eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orneta › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla ProjektuOrnecka Starówka - Zintegrowany Projekt Rewitalizacji Społeczno-Urbanistycznej Historycznego Centrum Ornety.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-16

Orneta: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu: Ornecka Starówka - Zintegrowany Projekt Rewitalizacji Społeczno-Urbanistycznej Historycznego Centrum Ornety.
Numer ogłoszenia: 114768 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66826 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orneta, pl. Wolności 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421116, faks 055 2422990.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu: Ornecka Starówka - Zintegrowany Projekt Rewitalizacji Społeczno-Urbanistycznej Historycznego Centrum Ornety..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie czynności Inżyniera kontraktu w okresie realizacji oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót na n/w zadaniach objętych Projektem: 1) Renowacja zabytkowej kamienicy w centrum Starego Miasta w Ornecie przy ulicy Pionierów 10 na działce Nr 179/10 obręb Orneta 3 2) Renowacja zabytkowej kamienicy w centrum Starego Miasta w Ornecie przy ulicy Pionierów 12 na działce Nr 179/11 obręb Orneta 3 3) Renowacja zabytkowej kamienicy w centrum Starego Miasta w Ornecie przy ulicy Pionierów 14 na działce Nr 179/12 obręb Orneta 3 4) Renowacja zabytkowej kamienicy w centrum Starego Miasta w Ornecie przy ulicy Pionierów 16 na działce Nr 179/13 obręb Orneta 3 5) Renowacja zabytkowej kamienicy w centrum Starego Miasta w Ornecie przy ulicy Kościuszki 8 na działce Nr 167/13 obręb Orneta 3 6) Renowacja zabytkowej kamienicy w centrum Starego Miasta w Ornecie przy ulicy Pionierów 15 na działce Nr 167/6 obręb Orneta 3 7) Remont dachu i elewacji frontowej budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego przy ulicy Pionierów 5 na działce nr 167/10 obręb Orneta 3 8) Zagospodarowanie i uporządkowanie zdegradowanych i pustych przestrzeni na obszarze Starego Miasta przy ulicy Plac Wolności 37 w Ornecie na działce Nr 179/16,179/5 obręb Orneta 3 9) Zagospodarowanie i uporządkowanie zdegradowanych i pustych przestrzeni na obszarze Starego Miasta przy ulicy Żelaznej dz. nr. nr 167/14; 170 w Ornecie 10) Zagospodarowanie i uporządkowanie zdegradowanych i pustych przestrzeni na obszarze Starego Miasta przy ulicy Żelaznej dz. nr. 171/9; 172; 171/8 w Ornecie 2. Zakres czynności Inżyniera Kontraktu na etapie realizacji zadań objętych Projektem oraz w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady udzielonej przez wykonawcę robót obejmuje: 1)Zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu i na rzecz Zamawiającego w ścisłej z nim współpracy mające na względzie prawidłowe zrealizowanie i ukończenie zadań objętych Projektem 2)Analizę dokumentacji projektowej dla zadań objętych Projektem, zidentyfikowanie możliwych obszarów problemów i podjęcie działań zaradczych 3)Przekazanie wykonawcy robót placu budowy 4)Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w zakresie obowiązków i praw wynikających z art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane 5)Sporządzanie częściowego i końcowego rozliczenia rzeczowo- finansowe robót budowlanych dla poszczególnych zadań objętych Projektem zgodnie z warunkami określonymi w umowie z wykonawcą robót, dokumentów PT i OT 6)Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych w trakcie realizacji Projektu oraz związanych z realizacją i kontrolą zadań objętych Projektem po ich ukończeniu przez służby kontrolne, 7)Sporządzanie w czasie trwania umowy na realizację niniejszego przedmiotu umowy, pisemnych odpowiedzi na wszelkie zapytania i wystąpienia Instytucji Zarządzającej oraz instytucji kontrolnych dotyczące realizacji Projektu. 8)Realizacja zobowiązań Zamawiającego wynikających z podpisanych Umów o przyznanie pomocy w ramach działania 4.2 Rewitalizacja miast objętego Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia i Mazury na lata 2007-2013 9)W okresie udzielonej przez wykonawcę robót gwarancji jakości i rękojmi za wady,realizowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi za wady udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych 10)Realizację obowiązków Wykonawcy wymienionych § 4 projektu umowy 3. Szczegółowy zakres pełnienia czynności Inżyniera Kontraktu na etapie realizacji zadań objętych Projektem i w okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości udzielonej przez wykonawcę robót przedstawiony został w § 1 ust 3 i 4 Rozdziału III SIWZ Opis przedmiotu zamówienia 4. Opis zadań objętych projektem, terminy realizacji, wartość szacunkowa Projektu przedstawiony został w § 2, 3 i 4 Rozdziału III SIWZ Opis przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Oś priorytetowa 4 - Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast. Działanie 4.2 - Rewitalizacja miast...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Spółka z o.o. ,, ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 218359,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119310,00

  • Oferta z najniższą ceną: 119310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 199000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.