eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i żywienia uprawnionych pracowników Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. małopolskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-03

Kraków: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i żywienia uprawnionych pracowników Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. małopolskiego
Numer ogłoszenia: 11955 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1699 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i żywienia uprawnionych pracowników Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. małopolskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: 1) całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych 2) żywienia uprawnionych pracowników 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w grupy osób żywionych znajduje się w załącznikach nr 5, 6, do SIWZ. 3. Miejscem świadczenia usług są siedziby poszczególnych Komend Miejskich i powiatowych wskazane w załącznikach nr 5,6 do SIWZ. 4. Świadczenie usług obowiązkowego żywienia zlecone będzie w oparciu o obowiązujące przepisy resortowe, w których ustalone są przez MSW dzienne normy wyżywienia i ściśle określone stawki pieniężne poszczególnych norm oraz przypadki ich stosowania. 5. Rodzaj posiłków przygotowanych w ramach poszczególnych norm wyżywienia jest określony w załączniku nr 1 do projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), a przewidywana ilość norm wyżywienia w okresie trwania umowy została wyszczególniona w załączniku nr 2 do SIWZ (kolumna 7 tabeli). Z danych zawartych w ww. załącznikach jest wyliczalna (poprzez iloczyn) ilość śniadań, obiadów i kolacji lub posiłków profilaktycznych, jednakże liczby te nie stanowią podstawy do wyliczenia ceny oferty. W zleconym żywieniu istotne są bowiem dzienne normy wyżywienia i stawki pieniężne tych norm, a zasady rozliczenia stawek pieniężnych w ramach wyżywienia zostały określone w § 2 umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 6. Zamawiający nie może zagwarantować ilości posiłków w ramach stosowanych norm wyżywienia w okresie trwania umowy, co zostało zastrzeżone w załączniku nr 2 do SIWZ, a co za tym idzie wartości umowy, co zostało zastrzeżone w § 8 ust. 4 projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający nie może również określić dopuszczalnych różnic in plus - in minus w podanej ilości norm wyżywienia, z uwagi m.in. na brak jakichkolwiek danych na temat ilości osób zatrzymanych, która uzależniona jest od stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie województwa małopolskiego, którego w momencie zawierania umowy nie można przewidzieć. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do odkładania prób pokarmowych z produkowanych potraw na koszt własny i przechowywania ich zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego). 8. W razie wystąpienia zatrucia pokarmowego Wykonawca natychmiast zawiadamia Państwowego Inspektora Sanitarnego na obszarze województwa. Próbki żywności mogą być podejmowane wyłącznie przez pracownika Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW lub cywilnej właściwej na danym obszarze. 9. Nadzór i kontrolę nad prawidłowością żywienia i jakością dostarczanych posiłków sprawuje Państwowy Inspektor Sanitarny MSWiA na obszarze województwa małopolskiego, ul. Galla 25, 30-053 Kraków. 10. Wszelkie czynności do jakich będzie zobowiązany Wykonawca w ramach realizacji usługi żywienia zawiera projekt umowy - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ 11. Przepisy resortowe: 1) Ustawa z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.); 2) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007r. Nr 80 poz. 545); 3) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 04.06.2012r w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach , pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń ( Dz.U 2012 poz 638 ); 4) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 11.12.2007r. w sprawie warunków otrzymywania posiłków i napojów przez cudzoziemców umieszczonych w strzeżonym ośrodku lub przebywających w areszcie w celu wydalenia oraz wartości dziennej normy wyżywienia (Dz. U. z 2007r. Nr 236 poz. 1742 z późn. zm.); 5) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 12.09.2002r. w sprawie przypadków otrzymywania przez policjanta wyżywienia oraz norm tego wyżywienia (Dz. U. 02 166.1366) - załącznik ilości produktów żywnościowych dla norm wyżywienia; 6) Decyzja Nr 1/11 z dnia 04.10.2011r. zmieniająca decyzję w sprawie określenia wartości pieniężnych norm wyżywienia oraz sposobu ich stosowania dla strażaków Państwowej Straży Pożarnej, policjantów , funkcjonariuszy Straży Granicznej i funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu. 7) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28.05.1996r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz.U. 96.60.279).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 7   

Nazwa: Świadczenie usług całodziennego żywienia -Nowy Targ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Catermed S.A., ul. Ks. Siemaszki 15A, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33518,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34970,85

  • Oferta z najniższą ceną: 34970,85 / Oferta z najwyższą ceną: 34970,85

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.