czystości dróg komunikacyjnych, placów, parkingów, zewnętrznych otoczeń obiektów oraz wszystkich innych utwardzonych powierzchni drogowych i chodnikowych. 3.4 Warunki, miejsce i terminy dostaw: Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu, ul. Słoneczna 24, 66 - 300 Międzyrzecz. Szczegółowy zakres planowanego zamówienia publicznego zawiera formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.5 Warunki gwarancji: - gwarancja: gwarancja producenta, bez limitu kilometrów; - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (wskazać miejscowość serwisowania); 3.6 Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz umową. 3.7 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca określi i przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numery faksów i adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zobowiązań wynikających z umowy. 3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.8 Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, w szczególności określonymi w pkt. 3.3 niniejszej SIWZ. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 4) Wykonawca gwarantuje jakość dostaw zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych dostawy na każde życzenie Zamawiającego. 6) Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości dostawy (niezgodność z normami i obowiązującymi przepisami). 3.9 Rozliczenie wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi fakturą za faktycznie dostarczony w terminie i w stanie kompletnym do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu przy ul. Słonecznej 24 przedmiot zamówienia - zgodnie z umową. Termin płatności nastąpi przelewem w ciągu 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane dostawy, dostarczone dokumenty i przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.30 - Pojazdy do zamiatania dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe Agromarket Ewa Skrzypczak, Mirosław Skrzypczak Leszek Skrzypczak Spółka Jawna, Jaryszki 4, 62-023 Gądki, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68824,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70110,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70110,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81180,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.