eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki przeznaczonej do oczyszczania utwardzonych powierzchni dla Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Międzyrzecz: Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki przeznaczonej do oczyszczania utwardzonych powierzchni dla Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
Numer ogłoszenia: 111159 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Słoneczna 24, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7421988, 7422494, faks 95 7421988, 7422494.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki przeznaczonej do oczyszczania utwardzonych powierzchni dla Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. c) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. d) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. e) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.2 Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV 2008): 34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg 3.3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej zamiatarki przeznaczonej do oczyszczania utwardzonych powierzchni dla Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu o podstawowych -minimalnych parametrach - bezwzględnie wymaganych: - rok produkcji: 2011÷2012 - sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany; - samojezdna lub - kompatybilna z jednostkami będącymi w posiadaniu przez Zamawiającego tj.: ciągnik Zetor Proxima 2008, P1/F44, Proxima 65; ciągnik MTZ-1/2003, MTZ 80A; - zapotrzebowanie mocy: max. 65 KM; - sposób zaczepienia: mocowanie za pomocą dyszla na górny zaczep transportowy ciągnika, wychylny dyszel sterowany hydrauliką zewnętrzną ciągnika lub wychylny zespół zamiatarki; - napęd: przez wał odbioru mocy z ciągnika; - zespół czyszczący: 2 szczotki talerzowe z regulacją obrotów; - zespół zasysający: system zasysania śmieci z końcówką zasysającą prowadzoną po czyszczonej powierzchni; - zbiornik na nieczystości: pojemność min. 1,0 m3 unoszony i otwierany hydraulicznie; - zespół hydrauliczny przystosowany do nośnika Zamawiającego; - zespół zraszający: zbiornik wodny ze wskaźnikiem poziomu wody (mechaniczna pompa wodna, elektryczne załączanie spryskiwaczy); - sterowanie: elektryczne sterowanie układem hydraulicznym i zraszającym za pomocą przenośnej konsoli umieszczanej w kabinie kierowcy; - szerokość zamiatania: 1500÷2200 mm; - układ hamulcowy: hamulec pneumatyczny wraz z hamulcem postojowym; - oświetlenie: elektryczna instalacja oświetleniowa ze światłami zamontowanymi z tyłu maszyny, zasilanie 12V z gniazda ciągnika; - zalecana prędkość zamiatania: 4÷8 km/h; - prędkość transportowa: max 40 km/h; - oznakowanie: ostrzegawcze świetlno - drogowe (pomarańczowe światło błyskowe (wyładowcze) zamontowane na dachu kabiny z kontrolką włączonego światła na desce przyrządów i napis na belce podświetlonej służba drogowa) - zamiatarka samojezdna; - gwarancja: gwarancja producenta, bez limitu kilometrów; - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (wskazać miejscowość serwisowania); - instrukcje, dokumenty gwarancyjne, wyciąg ze świadectwa homologacji lub certyfikat zgodności CE, katalog części zamiennych - w języku polskim; - szkolenie stanowiskowe. Zastosowane materiały muszą posiadać aktualne aprobaty techniczne, atesty oraz świadectwa jakości zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sprzęt musi być w pełni sprawny technicznie (ważne badanie techniczne), powłoka lakiernicza - stan bardzo dobry, bez wad prawnych, z dokumentami i opłatami umożliwiającymi rejestrację. Dopuszcza się fabrycznie nowy sprzęt sprowadzany z zagranicy. W takim przypadku bezwzględnie wymagane są dokumenty umożliwiające rejestrację sprzętu w kraju Zamawiającego: 1. Wyciąg ze świadectwa homologacji; 2. Faktura VAT za zakup. Zamiatarka przeznaczona ma być do oczyszczania utwardzonych powierzchni i umożliwiać usuwanie i zbieranie zanieczyszczeń. Zamiatarka używana będzie m. in. do technologicznego oczyszczenia podłoża przed położeniem dywanu asfaltowego remontowanych odcinków dróg, a także do utrzymania czystości dróg komunikacyjnych, placów, parkingów, zewnętrznych otoczeń obiektów oraz wszystkich innych utwardzonych powierzchni drogowych i chodnikowych. 3.4 Warunki, miejsce i terminy dostaw: Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu, ul. Słoneczna 24, 66 - 300 Międzyrzecz. Szczegółowy zakres planowanego zamówienia publicznego zawiera formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.5 Warunki gwarancji: - gwarancja: gwarancja producenta, bez limitu kilometrów; - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (wskazać miejscowość serwisowania); 3.6 Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz umową. 3.7 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca określi i przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numery faksów i adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zobowiązań wynikających z umowy. 3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.8 Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, w szczególności określonymi w pkt. 3.3 niniejszej SIWZ. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 4) Wykonawca gwarantuje jakość dostaw zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych dostawy na każde życzenie Zamawiającego. 6) Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości dostawy (niezgodność z normami i obowiązującymi przepisami). 3.9 Rozliczenie wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi fakturą za faktycznie dostarczony w terminie i w stanie kompletnym do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu przy ul. Słonecznej 24 przedmiot zamówienia - zgodnie z umową. Termin płatności nastąpi przelewem w ciągu 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane dostawy, dostarczone dokumenty i przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.30 - Pojazdy do zamiatania dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przez jednego z partnerów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy i Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 i nr 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy - załącznik nr 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 (jeżeli dotyczy). Warunki serwisowania - załącznik nr 8. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl/?c=94
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słoneczna 24, 66 - 300 Międzyrzecz, pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słoneczna 24, 66 - 300 Międzyrzecz, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.