eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i żywienia uprawnionych pracowników Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. małopolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-11

Kraków: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i żywienia uprawnionych pracowników Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. małopolskiego
Numer ogłoszenia: 1699 - 2016; data zamieszczenia: 11.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i żywienia uprawnionych pracowników Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. małopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: 1) całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych 2) żywienia uprawnionych pracowników 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w grupy osób żywionych znajduje się w załącznikach nr 5, 6, do SIWZ. 3. Miejscem świadczenia usług są siedziby poszczególnych Komend Miejskich i powiatowych wskazane w załącznikach nr 5,6 do SIWZ. 4. Świadczenie usług obowiązkowego żywienia zlecone będzie w oparciu o obowiązujące przepisy resortowe, w których ustalone są przez MSW dzienne normy wyżywienia i ściśle określone stawki pieniężne poszczególnych norm oraz przypadki ich stosowania. 5. Rodzaj posiłków przygotowanych w ramach poszczególnych norm wyżywienia jest określony w załączniku nr 1 do projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), a przewidywana ilość norm wyżywienia w okresie trwania umowy została wyszczególniona w załączniku nr 2 do SIWZ (kolumna 7 tabeli). Z danych zawartych w ww. załącznikach jest wyliczalna (poprzez iloczyn) ilość śniadań, obiadów i kolacji lub posiłków profilaktycznych, jednakże liczby te nie stanowią podstawy do wyliczenia ceny oferty. W zleconym żywieniu istotne są bowiem dzienne normy wyżywienia i stawki pieniężne tych norm, a zasady rozliczenia stawek pieniężnych w ramach wyżywienia zostały określone w § 2 umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 6. Zamawiający nie może zagwarantować ilości posiłków w ramach stosowanych norm wyżywienia w okresie trwania umowy, co zostało zastrzeżone w załączniku nr 2 do SIWZ, a co za tym idzie wartości umowy, co zostało zastrzeżone w § 8 ust. 4 projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający nie może również określić dopuszczalnych różnic in plus - in minus w podanej ilości norm wyżywienia, z uwagi m.in. na brak jakichkolwiek danych na temat ilości osób zatrzymanych, która uzależniona jest od stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie województwa małopolskiego, którego w momencie zawierania umowy nie można przewidzieć. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do odkładania prób pokarmowych z produkowanych potraw na koszt własny i przechowywania ich zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego). 8. W razie wystąpienia zatrucia pokarmowego Wykonawca natychmiast zawiadamia Państwowego Inspektora Sanitarnego na obszarze województwa. Próbki żywności mogą być podejmowane wyłącznie przez pracownika Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW lub cywilnej właściwej na danym obszarze. 9. Nadzór i kontrolę nad prawidłowością żywienia i jakością dostarczanych posiłków sprawuje Państwowy Inspektor Sanitarny MSWiA na obszarze województwa małopolskiego, ul. Galla 25, 30-053 Kraków. 10. Wszelkie czynności do jakich będzie zobowiązany Wykonawca w ramach realizacji usługi żywienia zawiera projekt umowy - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ 11. Przepisy resortowe: 1) Ustawa z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.); 2) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007r. Nr 80 poz. 545); 3) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 04.06.2012r w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach , pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń ( Dz.U 2012 poz 638 ); 4) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 11.12.2007r. w sprawie warunków otrzymywania posiłków i napojów przez cudzoziemców umieszczonych w strzeżonym ośrodku lub przebywających w areszcie w celu wydalenia oraz wartości dziennej normy wyżywienia (Dz. U. z 2007r. Nr 236 poz. 1742 z późn. zm.); 5) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 12.09.2002r. w sprawie przypadków otrzymywania przez policjanta wyżywienia oraz norm tego wyżywienia (Dz. U. 02 166.1366) - załącznik ilości produktów żywnościowych dla norm wyżywienia; 6) Decyzja Nr 1/11 z dnia 04.10.2011r. zmieniająca decyzję w sprawie określenia wartości pieniężnych norm wyżywienia oraz sposobu ich stosowania dla strażaków Państwowej Straży Pożarnej, policjantów , funkcjonariuszy Straży Granicznej i funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu. 7) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28.05.1996r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz.U. 96.60.279)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w zakresie wszystkich 8 zadań stanowiących nie więcej niż 50% wartości danego zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego ww. warunek określony zostanie uznany Wykonawca, który: a) posiada decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie żywienia zbiorowego wydaną na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub dokument równoważny. Oświadczenie dotyczące spełniania tego warunku zawarte jest w druku Formularz Ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Podpisanie druku Formularz Ofertowy przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania tego warunku b) posiada procedurę dobrej praktyki higienicznej (GHP) i produkcyjnej (GMP) oraz umiejętność ich stosowania. Oświadczenie dotyczące spełniania tego warunku zawarte jest w druku Formularz Ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Podpisanie druku Formularz Ofertowy przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Odległość - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. 2. W szczególności zmiany mogą dotyczyć: przedmiotu zamówienia, terminu żywienia, lokalizacji przygotowania posiłków, godzin wydawania posiłków, norm wyżywienia oraz wartości pieniężnych tych norm w sytuacji gdy: 1) zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) nastąpiły sytuacje niezależne od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej, 3) nastąpiła potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynikająca z okoliczności natury technicznej, 4) nastąpiły przerwy w realizacji powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 5) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Policji (zarządzenia, decyzje i wytyczne KGP/ MSW); 6) Wykonawca zaproponuje zmianę miejsca przygotowania posiłków, zlokalizowanym w takiej odległości od siedziby danej komendy, że nie spowodowałoby to zmiany w rankingu ofert na podstawie którego dokonano rozstrzygnięcia postępowania; 3. Strony przewidują również zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) Stawki podatku od towarów i usług, 2) Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych - pokój 101B ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych - pokój 101B ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na zasadach dotyczących zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), dalej Pzp. zgodnie z przepisami Działu 1 Rozdziału 3 Działu II Pzp. oraz z zastosowaniem art. 5 Pzp, dla zamówień których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług całodziennego żywienia - Brzesko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: 1) całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych; 2) żywienia uprawnionych pracowników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej z ww. części znajduje się w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ. 3. Wielkość i zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz Cenowy). 4. W pozostałym zakresie opis przedmiotu zamówienia odpowiada wytycznym określonym w rozdziale: II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług całodziennego żywienia - Dąbrowa Tarnowska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej z ww. części znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Wielkość i zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz Cenowy). 4. W pozostałym zakresie opis przedmiotu zamówienia odpowiada wytycznym określonym w rozdziale: II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług całodziennego żywienia - Gorlice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: 1) całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych, 2) żywienia uprawnionych pracowników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej z ww. części znajduje się w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ. 3. Wielkość i zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz Cenowy) 4. W pozostałym zakresie opis przedmiotu zamówienia odpowiada wytycznym określonym w rozdziale: II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług całodziennego żywienia - Limanowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: 1) całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych, 2) żywienia uprawnionych pracowników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej z ww. części znajduje się w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ. 3. Wielkość i zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz Cenowy) 4. W pozostałym zakresie opis przedmiotu zamówienia odpowiada wytycznym określonym w rozdziale: II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług całodziennego żywienia - Miechów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej z ww. części znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Wielkość i zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz Cenowy). 4. W pozostałym zakresie opis przedmiotu zamówienia odpowiada wytycznym określonym w rozdziale: II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług całodziennego żywienia - Nowy Sącz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: 1) całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych; 2) żywienia uprawnionych pracowników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej z ww. części znajduje się w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ. 3. Wielkość i zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz Cenowy) 4. W pozostałym zakresie opis przedmiotu zamówienia odpowiada wytycznym określonym w rozdziale: II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie usług całodziennego żywienia - Nowy Targ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: 1) całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych; 2) żywienia uprawnionych pracowników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej z ww. części znajduje się w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ. 3. Wielkość i zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz Cenowy). 4. W pozostałym zakresie opis przedmiotu zamówienia odpowiada wytycznym określonym w rozdziale: II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Świadczenie usług całodziennego żywienia - Olkusz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej z ww. części znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Wielkość i zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz Cenowy). 4. W pozostałym zakresie opis przedmiotu zamówienia odpowiada wytycznym określonym w rozdziale: II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.