Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-28
Koszalin: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku stosowany w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Numer ogłoszenia: 127792 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 34 88 147, faks 94 34 88 103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku stosowany w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igły do znieczulenia podpajęczego i neuroliz - 4 580 szt.; 2) Igły do blokad splotów nerwowych - 550 szt.; 3) Rurki intubacyjne z mankietem i bez mankietu - 7 400 szt.; 4) Rurki intubacyjne do długich intubacji - 60 szt.; 5) Rurki intubacyjne do długich wentylacji dla dorosłych - 150 szt.; 6) Rurki intubacyjne wstępnie uformowane - 80 szt.; 7) Rurki tracheostomijne - 400 szt.; 8) Rurki ustno-gardłowe - 8 000 szt.; 9) Uchwyt do mocowania rurek intubacyjnych - 1 000 szt.; 10) Maseczki dla dorosłych i dzieci - 6 800 szt.; 11) Drenaże klatki piersiowej - 195 szt.; 12) Worki do godzinowej zbiórki moczu - 180 szt.; 13) Sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne dla dorosłych - 12 700 szt.; 14) Sterylne filtry elektrostatyczne pediatryczne - 1 200 szt.; 15) Sterylne filtry elektrostatyczne noworodkowe - 1 200 szt.; 16) Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych - 2 000 szt.; 17) Przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku - 1 100 szt.; 18) Aparaty do pompy Braun - 2 900 szt.; 19) Regulator prędkości przepływu - 3 000 szt.; 20) Kocyk dla dorosłych do aparatu Equator - 120 szt.; 21) Linie do podgrzewacza Hotline - 500 szt.; 22) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - 1 200 szt.; 23) Zestawy do kaniulacji żył centralnych - 50 szt.; 24) Zestawy do przezskórnego drenażu, rampy, dreny, katetery, kraniki - 4 265 szt.; 25) Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych ciągłych oraz łączonych zewnątrzoponowych podpajęczych - 600 szt.; 26) Zestawy do pomiaru ciśnienia - 800 szt.; 27) Obwody do respiratora Neftis - 120 szt.; 28) Obwody do aparatu do znieczulania - 1 200 kpl. 29) Obwody do respiratorów dla dorosłych - 1 000 kpl. 30) Elektrody do czasowej stymulacji serca, introduktory - 135 szt.; 31) Przyrządy do żywienia dojelitowego - 4 425 szt.; 32) Przedłużacze anestezjologiczne, łączniki - 5 400 szt.; 33) Dreny do pompy Graseby - 2 040 szt.; 34) Przedłużacze do pomp - 34 200 szt.; 35) Cewniki do odsysania, zgłębniki - 140 300 szt.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.13.21-6, 33.14.13.20-9, 33.17.11.10-3, 33.14.16.20-2, 33.14.16.40-8, 33.14.12.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 35.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
inne dokumenty
1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) formularz ofertowy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: Zadanie nr: 1 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 2 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 3 - 1 sztuka z pozycji 2 i 3, 2 sztuki z pozycji 1, tj.: 1 sztuka w rozmiarze od 3.5 do 4.5 i 1 sztuka w rozmiarze 5.0 do 9.5; Zadanie nr: 4 - 1 sztuka; Zadanie nr: 5 - 1 sztuka; Zadanie nr: 6 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 7 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 8 - 1 sztuka; Zadanie nr: 9 - 1 sztuka; Zadanie nr: 10 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 11 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 12 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 13 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 14 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 15 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 16 - 1 sztuka; Zadanie nr: 17 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 18 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 19 - 2 sztuki; Zadanie nr: 20 - 1 sztuka z dowolnej pozycji; Zadanie nr: 21 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 22 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 23 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 24 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 25 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 26 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 27 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 28 - 1 sztuka; Zadanie nr: 29 - 1 sztuka; Zadanie nr: 30 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 31 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 32 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 33 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 34 - 1 sztuka - rozmiar dowolny; Zadanie nr: 35 - 1 sztuka z każdej pozycji. 5) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 6) deklaracja zgodności; 7) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylnej; 8) dokument potwierdzający testowanie regulatora prędkości przepływu na lipidach (dot. zadania nr 19)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas dostawy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły do znieczulenia podpajęczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igły do znieczulenia podpajęczego pencil - point 25g x 90mm 26g x 90mm 27g x 90mm - 4500 szt.; 2) Igły do znieczulenia podpajęczego 27g x 120-130mm - 30 szt.; 3) Igły do neuroliz 18G - 20G x 150 mm, 20G - 22G x 200 mm - 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły do blokad splotów nerwowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igły do blokad splotów nerwowych pod kontrolą USG 22G/50mm - 300 szt.; 2) Igły do blokad splotów nerwowych pod kontrolą USG 22G/80mm - 100 szt.; 3) Igły do blokad splotów nerwowych przy użyciu stymulatora 22G/50mm - 100 szt.; 4) Igły do blokad splotów nerwowych pod kontrolą USG 21G/110mm - 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rurki intubacyjne z mankietem i bez mankietu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym od nr 3.5 do nr 9,5 co 0,5 - 6 500 szt.; 2) Rurki intubacyjne bez mankietu od nr 4,0 do nr 6,5 co 0,5 - 400 szt.; 3) Rurki intubacyjne do zbrojone z mankietem niskociśnieniowym 6.0, 7,0, 8,0, 9,0 - 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rurki intubacyjne do długich intubacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka intubacyjna z mankietem od nr 3,5 do nr 9,5 co 0,5 - 60 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rurki intubacyjne do długich wentylacji dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka intubacyjna z mankietem 7.0, 7.5, 8.0, 8.5, 9.0 - 150 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rurki intubacyjne wstępnie uformowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rurka intubacyjna wersja północ 6.0, 5.6, 7,0, 7.5, 7.0 - 50 szt.; 2) Rurka intubacyjna wersja południe 6.0, 6,5, 7,0, 7.5, 8.0 - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rurki tracheostomijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rurki standardowe z ruchomym szyldem bez mankietu 3.0, 3.5, 4.0, 4.5 - 120 szt.; 2) Rurki z regulowanym położeniem kołnierza 5.0, 6.0, 7.0, 8.0 - 50 szt.; 3) Rurki standardowe z mankietem niskociśnieniowym 7.0, 7.5, 8.0 - 30 szt.; 4) Rurka z odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej 7.0, 7.5, 8.0, 8.5, 9.0 - 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rurki ustno-gardłowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka ustno-gardłowa 0,1,2,3,4,5 - 8 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Uchwyt do mocowania rurek intubacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyt do mocowania rurek intubacyjnych - 1 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Maseczki dla dorosłych i dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Maseczka krtaniowa 4,5 - 200 szt.; 2) Maseczka tlenowa dla dorosłych - 800 szt.; 3) Maseczka tlenowa dla dzieci - 800 szt.; 4) Zestaw do nebulizacji z trójnikiem - 2 000 szt.; 5) Maseczka tlenowa z nebulizatorem dla dorosłych i dzieci - 3 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Drenaże klatki piersiowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do drenażu klatki piersiowej min. 2200 ml - 15 szt.; 2) Zestaw drenów do drenażu dwubutlowego - 50 szt.; 3) Zestawy drenów do drenażu jednobutlowego - 130 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Worki do godzinowej zbiórki moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worek do godzinowej zbiórki moczu min. 2000 ml - 180 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dorosłych - 11 000 szt.; 2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci - z wejściem bocznym dla dorosłych - 400 szt.; 3) Sterylny filtr mechaniczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dorosłych - 1 300 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sterylne filtry elektrostatyczne pediatryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci pediatryczny - 800 szt.; 2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci - z wejściem bocznym pediatryczny - 400 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sterylne filtry elektrostatyczne noworodkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci noworodkowy - 600 szt.; 2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla niemowląt - 600 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny wymiennik ciepła i wilgoci - 2 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woda do tlenoterapii biernej -jałowa - 1 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Aparaty do pompy Braun.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Aparaty do pompy infuzyjnej do płynów - 2 000 szt 2) Aparaty do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych - 800 szt.; 3) Aparaty do pompy infuzyjnej do płynów do podawania chemii - 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Regulator prędkości przepływu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do precyzyjnego sterowania szybkością przepływu w grawitacyjnych infuzjach dożylnych - 3 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Kocyk dla dorosłych do aparatu Equator.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kocyk dla dorosłych na górną połowę ciała do ogrzewacza konwekcyjnego, jednorazowego użytku - 70 szt.; 2) Kocyk dla dorosłych na całe ciało do ogrzewacza konwekcyjnego, jednorazowego użytku - 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Linie do podgrzewacza Hotline.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linie do przepływowego podgrzewacza płynów i krwi, jednorazowego użytku - 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zestawy do kaniulacji dużych naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- dwukanałowe 6F/15G 7F/14G - 400 szt.; 2) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- trzykanałowe 7F/14G - 800 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zestawy do kaniulacji żył centralnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do kaniulacji żył centralnych 7F/14G - 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zestawy do przezskórnego drenażu, rampy, dreny, katetery, kraniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestawy do drenażu przezskórnego - rozszerzony 6F, 9F - 180 szt.; 2) Zestawy do drenażu przezskórnego- jednostopniowy 9F - 180 szt.; 3) Przedłużacz do drenażu przezskórnego 12F - 600 szt.; 4) Rampa trójdrożna - j. uż. sterylna - - 600 szt.; 5) Rampa dwudrożna - j. uż. sterylna - - 1 000 szt.; 6) Dren do klatki piersiowej 50 cm - 100 szt.; 7) Kateter do szynowania jelit 300 cm - 5 szt.; 8) Kranik trójdrożny z przedłużeniem luer-loc przedłużacz7 cm - 1 600 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych ciągłych oraz łączonych zewnątrzoponowych podpajęczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego - ciągłego - 380 szt.; 2) Dodatkowe wyposażenie zestawu -Filtry zewnątrzoponowe płaskie - 50 szt.; 3) Zestawy łączonego znieczulenia zewnątrzoponowo-podpajęczego - 20 szt.; 4) Igła Touhy 18G - 100 szt.; 5) Strzykawka niskooporowa 10ml - 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zestawy do pomiaru ciśnienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do pomiaru ciśnienia - 800 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Obwody do respiratorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Obwód pacjenta do respiratora Neftis - jednorazowego użytku - 60 szt.; 2) Obwód pacjenta do respiratora Trilogy - jednorazowego użytku - 60 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Obwody do aparatu do znieczulania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwód oddechowy jednorazowy do znieczulania 2 rury min 180 cm - 1 200 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Obwody do respiratorów dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ obwodów do respiratora, jednorazowego użytku - 1 000 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Elektrody do czasowej stymulacji serca, introduktory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Elektroda do czasowej stymulacji serca 6Fx125 cm, 7Fx125 cm - 70 szt.; 2) Introduktor do wprowadzania elektrod 7Fx120 mm, 8Fx120 mm - 65 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Przyrządy do żywienia dojelitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przyrządy do żywienia pack - 1 300 szt.; 2) Przyrządy do żywienia na butelkę - 1 300 szt.; 3) Zgłębnik poliuretanowy 10/130 cm - 50 szt.; 4) Zgłębnik poliuretanowy 12/110-130 cm - 50 szt.; 5) Aparaty do pompy FLOCARE 800 na butelek - 100 szt.; 6) Aparaty do pompy FLOCARE 800 pack - 100 szt.; 7) Aparaty do pompy FLOCARE INFINITY pack - 1 500 szt.; 8) Zgłębnik gastrostomijny 14, 18, 20/23cm - 25 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Przedłużacze anestezjologiczne, łączniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedłużacze anestezjologiczne - 5 000 szt.; 2) Łącznik obrotowy - 400 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Dreny do pompy Graseby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do krwi bez portu do wstrzyknięć -standard filtr 200? - 20 szt.; 2) Zestaw infuzyjny pediatryczny z portem - standard - 20 szt.; 3) Zestaw infuzyjny do przetoczeń chemioterapeutyków filtr 0,2? - 100 szt. 4) Zestaw infuzyjny do przetoczeń leków cytotoksycznych - 600 szt.; 5) Zestaw infuzyjny do przetoczeń z portem - standard - 1 200 szt.; 6) Filtr do płynów na 96 godzin dla noworodków - 50 szt.; 7) Filtr do żywienia dojelitowego dla noworodków - 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Przedłużacze do pomp.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedłużacz do pomp luer-lock dł. 0,90m - 100 szt.; 2) Przedłużacz do pomp luer-lock dł. 1,20m - 100 szt.; 3) Przedłużacz do pomp luer-lock dł. 1,50m - 27 000 szt.; 4) Przedłużacz do pomp luer-lock bursztynowy dł. 1,50m - 7 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Cewniki do odsysania, zgłębniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Cewnik do odsysania Ch 4 - 600 szt.; 2) Cewnik do odsysania Ch 6, Ch 8, Ch 10, Ch 12 Ch 14, Ch 16, Ch 18 - 102 000 szt.; 3) Cewnik do karmienia niemowląt z zatyczką Ch 6, Ch 8 - 24 000 szt.; 4) Cewnik do podawania tlenu przez nos - wąsy - 10 000 szt.; 5) Zgłębnik żołądkowy sterylny Ch 8/800mm, Ch 10, Ch 12, Ch 14, Ch 16, Ch 18/1000mm, Ch 20 - 3 500 szt.; 6) Zgłębnik żołądkowy sterylny Ch 28/1000mm - 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Wywóz odcieków przemysłowych z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 do punktu stacji zlewnej Oczyszczalni Ścieków w Jamnie w ilości do 13000 m3 w 2024 roku".
- Usługi i świadczenia zdrowotne w zakresie medycyny pracy na rzecz żołnierzy i pracowników 17 WOG oraz Jednostek Wojskowych i Instytucji przydzielonych na zaopatrzenie 17 WOG
- Czyszczenie pojemników półpodziemnych usytuowanych w Eko-punktach na terenie miasta Koszalina i gminy Sianów .
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Przebudowa DW 171 odc. Sikory - Czaplinek
- Urządzenie dróg płytami: Część nr 1: Remont ulicy Kwiatowej w Koszalinie Część nr 2: Remont ulicy Migdałowej w Koszalinie - etap II Część nr 3: Remont ulicy Mirtowej 1-11C w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy implantów stomatologicznych
- dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa myjni dezynfektorów oraz maceratora dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie.
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- "Dostawa urządzeń medycznych",
- Dostawa ambulansu drogowego typu B oraz ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym, znak ZP/11/2024
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.