eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie odnowienia elewacji na budynku Instytutu Inżynierii Rolniczej przy ul. Wojska Polskiego 50 w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-13

Poznań: wykonanie odnowienia elewacji na budynku Instytutu Inżynierii Rolniczej przy ul. Wojska Polskiego 50 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 112604 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie odnowienia elewacji na budynku Instytutu Inżynierii Rolniczej przy ul. Wojska Polskiego 50 w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odnowienia elewacji budynku Instytutu Inżynierii Rolniczej przy ul. Wojska Polskiego 50 w Poznaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie tynku cienkowarstwowego na warstwie styropianu, wymiany części starych okien na nowe z PCV, wymiana drewnianych drzwi wejściowych do budynku oraz prac towarzyszących takich jak wymiana rur spustowych, wymiana pionów instalacji odgromowej, przebudowa ogrodzenia (rozbiórka starego muru i wykonanie nowego z cegły klinkierowej), ułożenie fragmentu chodnika z betonowej kostki brukowej. Ofertę należy przygotować na podstawie załączonego ślepego kosztorysu, SIWZ oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje branże: budowlaną, elektryczną, instalacyjną. Zakres robót budowlanych obejmuje: Elewacja północna (boczna od ul. Szydłowskiej): roboty rozbiórkowe: demontaż krat okiennych, rozbiórka obróbki blacharskiej gzymsu, skucie gzymsu między piętrami, wymiana stolarki okiennej (6 szt.) na nową z PCV antywłamaniową, montaż parapetów aluminiowych malowanych proszkowo, ocieplenie ścian warstwą styropianu, wykonanie tynku cienkowarstwowego i malowanie farbą elewacyjną, wykonanie pasa elewacji w technologii antygrafiti, wykonanie cokołu z tynku ozdobnego, uwaga: wykonanie tego zakresu robót wymaga ustawienia rusztowań na terenie miejskim Elewacja zachodnia (tylna od ul. Witosa): roboty rozbiórkowe: demontaż krat okiennych, demontaż metalowych uchwytów do flag, rozbiórka obróbki blacharskiej gzymsu, skucie gzymsu między piętrami, wymiana stolarki okiennej (21 szt.) na nową z PCV antywłamaniową, montaż parapetów aluminiowych malowanych proszkowo przy wszystkich oknach (również tych, które nie są wymieniane), montaż rurek osłonowych do zwodów instalacji odgromowej, ocieplenie ścian warstwą styropianu, wykonanie tynku cienkowarstwowego i malowanie farbą elewacyjną, wykonanie pasa elewacji w technologii antygrafiti, wykonanie cokołu z tynku ozdobnego, likwidacja trawnika, ułożenie betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowo cementowej, wykonanie rolki z cegły klinkierowej wokół krat studzienek naświetli, malowanie krat naświetli, rozebranie muru ogrodzeniowego z cegły, demontaż furtki i bramy, wykonanie muru z czerwonej cegły klinkierowej, renowacja furtki i bramy, uwaga: wykonanie tego zakresu robót wymaga ustawienia rusztowań na terenie miejskim Elewacja południowa (boczna): roboty rozbiórkowe: demontaż elementów metalowych, rozbiórka obróbki blacharskiej gzymsu, skucie gzymsu między piętrami, wymiana stolarki okiennej (3 szt.) na nową z PCV, montaż parapetów aluminiowych malowanych proszkowo, ocieplenie ścian warstwą styropianu, wykonanie tynku cienkowarstwowego i malowanie farbą elewacyjną, wykonanie pasa elewacji w technologii antygrafiti, wykonanie cokołu z tynku ozdobnego, Elewacja wschodnia (frontowa od strony terenu U.P.): roboty rozbiórkowe: demontaż krat okiennych, demontaż metalowych uchwytów do flag, rozbiórka obróbki blacharskiej gzymsu, skucie gzymsu między piętrami, wymiana stolarki okiennej (1 szt.) na nową z PCV, montaż parapetów aluminiowych malowanych proszkowo przy wszystkich oknach, montaż rurek osłonowych do zwodów instalacji odgromowej, ocieplenie ścian warstwą styropianu, wykonanie tynku cienkowarstwowego i malowanie farbą elewacyjną, wykonanie pasa elewacji w technologii antygrafiti, wykonanie cokołu z tynku ozdobnego, zmniejszenie podestu z krat typu mostostal na spoczniku schodów ewakuacyjnych o grubość warstwy ocieplenia, demontaż szyb ze szkła klejonego w balustradzie schodów ewakuacyjnych, montaż nowych mniejszych szyb ze szkła klejonego w balustradzie schodów ewakuacyjnych, demontaż i ponowny montaż dwóch daszków nad wejściami do budynku, demontaż i ponowny montaż dwóch tablic z godłem i nazwą instytutu, odtworzenie numeru budynku (c 9A). Zakres robót elektrycznych: wymiana instalacji istniejących zwodów instalacji odgromowej, demontaż i ponowny montaż kamer monitoringu, demontaż i ponowny montaż na dodatkowym wsporniku lampy sodowej, demontaż lamp nad drzwiami wejściowymi do budynku, montaż nowych lamp hermetycznych nad drzwiami wejściowymi do budynku, Zakres robót instalacyjnych: demontaż istniejących rur spustowych, wykonanie nowych rur spustowych z blachy cynkowo-tynkowej o średnicy 150 mm, montaż rur spustowych z odsunięciem od ściany na grubość ocieplenia i tynku cienkowarstwowego, montaż nowej rury z PCV z czyszczakiem, połączenie rynny z rurą spustową. Prefabrykowaną kształtką z blachy cynkowo-tytanowej, przebudowa połączenia rur spustowych na elewacji zachodniej - wykonanie kanalizacji deszczowej w wykopie na odcinku około 2 m. Zamawiający dopuszcza podwykonawców w zakresie montażu stolarki okiennej i drzwiowej, robót elektrycznych oraz instalacyjnych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i sztuką budowlaną.. Zamawiający wymaga udzielenia pięcioletniej gwarancji na przedmiot zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy jest zobowiązany dostarczyć uproszczony kosztorys ofertowy realizacji zamówienia w wersji papierowej. A. Podstawowe dane budynków: Budynek wybudowany w 1956 roku podpiwniczony, trzykondygnacyjny z dachem drewnianym krytym dachówką, -Powierzchnia zabudowy - 755 m2 - Powierzchnia użytkowa - 2.210 m2 - Kubatura budynku - 16.823 m3 B. Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 1. Ślepy kosztorys na roboty budowlano-instalacyjne, 2. Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych 3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Rysunki elewacji. C. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p. poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar zastosować-wbudować realizując zamówienie. 2. Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej są zawarte w wynagrodzeniu. Dokumentacja powykonawcza powinna zostać wykonana w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej i drukowanej, zgodnie z właściwymi polskimi normami i wymaganiami użytkownika przedstawionymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Dokumentacja ta zostanie wykonana i przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu prac, nie później niż 10 dni od zakończenia prac, przed wystawieniem faktury końcowej. W przypadku usuwania wad lub dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zakończenia tych czynności, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany. 3. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku. D. Wymagane parametry techniczne: Zastosowane materiały muszą być przeznaczone przez producenta do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. Okna białe dwuskrzydłowe rozwieralno-uchylne ze słupkiem stałym z profili PCV o współczynniku przenikania ciepła U = 1,45 W/Kxm2, okucia antywłamaniowe WK1 w kolorze białym, szyby typu P2 o współczynniku przenikania ciepła U= 1,0 W/Kxm2, okna białe jednoskrzydłowe uchylne z możliwością wypinania do mycia z profili PCV o współczynniku przenikania ciepła U = 1,45 W/Kxm2, szyby o współczynniku przenikania ciepła U= 1,0 W/Kxm2, drzwi drewniane dwuskrzydłowe wykonane na wzór istniejących szklone szkłem bezpiecznym, Farba silikonowa fasadowa w kolorze wg Caparol AmphiSilan Fassaden - Oxigeld 3 S 4 E. Strony uzgadniają, że do obowiązków Wykonawcy należy również: 1. usuwanie gruzu na zewnątrz budynku poprzez rękawy, wywóz nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 2. urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe); 3. wykonanie zabezpieczeń wejść do budynku dla pracowników i studentów na czas prowadzenia robót; 4. wykonanie dokumentacji powykonawczej, 5. dozorowanie budowy; 6. korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 8. uzyskanie zgody na zajęcie terenu miejskiego pod rusztowania, związane z tym koszty ponosi Wykonawca; 9. ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót; 10. wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania do użytkowania; 11. uzgadnianie prowadzenia robót z dyrektorem Instytutu Inżynierii Rolniczej Pozostałe informacje: 1. Zamawiający sugeruje, aby potencjalni wykonawcy dokonali wizji lokalnej i zapoznali się z przyszłym terenem budowy i jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność koszta i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizyta na terenie budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Jakiekolwiek koszty związane z inspekcją terenu budowy ponoszą wykonawcy. 2. Zastosowane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie wymiany okien i montażu parapetów, robót instalacyjnych i elektrycznych. W zakresie robót ogólnobudowlanych Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 30 maja 2011 r. do godz. 08:30.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest doświadczenie w pracach ogólnobudowlanych, co najmniej wykonanych 2 zamówień w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o podobnym zakresie i wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto każde wykonane zamówienie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zadysponują do wykonania zamówienia kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają aktualną opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego - załącznik Nr 1 b) informacji o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - wg załącznika nr 5, c) Oświadczenie wykonawcy, iż w przypadku wybrania jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy uproszczonego kosztorysu ofertowego w rozbiciu na dwa etapy realizacji zamówienia w wersji papierowej na kwotę wpisaną w formularz ofertowy - wg załącznika nr 7.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji gdy: a) wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych zgodnie z art.67 ust.1 pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych - termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy, b) wystąpi działanie siły wyższej - termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy, c) wystąpią warunki atmosferyczne nie pozwalające na realizację robót , dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych - termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy. Wykonawca może wystąpić z wnioskiem, o wydłużenie terminu realizacji na piśmie, nie później niż w terminie siedmiu dni od zaistnienia powyższych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań, ul. Wojska Polskiego 28 pok. 407 - Biuro Zamówien Publicznych w godz. 10:00 do 13:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, budynek Collegium Maximum, ul. Wojska Polskiego 28 w pokoju nr 407 - Biuro Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.