Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Tychy: Dostosowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Wojska Polskiego 10 do potrzeb oddziału zerowego.
Numer ogłoszenia: 118147 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Wojska Polskiego 10 do potrzeb oddziału zerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Wojska Polskiego 10 do potrzeb oddziału zerowego. Zakres prac obejmuje między innymi następujące roboty: A. Roboty budowlane, w tym między innymi: 1. zeskrobanie i zmycie starej farby - 333,13 m2, 2. wewn. gładzie gipsowe - 249,63 m2, 3. przemalowanie zawilgoconych ścian środkiem grzybobójczym - 45,82 m2, 4. dwukrotne malowanie farbami ścian i sufitów - 242,53 m2 5. dwukrotne malowanie farbami poliwinyl. Lamperia - 90,6m2 , 6. wykucie z ościeżnic drewnianych o pow. ponad 2m2 - 4 szt., 7. montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych - 22,32 m2, 8. rozebranie chodników z płyt betonowych na podsypce piaskowej - 31,02 m2, 9. wykonanie nawierzchni z kostki granitowej - 11,02 m2, 10. wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji - 11,02 m3. B. Roboty instalacyjne c.o., w tym między innymi: 1. demontaż rurociągu stalowego o połączeniach gwintowanych o śr. 15-20 mm - 29 m, 2. demontaż rurociągu stalowego o połączeniach gwintowanych o śr. 25-32 mm - 40 m, 3. demontaż grzejnika żeliwnego członowego - 9 kpl., 4. wykonanie instalacji c.o. o śr. 15 mm - 21m, 5. wykonanie instalacji c.o. o śr. 20 mm - 8m, 6. wykonanie instalacji c.o. o śr. 25 mm - 16m, 7. wykonanie instalacji c.o. o śr. 25 mm - 24m, 8. wykonanie próby szczelności instalacji - 69m, 9. montaż grzejników dwupłytowych - 9 szt., 10. zawory grzejnikowe termostatyczne - 9 szt., C. Roboty elektryczne, w tym między innymi: 1. demontaż opraw świetlówkowych z rastrem z tworzyw sztucznych lub metalowym - 20 szt., 2. wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w ścianach z cegieł - 91,9m, 3. przewody kabelkowe YDY 4*1,5mm2 układane w tynku - 58,6 m, 4. przewody kabelkowe YDY 2*1,5mm2 układane w tynku - 19,0 m, 5. przewody kabelkowe YDY 3*2,5mm2 układane w tynku - 27,0 m, 6. przewód wtynkowy łączny przekrój żył do 7,5 mm2 - 123,7 m, 7. montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z blachy stalowej -21 szt., 8. oprawa ewakuacyjna Star D5x11W - 5 szt. Uwaga! W kosztorysie należy uwzględnić dodatkową pozycję: montaż automatycznych, higrosterowalnych nawiewników powietrza np. Ventair II do ram okiennych - we wszystkich oknach oddziału zerowego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością minimum dwóch zadań w zakresie robót remontowo- budowlanych o wartości min. 70 000 zł brutto każda) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności budowlano-konstrukcyjnej oraz osobą/osobami z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej elektrycznej i c.o. ) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 50 000,00 zł ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności budowlano-konstrukcyjnej oraz osobą/osobami z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej elektrycznej i c.o. Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością minimum dwóch zadań w zakresie robót remontowo- budowlanych o wartości min. 70 000 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 50 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: 1) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, 2) załącznik nr 3 do SIWZ -zaakceptowany na każdej stronie wzór umowy, 3) dowód wniesienia wadium 4) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów 5) wypełniony kosztorys ofertowy. Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP: 2008-06-03
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn.: "Doposażenie placu zabaw przy ul. Narcyzów"
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4/49 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- "Budowa naziemnego zbiornika magazynowego o pojemności około 3500 m3 w systemie zaprojektuj i buduj".
- Rozszczelnienie nawierzchni Placu Baczyńskiego w Tychach- II postępowanie
- Remont elewacji szaletu w Rodzinnym Parku bł. Karoliny
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.