eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › WYJAZD INTEGRACYJNY DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH I RODZIN ZASTĘPCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-04-06

Koszalin: WYJAZD INTEGRACYJNY DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH I RODZIN ZASTĘPCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII.
Numer ogłoszenia: 116236 - 2014; data zamieszczenia: 06.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 71 40 217, faks 94 71 40 217.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYJAZD INTEGRACYJNY DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH I RODZIN ZASTĘPCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy plan wyjazdu: Dzień pierwszy 28.06.2014r. 6:00 Zbiórka (plac obok Amfiteatru) w Koszalinie 6:30 Wyjazd 9:00 Postój (śniadanie) 12:00 Przyjazd do Malborka (zwiedzanie zamku z przewodnikiem - obowiązkowo z wykorzystaniem zestawów słuchawkowych) 15:00 Wyjazd do Gniewu (zakwaterowanie w hotelu minimum 2*) 16:00 Obiad 17:00 Zajęcia integracyjne w tym: udział w pokazie turnieju rycerskiego oraz innych atrakcjach na terenie zamku dostępnych turystom do uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego. (poczęstunek: do wyboru lody/ deser/ciastko oraz napój zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) 20:30 Kolacja 21:00 Zajęcia integracyjne (zakres do uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego) Dzień drugi 29.06.2014r. 8:00 Śniadanie i wykwaterowanie 9:00 Wyjazd 13:00 Przyjazd do Gierłoży (zwiedzanie Wilczego Szańca z przewodnikiem w 4 grupach lub z wykorzystaniem zestawów słuchawkowych) 15:00 Przyjazd do Giżycka (zakwaterowanie w hotelu minimum 3*) 15:30 Obiad 16:30 Zwiedzanie miasta z przewodnikiem z wykorzystaniem zastawów słuchawkowych (Twierdza Boyen, zamek, zabytkowy most, port, promenada, wieża widokowa, udział w wydarzeniach kulturalnych dostępnych i organizowanych przez miasto dla turystów do uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego). (poczęstunek: do wyboru lody/ deser/ciastko oraz napój zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) 20:00 Kolacja 21: 00 Zajęcia integracyjne (zakres do uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego) Dzień trzeci 30.06.2014r. 8:00 Śniadanie i wykwaterowanie 9:00 Wyjazd do Augustowa 11:00 Augustów (zwiedzanie miasta: Rynek, Bazylika Mniejsza, Bulwary z przewodnikiem z wykorzystaniem zestawów słuchawkowych) 13:00 Obiad w restauracji Albatros Janusza Laskowskiego 14:00 Zakwaterowanie w hotelu minimum 3* 15:00 Rejs statkiem pod opieką przewodnika (rzeka Netta, Cicha Rzeczka, jez. Białe, Śluza w przewięzi na kanale Augustowskim, Jezioro Studzieniczne i zwiedzanie sanktuarium w Studzienicznej, Śluza w Paniewie. (poczęstunek: do wyboru lody/ deser/ciastko oraz napój zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) 20:00 Kolacja 21:00 Zajęcia integracyjne (zakres do uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego) Dzień czwarty 01.07.2014r. 7:00 Śniadanie 8:00 Wyjazd do Wilna (zwiedzanie Starówki, Ostra Brama, Cerkiew Św. Ducha, Plac Ratuszowy, ul. Zamkowa, Zaułek Gotycki, Katedra i Kaplica Św. Kazimierza, kościół Św. Piotra i Pawła na Antokolu, Cmentarz na Rossie , cela s. Faustyny, dom A. Mickiewicza - muzeum (w przerwie obiad: tradycyjny barszcz, cepeliny, kwas chlebowy . Przejazd do Trok i zwiedzanie zamku Witolda na Jeziorze Galwie. Poczęstunek u Karaimów: do wyboru lody/ deser/ciastko oraz napój zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) ). 21:00 Powrót do Augustowa (kolacja) Dzień piąty 02.07.2014r. 8:00 Śniadanie i wykwaterowanie 9:00 Wyjazd do Sokółki 11:00 Zwiedzanie miasta (Cerkiew Św. Aleksandra Newskiego z przewodnikiem, muzeum ziemi sokólskiej z wystawą tatarską z wykorzystaniem zestawów słuchawkowych) 13:30 Przejazd do Kruszynian 14:00 Obiad w Tatarskiej Jurcie (spotkanie z gospodarzami) 15:00 Zwiedzanie meczetu w Kruszynianach z przewodnikiem 17:00 Wyjazd do Białowieży 19:00 Przyjazd do Białowieży (zakwaterowanie w hotelu minimum 3*) ( poczęstunek: do wyboru lody/ deser/ciastko oraz napój zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) ) 20:00 Kolacja 21:00 Zajęcia integracyjne (zakres do uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego) Dzień szósty 03.07.2014r. 8:30 Śniadanie 10:00 Przejazd kolejką wąskotorową po puszczy białowieskiej 13:00 Obiad 14:00 Zwiedzanie Parku Pałacowego i Muzeum przyrodniczego wraz z wjazdem na wieżę widokową, przejazd do Rezerwatu Pokazowego Dzikich Zwierząt, Szlak Dębów Królewskich z przewodnikiem z wykorzystaniem zestawów słuchawkowych) (poczęstunek: do wyboru lody/ deser/ciastko oraz napój zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) 19:30 kolacja 20:30 Zajęcia integracyjne z wykorzystaniem oferty skierowanej dla turystów (do uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego) Dzień siódmy 04.07.2014 7:00 Śniadanie 8:00 Wyjazd do Torunia 15:00 Przyjazd do Torunia (zakwaterowanie w hotelu o minimum 3*) 15:30 Obiad 16:30 Zwiedzanie miasta (Stare Miasto, Rynek, Wieża widokowa, dwór Artusa, pomnik Mikołaja Kopernika, Kamienica Pod Gwiazdą, Kościół Mariacki, Dom Kopernika, fontanna z Flisakiem, Krzywa Wieża z przewodnikiem z wykorzystaniem zestawów słuchawkowych). (poczęstunek: do wyboru lody/ deser/ciastko oraz napój zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) 19:00 Kolacja 20:00 Koncert na Dworze Artusa lub spektakl teatru Baj Pomorski - do uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego. Późnym wieczorem przy sprzyjającej pogodzie udział w wydarzeniach kulturalnych dostępnych i organizowanych przez miasto dla turystów do uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego (iluminacje świetlne przy Fontannie Cosmopolis lub na ruinach zamku Komturia). Dzień ósmy 05.07.2014r. 9:00 śniadanie i wykwaterowanie 10:00 Zwiedzanie miasta z przewodnikiem z wykorzystaniem zestawów słuchawkowych (wieża widokowa katedry Św. Janów - dzwon Tuba Dei i panorama Torunia, seans w Planetarium lub Muzeum Podróżników im. Tonego Halika (do uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego) (poczęstunek: do wyboru lody/ deser/ciastko oraz napój zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) 13:00 -14:00 Czas wolny 14:00 Wyjazd z Torunia 15:00 Postój (obiad) 20:00 Postój (kolacja) Ok. 24:00 Przyjazd do Koszalina (parking przy Dworcu PKP) Termin: 28.06.2014r. - 05.07.2014r. Uczestnicy: - 39 usamodzielnianych wychowanków biorących udział w projekcie systemowym Pomocna dłoń plus - grupa koedukacyjna (13 chłopców i 26 dziewcząt); - 3 wychowawców (kadra zatrudniona przez Zamawiającego); - 1 przedstawiciel Zamawiającego; Charakter wyjazdu: Wyjazd integracyjny z noclegami w Gniewie, Giżycku, Augustowie, Białowieży i Toruniu. Program zajęć przygotowany przez Zamawiającego w oparciu o posiadaną wiedzę, potrzeby, doświadczenie i zgłaszane przez wychowanków oczekiwania. Uczestnicy wyjazdu mają mieć zapewnione: - autokar ze sprawną klimatyzacją, wyposażony w pasy bezpieczeństwa, z siedzeniami umożliwiającymi wygodną podróż w godzinach nocnych, czynny bufet z kawą i herbatą, czynny zestaw do oglądania filmów na DVD wraz z kolekcją filmów (repertuar do uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego) czynną toaletę; - kontrolę pojazdu przeprowadzoną przez funkcjonariuszu Policji w dniu wyjazdu lub dzień przed wyjazdem (zaświadczenie do wglądu dla przedstawiciela Zamawiającego); - obsługę opiekuna grupy pełniącego także rolę animatora zajęć integracyjnych pilota ; - elementy identyfikujące grupę (np. smycze) - zakwaterowanie: 7 noclegów w hotelach w pokojach 2 - 3 osobowych, wyposażonych w TV i Internet. Każdy pokój z własnym węzłem sanitarnym w zestawie obowiązkowo: mydło, szampon, po dwa ręczniki dla każdego uczestnika wyjazdu. Zakwaterowanie wychowawców i przedstawiciela zamawiającego w pokojach jednoosobowych w bezpośrednim sąsiedztwie z pokojami wychowanków. Uczestnicy wyjazdu mają mieć zagwarantowany bezpłatny dostęp do pełnej oferty hotelu (siłownia, sala fitness, kort tenisowy, boiska do gier zespołowych, basen itp.). Zaproponowane warunki nie powinny budzić wątpliwości co do jakości usług (standard hotelu - minimum 3* z wyłączeniem noclegu w Gniewie gdzie minimum określa się na poziomie 2*); - wyżywienie: 8 śniadań w formie bufetu szwedzkiego, 8 obiadów składających się z zupy (obowiązkowo w wazach), drugiego dania (minimum 2 propozycje), zestawu minimum 3 surówek, kompotu, deseru, 8 kolacji w formie bufetu szwedzkiego (z alternatywą spożywania posiłków poza miejscem zakwaterowania na trasie przejazdów) oraz suchy prowiant (kanapki, owoce) i poczęstunki w trakcie zwiedzania (lody, zimne lub gorące napoje w ilości: 1 lód o gramaturze co najmniej 100 dag. dziennie, 1 napój o poj. 0,3l dziennie lub zamiennie desery o porównywalnej gramaturze po uzgodnieniu z Przedstawicielem Zamawiającego. Deser do obiadu nie jest zaliczony jako poczęstunek w trakcie zwiedzania. - wodę mineralną (gazowaną i niegazowaną butelki o poj. 0,3l. lub o,5l.) w ilości zabezpieczającej potrzeby uczestników wyjazdu (bez ograniczeń); - bilety wstępów i zwiedzanie miejsc wskazanych w programie pod opieką przewodnika; - bezpłatny dostęp do toalet w miejscach przebywania uczestników ( poza miejscem zakwaterowania); - zestawy słuchawkowe z wykorzystaniem systemu tour guide dla uczestników i ich opiekunów podczas zwiedzania zgodnie z planem wyjazdu; - ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków; - opiekę medyczną i zaopatrzenie w leki w sytuacji wymagającej interwencji medycznej oraz zapewnienie transportu do placówki udzielającej pomocy medycznej; - organizację zajęć integracyjnych zgodnie z planem wyjazdu po uzgodnieniu każdorazowo z przedstawicielem Zamawiającego; - zmiany dotyczące planu wyjazdu muszą być każdorazowo uzgadniane z Przedstawicielem Zamawiającego; Dodatkowe obowiązki wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dokładnego harmonogramu wyjazdu z podaniem dokładnych miejsc zakwaterowania, planem zajęć integracyjnych (obowiązkowy załącznik do Oferty). Wykonawca zobowiązany jest także do sporządzenia sprawozdania i wizualizacji w postaci zdjęć na płycie CD lub filmu (obowiązkowy załącznik do faktury)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności zrealizował należycie, co najmniej 1 usługę , w okresie ostatniego roku przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Ocena wg formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności. Ocena wg formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena wg formuły: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę *.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W następujących przypadkach: - przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji wyjazdu, - złożenia odwołania dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji wyjazdu, - losowych uniemożliwiających realizację wyjazdu w zakładanym terminie dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji wyjazdu,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, pokój nr 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, pokój nr 217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT SYSTEMOWY POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.