eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Ochrona fizyczna mienia, budynków i osób w Sądzie Rejonowym w Wadowicach oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa i konwoju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-26

Wadowice: Ochrona fizyczna mienia, budynków i osób w Sądzie Rejonowym w Wadowicach oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa i konwoju
Numer ogłoszenia: 119646 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69020 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Wadowicach, ul. Żwirki i Wigury 9, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 33 8733310, faks 33 8733310.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna mienia, budynków i osób w Sądzie Rejonowym w Wadowicach oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa i konwoju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ochrona budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach, ul. Żwirki i Wigury 9, 34-100 Wadowice: Wtorek - piątek w godz. 700 - 1600 Poniedziałek w godz. 700 - 1800 Wymagane 2 osoby ( licencja pracownika ochrony minimum I stopnia ) Łączna liczba roboczogodzin - 4700, SZCZEGÓŁOWY OPIS WYKONYWANYCH CZYNNOŚCI 1.Ochrona mienia, budynku i osób Sądu Rejonowego w Wadowicach w godzinach wymienionych powyżej 2.W czasie wykonywania obchodów chronionego budynku w godzinach pracy Sądu musi być zapewniona obecność na portierni co najmniej jednego pracownika ochrony. Obchody należy wykonywać co godzinę. W celu zapewnienia kontroli systematyczności obchodu budynku Sądu przez pracownika ochrony wykonawca zobowiązany jest do zamontowania na własny koszt minimum dwóch urządzeń kontrolnych rejestrujących fakt dokonania obchodu. Urządzenia winny być zamontowane w miejscu uzgodnionym z zamawiającym. 3.Współpraca z Policją w godzinach pracy Sądu. 4.Kontrola osób wchodzących i wychodzących z Sądu - w zakresie posiadanych uprawnień, z wykorzystaniem: bramowego wykrywacza metalu (własność Zamawiającego) oraz ręcznego detektora metalu (własność Zamawiającego). 5.Zgłaszanie przewodniczącemu składu sędziowskiego wszelkich nietypowych sytuacji dotyczących osób wezwanych np. stan nietrzeźwości, próba wniesienia niebezpiecznego narzędzia, współdziałanie w tym zakresie z policją 6.Kontrola polegająca na zabezpieczeniu mienia sądowego przed wynoszeniem na zewnątrz Sądu przez osoby nieupoważnione. 7.Pomoc w sytuacjach nadzwyczajnych: pożary, zagrożenie zdrowia i życia ludzi - stosowanie się w tym zakresie do przepisów obowiązujących u Zamawiającego. 8.W przypadku awarii, pożaru, włamania itp. natychmiastowe powiadomienie odpowiedniej służby (straży pożarnej, policji, pogotowia lub innych właściwych) oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 9.Po zakończeniu pracy Sądu dokonywanie obchodu budynku, sprawdzenie jego zabezpieczenia oraz pomieszczeń przed wszelkimi zagrożeniami, 10.Nadzór nad systemem monitoringu zewnętrznego (uruchamianie po zakończonym dyżurze) 11.W godzinach pracy Sądu udzielanie dokładnej i pełnej informacji dotyczącej czasu pracy i lokalizacji poszczególnych wydziałów i biur. 12.Pomoc osobom niepełnosprawnym. 13.Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek strzeżenia mienia i osób (pracowników obiektu) Zamawiającego na terenie obiektu przy ul. Żwirki i Wigury 9 w Wadowicach przed kradzieżą z włamaniem powodującym zniszczenie mienia Zamawiającego. Przez włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie do strzeżonego obiektu osób nieupoważnionych, pozostawiając ślady zaboru mienia, materiałów lub urządzeń będących przedmiotem strzeżenia. Poza faktem stwierdzenia zaboru mienia musi być stwierdzone, że sprawca działał z zewnątrz a nie był pracownikiem Zamawiającego. Stwierdzenie czy sprawca działał z zewnątrz ustala się w porozumieniu z Zamawiającym. 14.Wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi dozorowania. 15.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami oraz własnym sprzętem. 16.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych, zaakceptowanych przez Zamawiającego ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz z Zamawiającym (krótkofalówki). 17.Wykonawca wyznaczy Koordynatora zobowiązanego do przeprowadzania kontroli dziennego posterunku między godzinami 7.00 a 16.00, co najmniej 5 razy w miesiącu. Fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w księdze obiektu prowadzonej przez pracowników ochrony. ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTOWANIA WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH I INNYCH PRZEDMIOTÓW WARTOŚCIOWYCH W FORMIE INKASA I KONWOJU 1. Odbiór wartości pieniężnych (poniedziałek-piątek, w godzinach 14.00-14.30) z Kasy Sądu Rejonowego w Wadowicach oraz transport pakietów z gotówką do Banku PEKAO SA Oddział w Wadowicach ul. Lwowska pełniącego funkcję zastępczej obsługi kasowej lub(i) do Urzędu Pocztowego w Wadowicach przy ul. Lwowskiej. Przez pakiet rozumie się wartości pieniężne w bilonie i banknotach, zapakowane w sposób uniemożliwiający ich wyjęcie bez naruszenia opakowania. Odbiór pakietów z gotówką będzie dokonywany przez specjalnie do tego celu pisemnie upoważnionych pracowników Wykonawcy. Upoważnienie winno być każdorazowo przekazywane osobie przekazującej inkasentowi gotówkę. W Sądzie Rejonowym w Wadowicach będzie się znajdować aktualna lista osób upoważnionych, zaakceptowana przez Dyrektora Sądu oraz upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Każdorazowa zmiana osób upoważnionych wiąże się z koniecznością pisemnej wymiany upoważnienia. Wzór upoważnienia zostanie określony między stronami po podpisaniu umowy. 2. Transport pakietów gotówkowych i innych przedmiotów wartościowych będzie się odbywał środkiem transportu Wykonawcy, 3. Kwota przewożonych jednorazowo wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych nie przekroczy wartości 0,5 jednostki obliczeniowej, 4. Niedopuszczalne będzie wydawanie pakietów z gotówką innej osobie niż upoważnionej bez każdorazowego sprawdzenia upoważnienia pisemnego i tożsamości zgłaszającego się po odbiór pakietu inkasenta. 5. Do obowiązków upoważnionego pracownika Wykonawcy należy sprawdzenie stanu opakowania i zastosowanych zabezpieczeń, 6. Na opakowaniu pakietu zamieszczone będą następujące dane: odbitka stempla firmowego, podpis osoby formującej opakowanie, wyrażoną cyfrowo i słownie kwotę wpłacanej gotówki oraz numer rachunku, na który będzie dokonywana wpłata, 7. Pakiety będą przekazywane osobno dla każdego rachunku bankowego, 8. Wydawanie pakietów z gotówką przedstawicielowi Wykonawcy będzie następować bez sprawdzania ich zawartości przez przedstawiciela Wykonawcy, za pisemnym pokwitowaniem odbioru. Pakiety przekazywane inkasentowi będą nienaruszone. 9. Upoważniony pracownik Wykonawcy może odmówić przyjęcia nieprawidłowo przygotowanego pakietu z gotówką lub noszącego znaki zewnętrznego naruszenia opakowania. Pracownik Wykonawcy nie jest zobowiązany oczekiwać na ponowne-poprawne formatowanie pakietu. 10. Odbiór pakietów z gotówką będzie dokonywany zgodnie z ustalonym między stronami harmonogramem od godz. 14.00 do 14.30. Zmiana harmonogramu może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnego porozumienia stron pod rygorem nieważności, 11. Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy Zamawiającemu listę pracowników (inkasentów) upoważnionych do odbioru pakietów gotówkowych. Lista ta, poprzez wymianę pism między stronami będzie na bieżąco korygowana i uaktualniana w trakcie realizacji umowy, 12. Od momentu potwierdzenia odbioru gotówki w formie pakietu od pracownika Sądu Rejonowego w Wadowicach, do momentu złożenia w kasie banku, pełną odpowiedzialność za gotówkę ponosi Wykonawca, odbierający pakiety, 13. Odpowiedzialność za prawidłową formę wpłaty zamkniętej ponosi Zamawiający, 14. Bank względnie Urząd Pocztowy potwierdza inkasentowi przyjęcie gotówki (w przypadku Urzędu Pocztowego bez przeliczenia), 15. Inkasent po dokonaniu wpłaty w Banku lub(i) Urzędzie Pocztowym, tego samego dnia dostarczy do Kasy Sądu Rejonowego w Wadowicach potwierdzenie wpłaty, 16. Zamawiający ponosi odpowiedzialność za zawartość pakietów gotówkowych i zgodny z ich zawartością zewnętrzny opis na bezpiecznej kopercie, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi, 17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy z tytułu prowadzonej działalności a w przypadku powstania szkody tj. utraty powierzonej gotówki, gwarantuje jej zwrot do wysokości kwoty zadeklarowanej każdorazowo na blankiecie wpłaty, 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną, od chwili potwierdzenia przez inkasenta odbioru pakietu z gotówką do chwili przekazania do banku lub urzędu pocztowego, 19. Wykonawca ponadto będzie pobierał w imieniu Sądu gotówkę w Banku PEKAO SA Oddział w Wadowicach ul. Lwowska lub(i) Urzędzie Pocztowym w Wadowicach, ul. Lwowska na podstawie wystawionego imiennie czeku gotówkowego, 20. Zasilenie kasy w gotówkę następować będzie po realizacji przez Inkasenta czeku w Banku lub(i) Urzędzie Pocztowym złożenia w kasie Sądu gotówki, 21. Czeki pobierane będą w ramach usługi realizowanej codziennie, z tym, że pobór gotówki na podstawie czeku będzie miał charakter incydentalny (Zamawiający przyjmuje ok. 3-5 czeków miesięcznie) 22. Odbiór czeku gotówkowego Inkasent będzie potwierdzał w specjalnej księdze prowadzonej przez Zamawiającego, 23. Realizacja czeku będzie następować w Banku po okazaniu dowodu tożsamości Inkasenta oraz czeku gotówkowego upoważniającego do podjęcia gotówki, 24. Po podjęciu gotówki Inkasent przyniesie wartości pieniężne do Kasy Sądu Rejonowego w Wadowicach za pokwitowaniem, przekazując je Kasjerowi, który po przeliczeniu i stwierdzeniu zgodności z kwotą widniejącą na czeku potwierdzi ich przyjęcie, 25. Zamawiający przewiduje także konwojowanie pracownika Sądu Rejonowego w Wadowicach do Banku PKO BP SA w Wadowicach przy ul. Lwowskiej celem podjęcia znaków opłaty sądowej - usługa będzie świadczona przez Wykonawcę w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (Zamawiający przewiduje ok. 1-2 konwojów miesięcznie). Każdorazowa konieczność świadczenia usługi konwoju pracownika Sądu celem podjęcia znaków opłaty sądowej zostanie zgłoszona upoważnionemu przedstawicielowi Wykonawcy dzień przed planowaną realizacją konwoju..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMENA Spółka z o.o., Kustronia 39, 43-316 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58463,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35858,19

  • Oferta z najniższą ceną: 35858,19 / Oferta z najwyższą ceną: 59186,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.