eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Sprzęt medyczny jednorazowego użytku stosowany w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-28

Koszalin: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku stosowany w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Numer ogłoszenia: 127792 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 34 88 147, faks 94 34 88 103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku stosowany w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igły do znieczulenia podpajęczego i neuroliz - 4 580 szt.; 2) Igły do blokad splotów nerwowych - 550 szt.; 3) Rurki intubacyjne z mankietem i bez mankietu - 7 400 szt.; 4) Rurki intubacyjne do długich intubacji - 60 szt.; 5) Rurki intubacyjne do długich wentylacji dla dorosłych - 150 szt.; 6) Rurki intubacyjne wstępnie uformowane - 80 szt.; 7) Rurki tracheostomijne - 400 szt.; 8) Rurki ustno-gardłowe - 8 000 szt.; 9) Uchwyt do mocowania rurek intubacyjnych - 1 000 szt.; 10) Maseczki dla dorosłych i dzieci - 6 800 szt.; 11) Drenaże klatki piersiowej - 195 szt.; 12) Worki do godzinowej zbiórki moczu - 180 szt.; 13) Sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne dla dorosłych - 12 700 szt.; 14) Sterylne filtry elektrostatyczne pediatryczne - 1 200 szt.; 15) Sterylne filtry elektrostatyczne noworodkowe - 1 200 szt.; 16) Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych - 2 000 szt.; 17) Przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku - 1 100 szt.; 18) Aparaty do pompy Braun - 2 900 szt.; 19) Regulator prędkości przepływu - 3 000 szt.; 20) Kocyk dla dorosłych do aparatu Equator - 120 szt.; 21) Linie do podgrzewacza Hotline - 500 szt.; 22) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - 1 200 szt.; 23) Zestawy do kaniulacji żył centralnych - 50 szt.; 24) Zestawy do przezskórnego drenażu, rampy, dreny, katetery, kraniki - 4 265 szt.; 25) Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych ciągłych oraz łączonych zewnątrzoponowych podpajęczych - 600 szt.; 26) Zestawy do pomiaru ciśnienia - 800 szt.; 27) Obwody do respiratora Neftis - 120 szt.; 28) Obwody do aparatu do znieczulania - 1 200 kpl. 29) Obwody do respiratorów dla dorosłych - 1 000 kpl. 30) Elektrody do czasowej stymulacji serca, introduktory - 135 szt.; 31) Przyrządy do żywienia dojelitowego - 4 425 szt.; 32) Przedłużacze anestezjologiczne, łączniki - 5 400 szt.; 33) Dreny do pompy Graseby - 2 040 szt.; 34) Przedłużacze do pomp - 34 200 szt.; 35) Cewniki do odsysania, zgłębniki - 140 300 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.13.21-6, 33.14.13.20-9, 33.17.11.10-3, 33.14.16.20-2, 33.14.16.40-8, 33.14.12.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 35.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) formularz ofertowy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: Zadanie nr: 1 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 2 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 3 - 1 sztuka z pozycji 2 i 3, 2 sztuki z pozycji 1, tj.: 1 sztuka w rozmiarze od 3.5 do 4.5 i 1 sztuka w rozmiarze 5.0 do 9.5; Zadanie nr: 4 - 1 sztuka; Zadanie nr: 5 - 1 sztuka; Zadanie nr: 6 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 7 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 8 - 1 sztuka; Zadanie nr: 9 - 1 sztuka; Zadanie nr: 10 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 11 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 12 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 13 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 14 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 15 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 16 - 1 sztuka; Zadanie nr: 17 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 18 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 19 - 2 sztuki; Zadanie nr: 20 - 1 sztuka z dowolnej pozycji; Zadanie nr: 21 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 22 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 23 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 24 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 25 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 26 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 27 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 28 - 1 sztuka; Zadanie nr: 29 - 1 sztuka; Zadanie nr: 30 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 31 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 32 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 33 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 34 - 1 sztuka - rozmiar dowolny; Zadanie nr: 35 - 1 sztuka z każdej pozycji. 5) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 6) deklaracja zgodności; 7) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylnej; 8) dokument potwierdzający testowanie regulatora prędkości przepływu na lipidach (dot. zadania nr 19)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas dostawy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły do znieczulenia podpajęczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igły do znieczulenia podpajęczego pencil - point 25g x 90mm 26g x 90mm 27g x 90mm - 4500 szt.; 2) Igły do znieczulenia podpajęczego 27g x 120-130mm - 30 szt.; 3) Igły do neuroliz 18G - 20G x 150 mm, 20G - 22G x 200 mm - 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły do blokad splotów nerwowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igły do blokad splotów nerwowych pod kontrolą USG 22G/50mm - 300 szt.; 2) Igły do blokad splotów nerwowych pod kontrolą USG 22G/80mm - 100 szt.; 3) Igły do blokad splotów nerwowych przy użyciu stymulatora 22G/50mm - 100 szt.; 4) Igły do blokad splotów nerwowych pod kontrolą USG 21G/110mm - 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rurki intubacyjne z mankietem i bez mankietu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym od nr 3.5 do nr 9,5 co 0,5 - 6 500 szt.; 2) Rurki intubacyjne bez mankietu od nr 4,0 do nr 6,5 co 0,5 - 400 szt.; 3) Rurki intubacyjne do zbrojone z mankietem niskociśnieniowym 6.0, 7,0, 8,0, 9,0 - 500 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rurki intubacyjne do długich intubacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka intubacyjna z mankietem od nr 3,5 do nr 9,5 co 0,5 - 60 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rurki intubacyjne do długich wentylacji dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka intubacyjna z mankietem 7.0, 7.5, 8.0, 8.5, 9.0 - 150 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rurki intubacyjne wstępnie uformowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rurka intubacyjna wersja północ 6.0, 5.6, 7,0, 7.5, 7.0 - 50 szt.; 2) Rurka intubacyjna wersja południe 6.0, 6,5, 7,0, 7.5, 8.0 - 30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rurki tracheostomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rurki standardowe z ruchomym szyldem bez mankietu 3.0, 3.5, 4.0, 4.5 - 120 szt.; 2) Rurki z regulowanym położeniem kołnierza 5.0, 6.0, 7.0, 8.0 - 50 szt.; 3) Rurki standardowe z mankietem niskociśnieniowym 7.0, 7.5, 8.0 - 30 szt.; 4) Rurka z odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej 7.0, 7.5, 8.0, 8.5, 9.0 - 200 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rurki ustno-gardłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka ustno-gardłowa 0,1,2,3,4,5 - 8 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Uchwyt do mocowania rurek intubacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyt do mocowania rurek intubacyjnych - 1 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Maseczki dla dorosłych i dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Maseczka krtaniowa 4,5 - 200 szt.; 2) Maseczka tlenowa dla dorosłych - 800 szt.; 3) Maseczka tlenowa dla dzieci - 800 szt.; 4) Zestaw do nebulizacji z trójnikiem - 2 000 szt.; 5) Maseczka tlenowa z nebulizatorem dla dorosłych i dzieci - 3 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Drenaże klatki piersiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do drenażu klatki piersiowej min. 2200 ml - 15 szt.; 2) Zestaw drenów do drenażu dwubutlowego - 50 szt.; 3) Zestawy drenów do drenażu jednobutlowego - 130 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Worki do godzinowej zbiórki moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worek do godzinowej zbiórki moczu min. 2000 ml - 180 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dorosłych - 11 000 szt.; 2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci - z wejściem bocznym dla dorosłych - 400 szt.; 3) Sterylny filtr mechaniczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dorosłych - 1 300 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sterylne filtry elektrostatyczne pediatryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci pediatryczny - 800 szt.; 2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci - z wejściem bocznym pediatryczny - 400 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sterylne filtry elektrostatyczne noworodkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci noworodkowy - 600 szt.; 2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla niemowląt - 600 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny wymiennik ciepła i wilgoci - 2 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woda do tlenoterapii biernej -jałowa - 1 100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Aparaty do pompy Braun.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Aparaty do pompy infuzyjnej do płynów - 2 000 szt 2) Aparaty do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych - 800 szt.; 3) Aparaty do pompy infuzyjnej do płynów do podawania chemii - 100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Regulator prędkości przepływu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do precyzyjnego sterowania szybkością przepływu w grawitacyjnych infuzjach dożylnych - 3 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Kocyk dla dorosłych do aparatu Equator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kocyk dla dorosłych na górną połowę ciała do ogrzewacza konwekcyjnego, jednorazowego użytku - 70 szt.; 2) Kocyk dla dorosłych na całe ciało do ogrzewacza konwekcyjnego, jednorazowego użytku - 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Linie do podgrzewacza Hotline.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linie do przepływowego podgrzewacza płynów i krwi, jednorazowego użytku - 500 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zestawy do kaniulacji dużych naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- dwukanałowe 6F/15G 7F/14G - 400 szt.; 2) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- trzykanałowe 7F/14G - 800 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zestawy do kaniulacji żył centralnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do kaniulacji żył centralnych 7F/14G - 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zestawy do przezskórnego drenażu, rampy, dreny, katetery, kraniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestawy do drenażu przezskórnego - rozszerzony 6F, 9F - 180 szt.; 2) Zestawy do drenażu przezskórnego- jednostopniowy 9F - 180 szt.; 3) Przedłużacz do drenażu przezskórnego 12F - 600 szt.; 4) Rampa trójdrożna - j. uż. sterylna - - 600 szt.; 5) Rampa dwudrożna - j. uż. sterylna - - 1 000 szt.; 6) Dren do klatki piersiowej 50 cm - 100 szt.; 7) Kateter do szynowania jelit 300 cm - 5 szt.; 8) Kranik trójdrożny z przedłużeniem luer-loc przedłużacz7 cm - 1 600 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych ciągłych oraz łączonych zewnątrzoponowych podpajęczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego - ciągłego - 380 szt.; 2) Dodatkowe wyposażenie zestawu -Filtry zewnątrzoponowe płaskie - 50 szt.; 3) Zestawy łączonego znieczulenia zewnątrzoponowo-podpajęczego - 20 szt.; 4) Igła Touhy 18G - 100 szt.; 5) Strzykawka niskooporowa 10ml - 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zestawy do pomiaru ciśnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do pomiaru ciśnienia - 800 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Obwody do respiratorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Obwód pacjenta do respiratora Neftis - jednorazowego użytku - 60 szt.; 2) Obwód pacjenta do respiratora Trilogy - jednorazowego użytku - 60 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Obwody do aparatu do znieczulania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwód oddechowy jednorazowy do znieczulania 2 rury min 180 cm - 1 200 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Obwody do respiratorów dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ obwodów do respiratora, jednorazowego użytku - 1 000 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Elektrody do czasowej stymulacji serca, introduktory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Elektroda do czasowej stymulacji serca 6Fx125 cm, 7Fx125 cm - 70 szt.; 2) Introduktor do wprowadzania elektrod 7Fx120 mm, 8Fx120 mm - 65 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Przyrządy do żywienia dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przyrządy do żywienia pack - 1 300 szt.; 2) Przyrządy do żywienia na butelkę - 1 300 szt.; 3) Zgłębnik poliuretanowy 10/130 cm - 50 szt.; 4) Zgłębnik poliuretanowy 12/110-130 cm - 50 szt.; 5) Aparaty do pompy FLOCARE 800 na butelek - 100 szt.; 6) Aparaty do pompy FLOCARE 800 pack - 100 szt.; 7) Aparaty do pompy FLOCARE INFINITY pack - 1 500 szt.; 8) Zgłębnik gastrostomijny 14, 18, 20/23cm - 25 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Przedłużacze anestezjologiczne, łączniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedłużacze anestezjologiczne - 5 000 szt.; 2) Łącznik obrotowy - 400 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Dreny do pompy Graseby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do krwi bez portu do wstrzyknięć -standard filtr 200? - 20 szt.; 2) Zestaw infuzyjny pediatryczny z portem - standard - 20 szt.; 3) Zestaw infuzyjny do przetoczeń chemioterapeutyków filtr 0,2? - 100 szt. 4) Zestaw infuzyjny do przetoczeń leków cytotoksycznych - 600 szt.; 5) Zestaw infuzyjny do przetoczeń z portem - standard - 1 200 szt.; 6) Filtr do płynów na 96 godzin dla noworodków - 50 szt.; 7) Filtr do żywienia dojelitowego dla noworodków - 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Przedłużacze do pomp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedłużacz do pomp luer-lock dł. 0,90m - 100 szt.; 2) Przedłużacz do pomp luer-lock dł. 1,20m - 100 szt.; 3) Przedłużacz do pomp luer-lock dł. 1,50m - 27 000 szt.; 4) Przedłużacz do pomp luer-lock bursztynowy dł. 1,50m - 7 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Cewniki do odsysania, zgłębniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Cewnik do odsysania Ch 4 - 600 szt.; 2) Cewnik do odsysania Ch 6, Ch 8, Ch 10, Ch 12 Ch 14, Ch 16, Ch 18 - 102 000 szt.; 3) Cewnik do karmienia niemowląt z zatyczką Ch 6, Ch 8 - 24 000 szt.; 4) Cewnik do podawania tlenu przez nos - wąsy - 10 000 szt.; 5) Zgłębnik żołądkowy sterylny Ch 8/800mm, Ch 10, Ch 12, Ch 14, Ch 16, Ch 18/1000mm, Ch 20 - 3 500 szt.; 6) Zgłębnik żołądkowy sterylny Ch 28/1000mm - 200 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.