Maków Mazowiecki: Przebudowa ulic na Os. Grzanka wraz z montażem separatora w ulicy Sportowej - etap I.
Numer ogłoszenia: 125934 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Maków Mazowiecki , ul. Moniuszki 6, 06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 029 7171002, faks 029 7171507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.makowmazowiecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic na Os. Grzanka wraz z montażem separatora w ulicy Sportowej - etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulic ma na celu poprawę płynności i bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz odprowadzenie wód opadowych z terenu ulic Osiedla Grzanka po oczyszczeniu do rzeki Orzyc. Branża sanitarna (kanalizacja deszczowa): Projektuje się kanał deszczowy Dz 0,630 m - 0,315 m Lłącz.= 1325,50 m wraz z przyłączami Dz 0,20 m Lłącz.= 217 m do wpustów ulicznych betonowych Dn 0,50 m - 70 szt. w ulicy Sportowej, Żytniej, Lipowej, Leśnej wraz z odrzutem w ulicy Jesionowej, Świerkowej i Jodłowej włączony po oczyszczeniu wód deszczowych przez osadnik wirowy V2BI-9 z wkładem lamelowym 6S do istniejącego rowu melioracyjnego na terenie Parku Miejskiego i dalej do rzeki Orzyc. Kanał deszczowy projektuje się z rur PVC atestowanych litych klasy S. Zagłębienie projektowanego kanału waha się w granicach 4,20 m do 1,20 m. Na kanale projektuje się studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych Dn 1,5 m oraz PP lub PE Dn 1000 mm i Dn 600 mm oraz trójniki Dz 0,630 - 0,20 x 0,20 m. Wpusty uliczne z rur betonowych Dn 0,50 m. Na kanale projektuje się włazy żeliwne typu ciężkiego 40 t oraz płyty betonowe odciążające. Łączenie rur kielichowych na uszczelki gumowe. Odcinek kanalizacji deszczowej od włączenia do rowu melioracyjnego, poprzez ulicę Sportową, ulicę Żytnią do skrzyżowania z ulicą Lipową tj. do studni nr S21 należy wykonać według projektu bazowego z czerwca 2010 roku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, natomiast: - dalej ulicą Lipową oraz ulicą Leśną od studni S21 do studni S55a wraz z odrzutami w ulicy Leśnej w kierunku ulicy Jałowcowej tj. od studni S55a do studni S89, - wraz z odrzutami w ulicy Jesionowej odcinek od trójnika T35a do studni S69, - odrzut w ulicy Świerkowej od studni S51 do studni S78, - odrzut w ulicy Jodłowej od studni S53 do studni S83 należy wykonać według projektu zamiennego z lutego 2013 roku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Łącznie zaprojektowano kanał deszczowy wraz z uzbrojeniem: - kanał z rur PP SN8 Dn 0,630 m (atestowane) - 700,50 m, - kanał z rur PVC Dz 0,40 m (rury lite atestowane) - 290 m, - kanał z rur PVC Dz 0,315 m (rury lite atestowane) - 335 m, - kanały z rur PVC Dz 0,20 m (rury lite atestowane) - 217 m, - studni rewizyjnych z kręgów betonowych Dn 1,50 m - 21 sztuk, - studni rewizyjnych z PP lub PE Dn 1000 mm z włazem żeliwnym 40 t - 1 sztuka, - studni rewizyjnych z PP lub PE Dn 600 mm z włazem żeliwnym 40 t - 16 sztuk, - trójniki kanalizacyjne PVC Dz 600 x 200 mm - 17 sztuk, - trójniki kanalizacyjne PVC Dz 400 x 200 mm - 3 sztuki, - trójniki kanalizacyjne PVC Dz 315 x 315 mm - 1 sztuka, - trójniki kanalizacyjne PVC Dz 315 x 200 mm - 9 sztuk. Na przyłączach zaprojektowano: - typowe studzienki uliczne ściekowe - 70 sztuk, betonowe Dn 500 mm z osadnikiem. Na studniach należy zamontować wpusty uliczne żeliwne D 400. W studniach ulicznych należy zamontować wiaderka osadnikowe. Branża drogowa: Przebudowa ulic polega głównie na wymianie nawierzchni, osie ulic są skorygowane, aby zapewnić bardziej funkcjonalne zagospodarowanie pasa drogowego i uporządkowanie ciągów komunikacyjnych. Na osiedlu zlokalizowana jest zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna, dla której należy ograniczyć poziom hałasu. Zakres robót obejmuje następujące ulice: 1) zejście do kanału: - demontaż kanalizacji deszczowej, - wykonanie koryta pod jezdnie, - krawężniki betonowe wystające i wtopione, - obrzeża betonowe, - podbudowa pod jezdnię, - nawierzchnia z kostki betonowej jezdni, chodników i wjazdu, - renowacja kładki. 2) Sportowa: - rozebranie nawierzchni jezdni, - ponowne jej ułożenie, - rozebranie chodników i zatok postojowych w miejscach zapadlisk, - ponowne ułożenie nawierzchni i zatok postojowych chodników, - dostosowanie niwelety wjazdów do poziomu jezdni. 3) Żytnia: - demontaż kanalizacji deszczowej, - rozebranie obrzeży i krawężników betonowych, - montaż krawężników betonowych z odpowiednią podbudową, - rozebranie nawierzchni chodników z kostki i jej ponowne ułożenie, - rozebranie nawierzchni wjazdów bramowych i jej ponowne ułożenie. 4) Lipowa: - rozebranie chodników na podsypce piaskowej, - wykonanie koryta pod jezdnie, - krawężniki betonowe wystające i wtopione, - podbudowa pod jezdnię, - nawierzchnia jezdni bitumiczna, - dostosowanie niwelety wjazdów do projektowanego poziomu jezdni, - humusowanie i obsianie trawą miejsc po rozebranych chodnikach. 5) Leśna: - rozebranie chodników na podsypce piaskowej, - wykonanie koryta pod jezdnie, - krawężniki betonowe wystające i wtopione, - podbudowa pod jezdnie, - nawierzchnia jezdni bitumiczna, - humusowanie i obsianie trawą miejsc po rozebranych chodnikach. Szczegółowy zakres prac dla branży drogowej znajduje się w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.24.53 - Roboty budowlane w zakresie upustów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnosielcu Nr 94891700010012558520000040 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Makowie Mazowieckim pok. 19 lub dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)wykaz wykonanych, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie jednego zadania obejmującego prace budowlane związane z budową lub przebudową sieci ciepłowniczej, sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 500 m jednego zadania w zakresie branży drogowej odpowiadającego przedmiotowi zamówienia budowa lub przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej lub z kostki brukowej o długości co najmniej 700 m z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2)oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim zasobem osób posiadających stosowne uprawnienia w celu realizacji przedmiotu zamówienia należy wypełnić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim zasobem osób posiadających stosowne uprawnienia w celu realizacji przedmiotu zamówienia należy wypełnić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty dołączyć należy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2.500.000,00 PLN (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych) kwota ta musi być kontynuowana przez okres trwania zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy. Zamawiający przyjmuje następujące kryteria dla zmiany umowy: 1) termin realizacji robót ulega przedłużeniu w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy Zamawiającego, b) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, c) wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca i Zamawiający, d) zawieszenia robót przez Zamawiającego nie z winy Wykonawcy. 2) wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w następujących przypadkach: a) wykonania robót dodatkowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy o wartość robót dodatkowych. Warunki dokonywania zmian: a) inicjowanie zmian może nastąpić na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) zmiany umowy dokonuje się w formie pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.makowmazowiecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Moniuszki 6, 06-200 Maków Mazowiecki (pok. nr 22).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miejski, ul. Moniuszki 6, 06-200 Maków Mazowiecki (pok. nr 19).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MAKOWA MAZOWIECKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Budowa placu zabaw przy szkole w Grojcu - etap II
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Rozbudowa i przebudowa ulicy Hołcyna w Brennej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.