eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komańcza › Dostawa chleba

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-07

Komańcza: Dostawa chleba
Numer ogłoszenia: 116440 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77688 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza, woj. podkarpackie, tel. 013 467-70-49, faks 0-13 4677011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chleba.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa chleba : chleb zwykły, z mąki mieszanej pszennej i żytniej, o gramaturze 400 g, krojony i foliowany, w ilości 81 000 kg,chleb pszenny, o gramaturze 400 g, krojony i foliowany, w ilości 8 000 kg, chleb razowy, o gramaturze 400 g, krojony i foliowany, w ilości 50 kg. 2. Ilości podane powyżej są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 3. Miejsce realizacji zamówienia: magazyn Zakładu Karnego w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza i magazyn Oddziału Zewnętrznego w Moszczańcu, Moszczaniec 14, 38-543 Komańcza. 4. Jednorazowa ilość dostarczanego chleba do zakładu karnego i oddziału zewnętrznego łącznie: około 200 kg.5.Chleb dostarczany będzie w koszach, które będą zdawane w dniu następnej dostawy. 6.Transport chleba odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy. 7.Z uwagi na konstrukcję bram wjazdowych w Zakładzie Karnym w Łupkowie i Oddziale Zewnętrznym w Moszczańcu dostawy muszą być realizowane samochodem o wysokości do 3,40 m. 8.Ilość zamawianego chleba zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie na 24 godziny przed realizacją dostawy. 9.Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanego chleba w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii.10.Dostawa chleba do magazynu zamawiającego w Zakładzie Karnym w Łupkowie i Oddziale Zewnętrznym w Moszczańcu odbywać się będzie codziennie w godz. 7.30 - 12.00 z wyłączeniem niedziel i świąt. W przypadku świąt przerwa w dostawie nie może trwać dłużej niż 2 dni 11.Należność za przedmiot dostawy Zamawiający uiści Wykonawcy w formie przelewu na jego konto bankowe w terminie 30 dni, po wystawieniu faktury za okres 10 dni dostaw i po wykonaniu zamówienia. 12.W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może w trakcie realizacji dostaw dokonać zmiany cen umownych o wskaźnik wzrostu lub obniżki cen towarów i usług konsumpcyjnych (kwartał bieżący do kwartału poprzedzającego), obwieszczony przez prezesa Głównego Urzędu Statystycznego i publikowany w Monitorze Polskim. Zmiana ceny może nastąpić w przypadku co najmniej 0,5 % - wej zmiany wskaźnika, nie częściej niż raz na kwartał i nie wcześniej niż po okresie 3 miesięcy od daty podpisania umowy. 13.O możliwości zmiany cen i terminie przystąpienia do jej negocjacji Wykonawca powinien zawiadomić Zamawiającego na piśmie. 14.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny chleba w trakcie obowiązywania umowy na podstawie zmiany stawki podatku VAT. 15.Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany cen na podstawie zmiany stawki podatku VAT przedstawić Zamawiającemu kalkulację zawierającą rachunkowe i prawne uzasadnienie nowych cen wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przedstawionej kalkulacji. 16.Nowe ceny będą obowiązywać po upływie 14 dni od dnia podpisania przez strony aneksu uwzględniającego zmianę cen..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00 - Chleb .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MŁYN MALINIE DZIEWIT Sp. z o.o., Malinie 375 A, 39-331 Chorzelów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121553,25

  • Oferta z najniższą ceną: 110332,95 / Oferta z najwyższą ceną: 192614,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.