eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › usługa w zakresie organizacji grupowych szkoleń dla osób bezrobotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-10

Biłgoraj: usługa w zakresie organizacji grupowych szkoleń dla osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 127130 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju , ul. Bohaterów Monte Cassino 38, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6850000, faks 084 6861671.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa w zakresie organizacji grupowych szkoleń dla osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja grupowych szkoleń dla osób bezrobotnych w zakresie: 1) Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, 2) Technolog robót wykończeniowych, 3) Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem językowym: a) j. włoski b) j. niemiecki, 4) Rachunkowość podmiotów gospodarczych, 5) Profesjonalny sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP na szkolenie o którym mowa w punkcie 3.1.5. SIWZ tj.: Profesjonalny sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 grupowe szkolenia dla co najmniej 10 osób dorosłych każde

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w nauczaniu w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub takimi, które przeprowadziły co najmniej 3 szkolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
  • 3 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej zajęcia - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę umowy, gdy zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a w szczególności dotyczą: 1) terminu wykonania zamówienia, 2) harmonogramu szkolenia, 3) liczby godzin szkolenia, 4) ceny, 5) numeru konta, 6) osób wykonujących zamówienie, 7) miejsca wykonania zamówienia, 8) programu szkolenia, 9) ankiety oceniającej szkolenie, 10) osób wyznaczonych do współpracy z Zamawiającym i Wykonawcą, 11) sposobu organizacji szkolenia, 12) materiałów szkoleniowych, 13) konieczności modyfikacji umowy w związku ze zmianą wytycznych dotyczących realizacji projektu w ramach którego finansowana jest umowa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.bilgoraj.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Boh. Monte Cassino 38 23-400 Biłgoraj p. 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2010 godzina 09:00, miejsce: ul. Boh. Monte Cassino 38 23-400 Biłgoraj p. 102 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZAWODOWY START/Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować 79 godzin zajęć (tj. każdy uczestnik powinien odbyć 79 godzin zajęć) i składać się z części teoretycznej i praktycznej. Zajęcia praktyczne powinny być realizowane w dwóch grupach po 6 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 3. Kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej zajęcia - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Technolog robót wykończeniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować 180 godzin zajęć (tj. każdy uczestnik powinien odbyć 180 godzin zajęć) i składać się z części teoretycznej i praktycznej. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w dwóch grupach: 8 i 7 osobowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 3. Kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej zajęcia - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem językowym: a) j. włoski b) j. niemiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować 180 godzin zajęć (tj. każdy uczestnik powinien odbyć 180 godzin zajęć) i składać się z części teoretycznej i praktycznej. Zajęcia praktyczne i zajęć z zakresu języka obcego powinny odbywać się w dwóch 6 osobowych grupach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 3. Kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej zajęcia - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rachunkowość podmiotów gospodarczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować 180 godzin zajęć (tj. każdy uczestnik powinien odbyć 180 godzin zajęć i składać się z następujących modułów: 1) Moduł I a) Przepisy prawne dotyczące zasad prowadzenia rachunkowości, b) Środki gospodarcze i źródła ich pochodzenia, c) Konta księgowe ( bilansowe i wynikowe ), d) Operacje gospodarcze i ich wpływ na bilans, e) Formy rozliczeń i ewidencja środków pieniężnych, kredytów i rozrachunków, f) Środki trwałe i wartości niematerialne i prawne, g) Ewidencja kosztów i ich rozliczanie, h) Kalkulacja kosztów, i) Ewidencja produktów pracy, j) Podatki ( dochodowy od osób fizycznych, od towarów i usług VAT, dochodowy od osób prawnych), k) Inwentaryzacja majątku jednostki, l) Ustalenie i rozliczenie wyniku finansowego, ł) Sporządzanie rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki oraz bilansu. 2) Moduł II Ćwiczenia praktyczne w zakresie księgowania operacji gospodarczych i sporządzania bilansu. 3) Moduł III Komputerowe prowadzenie dokumentacji księgowej i finansowej. 4) Zajęcia z Modułów I, II, III powinny obejmować 176 godz. zajęć, w tym 116 godz. zajęć teoretycznych oraz 60 godz. zajęć praktycznych. 5) Moduł IV 4 godz. Ochrona środowiska, tzn. podnoszenie świadomości ekologii pracy, gospodarowanie odpadami wytworzonymi w trakcie szkolenia i pracy w danym zawodzie (zgodnie z polityką zrównoważonego rozwoju Unii Europejskiej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 3. Kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej zajęcia - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Profesjonalny sprzedawca z obsługa komputera i kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować 120 godzin zajęć (tj. każdy uczestnik powinien odbyć 120 godzin zajęć) i składać się z następujących modułów: 1. Moduł I - Etykieta zewnętrzna profesjonalnego sprzedawcy 2. Moduł II - Obsługa kasy fiskalnej 3. Moduł III - Elementy obsługi komputera 4. Moduł IV - Techniki sprzedaży 5. Moduł V - Rozmowa z klientem 6. Moduły od I do V powinny obejmować 112 godzin w tym ( 70 godz. zajęć praktycznych oraz 42 godz. zajęć teoretycznych) 7. Moduł VI - Ochrony środowiska, tzn. podnoszenie świadomości ekologii pracy, gospodarowanie odpadami wytworzonymi w trakcie szkolenia i pracy w danym zawodzie (zgodnie z polityką zrównoważonego rozwoju Unii Europejskiej) 4 godz. 8. Moduł VII - Pierwsza pomoc przedmedyczna 4 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 3. Kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej zajęcia - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.